موضوع مقاله : تشک بادی خوشخواب

تشک بادی خوشخواب یکی از بهترین مدل در میان تنوع بسیار زیاد تشک های بادی می باشد که توصیه ما به شما استفاده از این نوع تشک های بادی می باشد . البته بیشتر تشک های بادی خوشخواب بوده و با توجه به نوع طراحی خاص و بی نظیری که دارند ، یکی از طبی ترین و راحتی ترین تشک هایی هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید . هدف از تولید تشک بادی خوشخواب این است که شما بتوانید از بستر های بسیار فوق العاده ای برای خوابیدن های خود استفاده کنید . به ویژه اگر از تشک بادی خوشخواب استفاده کنید که مخصوص برای خواب های شبانه روزی بوده و حتی شما می توانید در طول شب و برای مدت های طولانی بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید ، بدون اینکه اذیت شده و گرفتگی های عضلانی را تجربه کنید . دقیقا یکی از مشکلاتی که استفاده از تشک های نامرغوب به همراه دارد ، بی خوابی ، گرفتگی عضلات ، عدم خواب منظم و ... خواهد بود . لذا پیشنهاد ما به شما نیز خرید تشک بادی خوشخواب می باشد . 

از مهم ترین ویژگی هایی که تشک بادی خوشخواب دارد و البته می تواند راهنمای خرید شما باشد ، انتخاب تشک های بادی است که طراحی کامفورت دارند . این طراحی که شاید آن را با طراحی رویه مواج بشناسید ، یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید . برای اینکه تشک هایی که به این صورت طراحی می شوند ، بهتر از سایر تشک ها می توانند فرم پذیری فوق العاده ای را از خود داشته باشند . به همین دلیل است که در ساخت بیشتر تشک های بادی از این طراحی استفاده شده است . حالا ممکن است که هر تشک بسته به سلیقه طراح ، شکلی متفاوت داشته باشد . تشک های بادی که سطح مشبک دارند و یا طراحی و برجستگی آن ها به صورت زنبوری و سلولی می باشد ، یکی از بهترین تشک های بادی خواهند بود که بسیار خوشخواب و طبی هستند . با استفاده از تشک های طبی می توانید سلامت خود را حفظ کنید . به خصوص اگر این محصولات توسط کودکان که در سنین رشد هستند و افراد مسن که درد هایی دارند می تواند بسیار مفید باشد . 

تشک بادی خوشخواب از خاصیت فنری برخوردار می باشد ، برای اینکه طراحی آن ها به صورت بادی انجام شده است و از طرفی برای محصولات از لایه های پی وی سی استفاده شده است که بسیار نرم و انعطاف پذیر است . این لایه ها خاصیت کشی داشته و به مانند لاستیک می باشند ، ولی مواد تشکیل دهنده آن بسیار بهتر از لاستیک بوده و اصلا شیمیایی نیست ، برای همین سازگاری کامل را با محیط زیست داشته و شرکت های تولید کننده تشک های بادی نیز به همین علت از پی وی سی استفاده کرده اند تا در صورت تماس داشتن بدن با تشک بادی خوشخواب ، اسیب های پوستی و حساسیت های پوسیتی ایجاد نشود . در ضمن این جنس باعث شده است تا تشک بسیار فرم پذیری فوق العاده را داشته باشد و در برابر فشار های وارده و وزن افراد نیز مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . شاید یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این جنس و تشک بادی خوشخواب بتوان به بدنه ضد آب آن ها اشاره کرد ، برای همین است که برخی از تشک های بادی را به عنوان شناور بر روی آب استفاده می کنند . ضد آب بودن بدنه تشک بادی می تواند از کثیف شدن و نفوذ آب به بخش های داخلی تشک جلوگیری کند . البته بهتر است که برای تمیز کردن تشک بادی ، آن را نشویید و به دستمال کشیدن بسنده کنید .

معمولا برای اینکه سطح تشک بادی خوشخواب نرم و لطیف تر باشد ، از یک رویه جیر یا مخملی استفاده می شود و اگر به تمامی تشک های بادی موجود در فروشگاه اینتکس نیز نگاهی بیاندازید ، متوجه خواهید شد که بیشتر تشک ها این طراحی خاص را دارند . برخی از تشک های بادی به خصوص تشک بادی خوشخواب خانگی دارای پمپ باد برقی سرخود می باشند تا کار شما برای راه اندازی محصولات بسیار آسان تر شود . همانطور که می دانید تشک های بادی یک نوع محصول بادی هستند که برای استفاده از آن ها نیاز دارید که بدنه تشک بادی را راه اندازی کرده و آن را باد بزنید ، به دنبال این موضوع برخی از شرکت ها مدل هایی از تشک های بادی خوشخواب را که بیشتر برای استفاده در خانه طراحی شده اند ، مجهز به پمپ باد برقی سرخود کرده اند تا با برق شهری بتوانید پمپ را روشن کرده و به سرعت تشک بادی را راه اندازی و از آن استفاده کنید . 

ولی معمولا تشک های بادی فاقد پمپ باد برقی سرخود هستند و تنها دارای دریچه باد و دریچه تخلیه بوده که شما می توانید برای راه اندازی آن ها با توجه به نیاز خود از انواع پمپ های باد مجزا نظیر پمپ باد دستی ، پدالی ، برقی ، شارژی و فندکی استفاده کنید . دلیل این طراحی و عدم استفاده از پمپ باد در ساخت مدل های زیادی از تشک های بادی خوشخواب این است که شما بتوانید یک تشک سبک و کم حجمی را داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید از آن ها در سفر ها نیز استفاده کنید . یکی از تفاوت های تخت بادی و تشک بادی نیز در این مورد بوده و بسیاری از افراد که دوست دارند یک بستر خواب نرم و راحت داشته باشند ، این مدل ها را انتخاب می کنند . تشک های بادی خوشخواب به صورت تک نفره و دو نفره طراحی شده اند ، برای همین شما حتی می توانید برای استفاده دو نفره ، تشک بادی خوشخواب دونفره را خریداری کنید که عرض بیشتری را داشته و فضای خوب و بزرگی را برای استراحت کردن به شما خواهد داد . 

کیفیت بسیار بالای ساخت تشک بادی خوشخواب در هر دو مدل باعث شده است تا محصول به راحتی بتواند وزن افراد را تحمل کند . بنابراین جای نگرانی از این بابت نبوده و تشک ها به بهترین شکل می توانند وزن افراد را به خوبی تحمل کنند . انتخاب و خرید تشک بادی خوشخواب مخصوصا از برند های معروف می تواند یکی از راه های دسترسی و داشتن تشک با کیفیت است . برای همین بهتر است که این تشک ها را از برند هایی مانند اینتکس یا بست وی خریداری کنید و در انتخاب های بعدی خود به سراغ برند هایی همچون کلمن ، اینستابد و ... بروید که تمامی این برند های معروف و محبوب در فروشگاه تشک بادی اینتکس موجود شده است تا بتوانید به راحتی و با قیمت بسیار ارزان این محصولات را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . برای اطمینان خاطر بیشتر شما فروشگاه اینتکس این محصولات را با ضمانت اصالت و سلامت به فروش می رساند و شما می توانید آن ها را با گارانتی 48 ساعته تعمیر خریداری و استفاده کنید .