تفاوت هپی چیر و بین بگ در چیست ؟

هپی چیر با بین بگ تفاوتی از نظر کاربردی ندارد و دقیقا هر دو یک محصول هستند اما چرا بعضی ها آنرا بین بگ صدا کرده و برخی هپی چیر به این دلیل است که نام خارجی و اصلاح انگلیسی در این دو نام بکار رفته که نام فارسی آن مبل شنی است که متشکل از پارچه و پوسته چرمی و آستر پارچه ای میباشد که در گذر زمان از پارچه های مختلفی تولید و عرضه میشوند اما در ایران این کالا با عنوان هپی چیر مرسوم تر هست و بیشتر مردم آنرا با نام مبل شنی یا هپی چیر میشناسند.

معرفی این محصول : هپی چیر همان طور که می دانید این روز ها برای نشستن و استراحت کردن در داخل منزل ، محیط کار و هر فضای دیگری چندین پیشنهاد برای شما وجود دارد. شاید در زمان های قدیم اینپیشنهادات بسیار محدود تر بود و شما تنها می توانستید بر روی مبل های راحتی در داخل منزل تکیه داده و به استراحت بپردازید. در همین راستا باید عنوان کنیم که یکی از مهیج ترین و در عین حال جذاب ترینپیشنهاداتی که در این سال ها برای مشتریان وجود دارد بحث استفاده از هپی چیر است. در واقع خیلی از شما با این محصولات آشنایی کامل و جامع را دارید و با استفاده از آن ها سعی می کنید به استراحتبپردازید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصولات دارای انواع گوناگون و با امکانات متفاوتی هستند که همین امر یکی از دلایلی است که دست شما برای خرید و انتخاب این محصولات به صورت کاملباز خواهد بود. این مقاله را هم با توجه به تعدد بالای این محصولات و هم چنین ویژگی های فوق العاده انواع هپی چیر سعی کرده ایم که به صورت تخصصی به این دسته از محصولات اختصاص دهیم تا اگر شماقصد خرید دارید بتوانید با آگاهی و علم کامل نسبت به محصول انتخابی خود دست به خرید بزنید.

هپی چیر از نظر ظرفیت و ساختار اولین مبحثی که در این مطلب سعی داریم تا در خصوص آن با شما صحبت کنیم ، بحث ظرفیت و همین طور ساختار این محصولات می باشد که با توجه به این مورد قطعا درهنگام خرید توجه خیلی از افراد به همین سو خواهد رفت. نکته نخستی که باید به آن اشاره کنیم بحث ظرفیت این دسته از محصولات می باشد. اگر شما در هنگام خرید یک محصول آماده شده را انتخاب کنید قطعادیگر نمی توانید ظرفیت آن را تغییر دهید. این عامل باعث می شود تا شما در هنگام خرید یک محصول به این مسئله دقت کنید که دوست دارید یک محصول با ابعاد و ظرفیت دلخواه را سفارش دهید و یا محصولیآماده و از قبل تولید شده را در اختیار داشته باشید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که محصولات اماده معمولا دارای ظرفیت های یک و دو نفره می باشند و کمتر می توانید مشاهده کنید که محصولاتی با ظرفیتهای بیشتر از دو نفر از قبل تولید و عرضه شده باشد. 

در واقع شرکت ها با در نظر گرفتن این نکته که این محصولات برای استفاده های شخصی و یا محیط کار و منزل عرضه می شوند ، به گونه ای طراحی را انجام می دهند که شما بدون نگرانی از این بابت بتوانید یکمحصول ایده آل برای استفاده های فردی خود خریداری نمایید. در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که شما اگر نیاز دارید که محصولی با ظرفیت های بیشتر و یا با ساختار دلخواه خود را سفارشدهید ، می بایست سعی کنید تا به صورت سفارشی این هپی چیر را با توجه به نیاز های خود ثبت کرده و پس از چند روز محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.در مورد ساختار این محصولات هم که به آن اشارهکردیم ، باید عنوان کنیم که این دسته از هپی چیر ها معمولا دارای چندین طراحی و ساختار مشابه و یکسان هستند. در واقع باید به این نکته دقت کنید که شما چه انتظاری از محصول مورد نظر خود دارید و با درنظر گرفتن نیاز خود سعی در انتخاب و خرید این محصولات کنید. 

در همین راستا باید گفت که یکی از رایج ترین نوع تولیدات این دسته از هپی چیر ها ، طراحی گرد و در عین حال ساده می باشد. در واقع در این نوع طراحی شما می توانید به وضوح مشاهده نمایید که بدنه اصلیاین محصول و خصوصا بخش کف این هپی چیر به صورت گرد طراحی و بر روی زمین قرار می گیرد که این عامل نیز باعث شده است تا شما معمولا فضای زیادی را برای قرار دادن این محصول نیاز نداشتهباشید. مسئله بعدی که باید به آن بپردازیم بحث ساختار مربعی و یا مستطیلی شکل یک سری از هپی چیر ها می باشد. این نوع از طراحی و ساختارها نیز معمولا به گونه ای شکل گرفته که با الگو برداری از مبلهای راحتی سعی شده تا محصول و هپی چیر را طراحی و تولید کنند. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که این ساختار ها یکی از دلایلی است که باعث می شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن خصوصا درمحصولات دو نفره به استراحت بپردازید. نوع دیگری از طراحی هم وجود دارد که با آرگونومی و ساختاری شبیه به تخت خواب اقدام به طراحی و تولید این محصولات می کنند. در واقع این مدل از محصولات معمولا بهصورت شیب دار طراحی شده و بخش های بالایی آن نیز دارای یک قوس و یا پستی و بلندی می باشد که این نکته باعث می شود تا شما بتوانید به ساده ترین شکل ممکن بر روی این هپی چیر ها دراز کشیده و ازاین محصولات استفاده کنید. هم چنین هپی چیر هایی هم در بازار وجود دارد که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارا هستند و این عامل باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی و در هر زمان که نیاز دارید ارتفاع محصولمورد نظر خود را تنظیم کرده و در شرایط خوب و ایده آل مد نظر خود بر روی این محصول نشسته و از آن استفاده کنید. البته این محصولات گاها برای بازی و استفاده در گیم نت ها هم پیشنهاد می شود زیرا راحتترین حالت ممکن را در اختیار فرد استفاده کننده از این محصول قرار می دهد و این عامل قطعا تاثیر زیادی در خرید شما خواهد گذاشت. 

 

ویژگی های مهم انواع هپی چیر این بخش از مقاله را هم سعی داریم تا به بررسی مهم ترین ویژگی های انواع هپی چیر اختصاص دهیم و قطعا این مسئله نیز یکی از مهم ترین مواردی است که باعث می شودتا شما با آگاهی کامل اقدام به خرید محصول خود کنید. در همین راستا نیز پیشنهاد می کنیم حتما این بخش را هم به دقت مطالعه کنید. 

نرمی ، راحتی و انعطاف پذیری محصولات یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود تا شما اقدام به خرید و تهیه یک هپی چیر کنید بحث نرمی و راحتی این دسته از محصولات می باشد. در واقع شما باید بهاین نکته دقت کنید که یک هپی چیر به چه صورت طراحی و تولید می شود و آیا این طراحی می تواند راحت ترین حالت ممکن برای استراحت شما را فراهم کند؟ در پاسخ به این سوال نیز پیشنهاد می کنیم تا اینبخش را مطالعه نمایید. هپی چیر ها همان گونه که در بخش های قبلی و خصوصا در بخش طراحی عنوان شد دارای ساختار و انواع مختلفی هستند که این نکته باعث می شود تا شما به بهترین شکل ممکن بتوانیدمحصول خود را انتخاب کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که معمولا تمامی هپی چیر ها دارای یک ساختار نرم و راحت هستند و این امر سبب می شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن دست به خرید وانتخاب این محصولات بزنید. اگر شما یک هپی چیر گرد و تک نفره را انتخاب کرده باشید می توانید مشاهده نمایید که این محصولات دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای هستند و شرکت های سازنده سعی می کنندتا این هپی چیر ها را به گونه ای طراحی کنند که شما بتوانید به بهترین شکل ممکن با هر بار نشستن بر روی این محصولات نرمی و راحتی را حس کنید. هم چنین همان طور که اشاره کردیم یک سری از اینمحصولات معمولا دارای ساختاری قابل تنظیم هستند که این عامل باعث می شود تا شما بتوانید در هنگام خرید یک هپی چیر به بهترین شکل ممکن تنظیمات لازم را بر روی آن پیاده سازی نموده و مجدد از محصولمد نظر خود استفاده نمایید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که ساختار تمامی هپی چیر ها به این صورت است که شما با هر بار استفاده از این محصولات می توانید مشاهده کنید که محصول مورد نظرشما نرم تر و راحت تر خواهد شد و این عامل نیز قطعا در خرید شما بسیار اثر گذار می باشد.

 اقلام همراه و ویژگی های ظاهری از دیگر مواردی که قطعا در هنگام خرید پیشنهاد می کنیم به این مورد هم توجه خاص و ویژه ای کنید ، بحث قرار گیری یک سری خصوصیت خاص بر روی این محصولات میباشد که باید به این مسئله به بهترین شکل ممکن دقت کنید. در واقع باید به این نکته دقت کنید که این محصولات چه مزایای منحصر به فردی نسبت به هم دارند که باعث می شود تا شما بتوانید به بهترین نوع ممکناین محصولات را انتخاب کنید. در همین راستا نیز پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید حتما مقایسه ای از این نظر را هم بین محصولات انجام دهید. یک سری از انواع هپی چیر ها وجود دارد که این محصولات دارایدستگیره حمل و نقل می باشند. در واقع شما می توانید با استفاده از همین دستگیره های حمل و نقل به ساده ترین شیوه ممکن این محصولات را حمل و جا به جا نموده و از ان ها در فضا و مکان جدید استفادهکنید. این دستگیره ها نیز معمولا به صورت تکی و در بالاترین بخش این محصولات تعبیه می شود که به راحت ترین شکل ممکن می توانید ان را در دست گرفته و از آن استفاده نمایید. مسئله مهم بعدی که باید به آناشاره کنیم این است که نوع دیگری از هپی چیر ها نیز وجود دارد که این محصولات دارای یک عدد جیب بزرگ بر روی خود هستند و این عامل باعث می شود تا شما بتوانید وسایل ضروری و مورد نیاز خود نظیر تلفنهمراه ، دفترچه یادداشت و یا از این قبیل موارد را که در هنگام قرار گرفتن برروی این هپی چیر نیاز دارید به ساده ترین شکل ممکن همواره در دسترس داشته باشید. در کنار این موارد یک سری دیگر از محصولات رانیز می توانید مشاهده نمایید که دارای یک عدد زیپ در بخش زیرین خود هستند که با استفاده از این زیپ شما قادر خواهید بود تا در صورت آسیب دیدن محصول و یا محتویات داخلی ان ها به بهترین شکل ممکنسعی کنید تا این موارد را تعویض نموده و مجدد از محصول به صورت صحیح و سالم استفاده کنید. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که یونولیت های داخلی این محصولات در صورت فرو نشست و هم چنینخراب شدن و پاره شدن رویه اصلی به ساده ترین شکل ممکن قابلیت تعویض و جا به جایی را دارند که این عامل نیز در تمامی هپی چیر ها وجود ندارد و خیلی از این محصولات به صورت ساده و با عدم قابلیت تغییر طراحی و تولید می شوند.

هم چنین نوع دیگری از انواع هپی چیر هم در بازار وجود دارد که شما می توانید در کنار محصول اصلی یک عدد زیر پایی را هم مشاهده کنید. در واقع این زیرپایی ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که هم فضای کمی را اشغال می کنند و هم برای نشستن و فراهم کردن فضایی راحت و ایده ال جهت استراحت شما مکمل جذابی به شمار می روند. این زیر پایی ها نیز معمولا در مدل های خاصی از انواع هپی چیر ها به چشم می خوردند که قطعا این مورد هم یکی دیگر از مزایای مهمی است که یک هپی چیر می تواند در اختیار شما قرار دهد.