موضوع مقاله : تشک بادی با پمپ برقی

تشک بادی از بهترین تشک هایی است که شما می توانید برای استراحت کردن خود انتخاب کنید . این تشک ها مدل های بسیار مختلفی را دارند و برای هر رده سنی مناسب می باشند ، حتی این تشک ها با ابعاد کوچک تر و برای کودکان نیز طراحی شده اند که می توانید آن ها را خریداری کرده تا کودکان نیز از آن استفاده کنند . یک ویژگی بسیار خوبی که تشک بادی دارد ، نرم بودن و طراحی طبی بدنه آن ها می باشد ، برای همین نیز شما می توانید به راحتی و بدون مشکل از تشک های بادی خود استفاده کرده و خوابی بسیار آرام و با کیفیت را داشته باشید . تشک های بادی همچنین مدل های مختلفی را دارند ، اما یکی از مدل ها بیش از هر تشک بادی دیگر محبوب و پر فروش است ، تشک بادی با پمپ برقی می باشد . اگر به بیشتر تشک های بادی توجه کرده باشید ، متوجه خواهید شد که طراحی آن ها بدون پمپ می باشد ، برای همین نیاز است تا برای راه اندازی از پمپ های باد مختلف و مجزا استفاده کنید . ولی تشک بادی با پمپ برقی کار شما را برای راه اندازی بسیار آسان تر کرده است . 

با خرید تشک بادی با پمپ برقی کار شما برای راه اندازی این محصولات بادی بسیار آسان خواهد شد . برای اینکه هر تشک بادی نیاز به راه اندازی داشته و شما می توانید برای راه اندازی کردن آن از پمپ باد استفاده کنید تا روند راه اندازی بسیار سریع تر شود . باد کردن با دهان و فوت کردن این محصولات می تواند کاری بسیار زمانبر و خسته کننده باشد ، برای همین است که بیشتر تولید کنندگان محصولات بادی و تشک بادی ، برای این محصولات گاها پمپ های مجزا و یا پمپ های سرخود طراحی می شود . تشک بادی با پمپ برقی همانطور که از نامش مشخص است ، در واقع از پمپ باد برقی برخوردار است که به صورت سرخود در بدنه تشک تعبیه شده است ، این پمپ قابلیت جدا شدن ندارد و برای همین به آن پمپ باد برقی سرخود نیز گفته می شود تا همواره در کنار تشک بوده و شما بتوانید به آسانی و بدون مشکل از آن استفاده کنید . پمپ های باد برقی به دلیل اینکه با استفاده از برق روشن شده و پمپاژ باد را انجام می دهند بسیار قدرت بیشتری را نسبت به سایر پمپ ها داشته و روند راه اندازی تشک بادی بسیار سریع تر خواهد شد . 

ممکن است برای هر تشک بادی از پمپ باد برقی متفاوتی استفاده شود . در ابتدا نیاز است که به این نکته را اشاره کنیم که تشک های بادی به دو شکل یک نفره و دو نفره ساخته شده اند ، برای همین ابعاد تشک بادی دو نفره بسیار بزرگ تر از مدل های تک نفره بوده و برای همین شرکت های سازنده ممکن است برای هر یک از این تشک های بادی یک پمپ باد برقی در نظر بگیرند ، برای همین گاهی ممکن است یک پمپ تفاوتی با سایر پمپ های باد برقی داشته باشد . گاهی نیز قدرت پمپ ها یکسان بوده و در هر دو مدل یک نفره و دو نفره از یک پمپ استفاده شده است ، در این حالت به دلیل کوچک بودن تشک بادی یک نفره ، راه اندازی آن بسیار سریع تر خواهد بود . در بیشتر مواقع مدت زمانی که با استفاده از پمپ باد برقی برای راه اندازی تشک بادی یک نفره با پمپ برقی صرف می شود 2 الی 3 دقیقه است و این مدل زمان برای راه اندازی تشک بادی دو نفره به 4 الی 5 دقیقه می رسد . 

برای همین است که شما می توانید در هر بار که از تشک بادی استفاده کردید آن را جمع کنید تا در دفعات بعدی باز هم به سادگی تشک بادی خود را راه اندازی و از آن استفاده کنید . این طراحی در بیشتر تخت خواب های بادی به دلیل بزرگ بودنشان وجود دارد و عمدتا از تخت خواب های بادی در خانه استفاده می شود ، ولی تشک های بادی برای استفاده در مسافرت ها نیز کاربرد داشته و از ابعاد کوچک تر در هنگام بسته بندی و وزن سبک برخوردار هستند . برای همین جابجایی بسیار آسان تر و راحت تر خواهد شد . نکته بعدی در رابطه با تشک های بادی این است که بیشتر برای ساخت تشک بادی خانگی از پمپ برقی استفاده می شود تا شما بتوانید به راحتی آن را در خانه راه اندازی کنید ، به این علت که در خانه دسترسی به برق بسیار راحت تر وجود داشته و برای همین تشک های بادی کمپینگ ممکن است طراحی متفاوتی داشته باشد . البته شما می توانید از تشک بادی با پمپ برقی در مسافرت هایی که قصد اقامت در هتل یا سوئیت و ... را دارید میسر است ، زیرا در آنجا نیز دسترسی به برق دارید و می توانید در هر زمان که نیاز است ، از تشک بادی استفاده کنید . 

استفاده از تشک بادی در سفر ها نیز بسیار کاربرد دارد ، زیرا شاید دوست نداشته باشید که بر روی تخت خواب های ویلاها ، سوئیت ها و هتل ها استراحت کنید ، اینجاست که وجود یک تشک بادی با پمپ برقی می تواند گزینه فوق العاده ای برای شما باشد . تشک های باد برقی عمدتا ابعادی بزرگ تر و جادار تری را دارند و حتی اگر مدل های دو نفره آن را خریداری کنید ، باز هم فضای بزرگی را در اختیار خواهید داشت تا به راحتی استراحت کنید . یک ویژگی بسیار خوب دیگری که این پمپ های باد برقی دارند ، دوکاره بودن آن ها بوده که این قابلیت را دارند تا هوای داخل تشک را نیز تخلیه کنید ، یعنی پمپ قادر است که به دو جهت باد را پمپاژ کند ، برای همین شما نیز می توانید برای وکیوم کردن و بسته بندی تشک بادی در ابعاد کوچک باد آن را به راحتی و به کمک پمپ انجام دهید . با جمع کردن همیشگی تشک های بادی می توانید آن ها را از معرض آسیب دیدن دور کنید و تنها زمان هایی که نیاز دارید ، تشک بادی را راه اندازی و از آن استفاده کنید . 

یکی دیگر از تشک های بادی معروف و محبوب که می توان گفت که آن هم یک نوع تشک بادی با پمپ برقی می باشد ، تشک بادی با پمپ باتری خور خواهد بود . این تشک بادی با توجه به اینکه پمپ باد آن باتری خور است ، حتی در مسافرت ها نیز کارایی داشته و شما می توانید با استفاده از انرژی باتری ، پمپ باد را روشن کرده و به راحتی در هر جایی تشک بادی را راه اندازی کنید . معمولا تشک بادی با پمپ باتری خور نیاز به 4 عدد باتری دارد ، ولی در هنگام خرید تشک بادی با پمپ می توانید به این موضوع توجه داشته باشید و هر یک از آن ها را با توجه به نیازی که دارید خریداری کنید . فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه تشک بادی در ایران است که می توانید انواع تشک های بادی با پمپ باد برقی و بدون پمپ را مشاهده کرده و آن ها را با ضمانت فروشگاه با قیمت ارزان خریداری کنید .