تشک جامپینگ و ترامپولین حفاظ دار نوجوان

TJ555

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ و ترامپولین حفاظ دار نوجوان یکی از بهترین و مناسب ترین وسیله های تفریحی پرشی و همچنین ورزشی بوده که به طراحی و ارگونومی گرد ساخته شده است. محصولی که از یک تشک پرش با کیفیت و گرد در بدنه اصلی بهره برده که رویه آن را لایه ای ضخیم از PVC پوشانده است. اما حفاظ های تعبیه شده در تمامی قسمت های کناری بدنه از نوع توری با کیفیت بوده که به این راحتی ها آسیب پذیر نخواهد بود. پایه های نگهدارنده نیز از نوع آلومینیومی ضد زنگ با پوشش می باشد. این جامپینگ می تواند پذیرای همزمان 2 الی 3 کودک و نوجوان در خود باشد. وسیله ای که می تواند با ابعاد بسیار مناسب خود در فضا هایی باغ، حیاط منزل و محل بازی های سرپوشیده و یا سر باز باشد.

تشک جامپینگ و ترامپولین حفاظ دار نوجوان

تشک جامپینگ و ترامپولین حفاظ دار نوجوان یک محصول فوق العاده با کیفیت و جذاب بوده که ساخته شده توسط برند itram می باشد. شما هم اکنون می توانید این محصول ارزشمند را از سایت تهران اینتکس سفارش دهید و خریداری بکنید اما پیشنهاد ما به شما این است تا قبل از خرید این محصول، این مقاله را مطالعه کرده و با مزایا و معایب این ترامپولین آشنا شده تا نسبت به هزینه ای که می خواهید بپردازید، بهترین محصول را خریداری کنید. پس با ما و این مقاله همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

معمولا محصولاتی که دارای طراحی و ظاهری زیبا و چشم گیر تری باشند، فروش بالا تری را دارا خواهند بود زیرا در قدم اول نظر خریداران سمت محصولات زیبا تری جذب می شوند. به همین دلیل طراحی این ترامپولین به صورت شش ضلعی بوده و در آن رنگ های سبز، آبی و مشکی به کار رفته است.  دور تا دور این محصول توری هایی طراحی شده تا در هنگام پرش و یا استفاده از این محصول، به بیرون پرت نشوید.

جنس بدنه

 جنس بدنه این محصول از تشک کششی با رویه پی وی سی بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد. متخصصان ما به کیفیت و جنس بدنه این محصول نمره  بالایی را اهدا کرده اند.

ابعاد و وزن

هشدار: حتما قبل از سفارش، و خرید این محصول به ابعاد آن دقت کنید تا پس از خرید ، دچار مشکلاتی نظیر بزرگ و یا کوچک بودن محصولتان در محل مورد نظرتان نشوید. بنابر این ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: قطر: 210 سانتی متر، ارتفاع: 250 سانتی متر، و در نهایت وزن این محصول 50 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی خاصی برای استفاده نیاز ندارد و با آسودگی خاطر می توانید آن را در محل مورد نظر گذاشته تا به آسودگی فرزندان و نوجوانان بر روی آن استفاده بکنند. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل تیز را به بدنه این محصول نزدیک نکرده تا به بدنه آن آسیب و یا صدمه ای وارد نکند. اگر تحت هر شرایطی این محصول آسیب و یا صدمه ای دید، شما می توانید با برچسب تعمیرات، این محصول را تعمیر بکنید، همچنین می توانید با آوردن این محصول به نمایندگی تهران اینتکس، با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

تشک جامپینگ و ترامپولین حفاظ دار نوجوان یک محصول بسیار ایده آل و عالی می باشد که طراحی و ساخته شده توسط کمپانی itram است که مختص رده سنی کودکان و نوجوانان طراحی شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و جنس بدنه آن از تشک کششی با رویه پی وی سی می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است. اگر می خواهید این ترامپولین را خریداری کنید، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...