ترامپولین 3 متری خانگی

ITS 99200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین 3 متری خانگی یکی از پرهیجان ترن و با کیفیت ترین محصولات فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در این فروشگاه عرضه می گردد . این محصول با توجه به جنس بدنه مقاوم و تحمل وزن بالا بسیار مناسب برای سنین 4 تا 40 سال می باشد و از این کالا می توانید سه نفر همزمان استفاده نمایید . رویه این محصول از جنس پلی پرو پیلن می باشد که دارای انعطاف پذیری و پرشی بالایی دارد به همین جهت در زمان استفاده حس خوش آیندی و پرهیجانی را تجربه خواهید کرد .

این محصول دارای محافظ توری از جنس پلی استر می باشد که از پرت شدن شما به بیرون از ترامپولین جلوگیری خواهد کرد و در قسمت کناری این توری یک زیپ طراحی شده برای رفت و آمد به داخل ترامپولین . بدنه این محصول بسیار مقاوم در برابر برخورد آب و سایش می باشد به همین سبب از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند ویلا ، باغ و حیاط استفاده نمایید .

این محصول قابلیت جمع شدن به ابعاد کوچکتر داشته تا به راحتی بتوانید این محصول را با خود حمل نمایید . این محصول یکی از بهترین و پر طرفدار ترین محصولات فروشگاه تهران اینتکس می باشد که بهترین گزینه برای شهربازی و مکان های ورزشی می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت تهران اینتکس مراجعه کرده و برای خرید ترامپولین 3 متری خانگی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

ترامپولین ۳ نفره با قطر ۳ متر یکی از بهترین گزینه ها برای یک ورزش مهیج و عالی میباشد که میتوانید با استفاده از آن ، شادابی و نشاط را به خانواده خود هدیه دهید این نوع از محصولات با باز و بسته شدن سریع و آسان میتواند گزینه ای سیار برای استفاده در آپارتمان ها ، حیاط خانه ، ویلا ، باغ و ... باشد که با قیمت ارزان در دسترس شما میباشد

ترامپولین 3 متری خانگی

یکی از تفریحات جذابی که به تازگی خانواده ها در داخل منزل نیز برای کودکان خود فراهم می کنند ترامپولین می باشد. ترامپولین 3 متری خانگی نیز یکی از همین محصولات است که به دلیل داشتن کیفیت عالی و هم چنین فضای بزرگ بسیار مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است. اگر شما هم یکی از طلبه های این محصولات هستید و قصد خرید این کالا را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون خصوصیات کامل این محصول را مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید ان کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

ترامپولین 3 متری خانگی یک محصول جذاب از لحاظ نوع طراحی می باشد که به صورت کاملا استاندارد تولید شده و مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. اگر بخواهیم در رابطه با نوع طراحی این محصول بیشتر صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کرد که در زیر و قسمت پایینی این کالا چهار عدد پایه قرار دارد که نگهدارنده این محصول بوده و باعث شده تا این ترامپولین به صورت مقاوم بر روی زمین بایستد. این پایه ها به صورتی طراحی شده که دو میله از هر دو سمت به قسمت پایینی زمین چسبیده که میله زیرین ان دارای یک فرو رفتگی می باشد که همان قسمت باعث شده تا تعادل این کالا به صورت کامل حفظ شود.

این پایه ها به صورت ایستاده تا بالاترین قسمت این کالا رفته است که باعث شده تا امنیت این محصول هم بالا رود. قسمت میانی و اصلی این محصول هم محیط کلی ترامپولین است که مشکی رنگ بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. هم چنین بخش های کناری این کالا هم ساخته شده از رنگ سبز می باشد که باعث شده تا این محصول جلوه بیشتری داشته باشد. علاوه بر این ها این محصول دور تا دورش با محافظ های توری پوشانده شده است تا فرد استفاده کننده از این محصول به صورت کاملا ایمن و با خیالی راحت به بازی بپردازد.

جنس بدنه

جنس بدنه این ترامپولین هم یکی دیگر از مواردی است که باید در ایم مطلب به ان اشاره شود. کف این محصول ساخته شده از نوع پلی پروپیلن می باشد که انعظاف پذیری بالایی داشته و دارای کیفیت فوق العاده بالایی است. هم چنین پایه های این کالا هم همگی از نوع فلز ضد زنگ می باشد که در شرایط محیطی مختلف می توانید از این محصول با خیال راحت استفاده کنید. هم چنین بدنه این کالا ضد اب و ضد سایش طراحی شده که نشان از کیفیت فوق العاده این محصول دارد. هم چنین حفاظ توری این محصول هم از نوع پلی استر ساخته شده است که بسیار با کیفیت و مستحکم می باشد و ایمنی شما را به طور کامل برقرار می کند.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این نکته اشاره نمود که همان طور که از اسم این محصول پیداست این کالا دارای قطر 3 متر می باشد. هم چنین این محصول 12 کیلو گرم وزن دارد که وزن استاندارد و مناسبی نسبت به کارایی ان است. این محصول مناسب سنین 4 تا 60 سال بوده و می تواند تا 250 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این کالا کاری ساده و اسان می باشد. شما باید در ابتدا اقدام به نصب پایه های نگهدارنده این ترامپولین کنید. پس از سر هم بندی کردن این پایه ها و قرار دادن ان ها بر روی زمین اید اقدام به نصب بدنه اصلی و قسمت میانی این ترامپولین بر روی ان ها کنید. در انتها هم می توانید بخش های توری و محافظ این محصول را نصب کنید تا ایمنی شما حفظ شود.

تمامی این موارد به سرعت و در مدت زمان کوتاهی انجام می پذیرد و از این حیث در وقت شما بسیار صرفه جویی می شود. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم مهم ترین نکته این است که نباید بیش از تحمل وزن این محصول به ان وزن و فشار وارد شود. هم چنین باید به این نکته توجه کنید که قسمت های کناری این محصول و هم چنین بدنه اصلی خود ترامپولین هم بسیار حساس می باشد که باید از سوراخ شدن و هم چنین پاره شدن ان جلوگیری کنید. تمام این موارد نکات ساده و ابتدایی است که قطعا از ان ها اگاهی خواهید داشت اما سعی کردیم به ان بیش از پیش توجه کنیم.

جمع بندی

ترامپولین 3 متری خانگی محصولی با کیفیت ، شکیل و زیبا می باشد که از ان می توانید در منزل ، حیاط ، باغ و یا هر مکان دیگری استفاده کرده و لذت یک تفریح جذاب را تجربه کنید. حمل و نقل این محصول نیز کاری فوق العاده ساده و اسان می باشد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...