تور والیبال بادی شناور بست وی

bestway 52133

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تور والیبال بادی شناور یکی دیگر از محصولات جدید و بسیار زیبای کمپانی بست وی می باشد. این محصول به دلیل زیبایی و منحصر به فرد بودنش باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند. جنس این کالا از وینیل است و ضخامت آن نیز 0.24 میلی متر و تعادل خوبی بر روی آب دارد. لازم به ذکر است که در دو طرف این تور قسمت هایی وجود دارد که شما با پر کردن آن می توانید تعادل آن را بر روی آب بالا تر ببرید. این تور والیبال بادی یک وسیله تفریحی آبی می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان در آب است. از این محصول می توان در استخر و دریا استفاده کرد. البته که کودکان زیر 6 سال می توانند از آنها خارج استخر نیز استفاده کنند به طوری که آنرا روی زمین قرار دهند و به بازی مشغول شوند. این کالا علاوه بر دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات دارای یک عدد توپ بادی نیز می باشد. به دلیل وزن کم این تور والیبال بادی شما میتوانید آنرا به راحتی حمل و جابجا کنید. همینطور میتوانید علاوه بر استخر های داخل منزل، در مسافرت نیز استفاده کنید. این محصول را می توانید از فروشگاه تهران اینتکس خریداری نمایید.

  • طول: 244 سانتی متر
  • عرض: 64 سانتی متر
  • ارتفاع: 91 سانتی متر
  • دارای توپ والیبال سبک
  • کد محصول: bestway 52133 

تور والیبال بادی شناور بست وی

شرکت اینتکس یک محصول جدید برای بازی در استخر را با نام تور والیبال بادی شناور بست وی تولید کرده است. این محصول از وسایل بازی محبوب و لوازم شنا و تفریحات آبی تشکیل شده و برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده است. تور والیبال با طراحی بادی خود، به شما اجازه می‌دهد برای بازی کردن والیبال در استخر ، آن را بر روی آب قرار دهید و شرایط ایده‌آلی را برای بازی فراهم کنید. این تور والیبال از یک کف بادی با دو ستون بادی سبز در دو طرف خود تشکیل شده است. این ستون‌ها وظیفه نگهداری تور والیبال را بر عهده دارند و با استفاده از طنابی که برایش در نظر گرفته شده، قابلیت سفت شدن را دارند. تور والیبال بادی شناور بست وی به شما ارتفاع مناسبی برای بازی در استخر ایجاد خواهد کرد تا بهتر بتوانید از آن استفاده کنید . 

طول تور 244 سانتی‌متر و عرض آن 64 سانتی‌متر است و ارتفاع آن به 91 سانتی‌متر می‌رسد. این ارتفاع، به شما اجازه می‌دهد به مانند یک تور والیبال با ارتفاع بلند بر روی زمین، در استخر بازی کنید و به صورت حرفه‌ای تر والیبال بازی کنید. همچنین در کنار تور والیبال بادی شناور بست وی ، یک توپ بادی با طرح توپ والیبال قرار گرفته است که می‌توانید از آن برای بازی استفاده کنید. این توپ نیز به صورت بادی است و در صورت افتادن به آب، قابل استفاده است. با تور والیبال بادی شناور بست وی از بازی والیبال در استخر لذت ببرید و شرایط ایده‌آلی را برای بازی‌تان فراهم کنید. شرکت تولید کننده محصولات بادی، اینتکس، از مواد پی وی سی برای تولید تور والیبال بادی شناور بست وی استفاده کرده است. 

اینتکس از همین جنس برای ساخت بسیاری از محصولات خود استفاده می‌کند، اما با اعمال تغییراتی در فرایند تولید، کیفیت محصول را بهبود بخشیده و آن را در برابر ضربه‌ها و فشارهای وارده مقاوم ساخته است. این جنس همچنین ضدآب است و می‌توان آن را به صورت مداوم در آب استفاده کرد بدون آسیب به محصول. تور والیبال بادی شناور بست وی به راحتی جابجایی می‌یابد و با بسته‌بندی آن، حجم آن کوچک می‌شود و به راحتی حمل می‌شود. وزن این محصول هم بسیار سبک است و می‌توانید آن را با سهولت جابجا کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول، دو کیسه مخصوصی است که با وسایل و اشیایی پر شده‌اند تا تعادل تور والیبال بادی شناور بست وی حفظ شود. 

زیرا این تور به صورت بادی طراحی شده است و بر روی آب شناور است. با ایجاد موج و متلاطم کردن آب استخر، می‌توانید تور والیبال را جابجا کنید. به همین دلیل، این کیسه‌ها بسیار کاربردی هستند و شما می‌توانید از آن‌ها برای حفظ تعادل تور والیبال بادی شناور بست وی استفاده کنید . شما می توانید با این وسیله بادی ، حتی به فعالیت ورزشی بپردازید و با دوستان خود بازی کنید . هر چند این محصول برای استفاده کودکان ساخته شده است ، ولی شما می توانید مدل های بزرگتری از تور های والیبال را خریداری کنید که در ابعاد بزرگتری ساخته شده اند و می تواند برای رده سنی بزرگسال نیز قابل استفاده باشد . این محصولات راه اندازی بسیار آسانی دارند و تنها بخش های بادی آن نیازمند راه اندازی بوده و سپس با نصب تور به آن می توانید محصول را به طور کامل راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . 

راه اندازی این تور والیبال بسیار دوست داشتنی را می توانید با استفاده از پمپ های باد نیز انجام دهید . برای اینکار می توانید از سری پمپ های بادی که فروشگاه اینتکس در دسترس شما قرار می دهد استفاده کرده تا بتوانید محصول بادی خود را سریع تر راه اندازی کنید . این امکان برای شما وجود دارد که از این پمپ ها برای راه اندازی بسیاری از محصولات بادی دیگر استفاده کنید . به عنوان مثال پمپ های باد دارای نازل هایی هستند که می توانید آن را تغییر داده و هر محصول بادی دیگری را مانند استخر بادی  و ... راه اندازی کنید . از این محصول می توانید در استخر های بتنی ، سیمانی و حتی استخر های پیش ساخته و یا بادی سایز بزرگ استفاده کنید . برای کسب اطلاع از موجود بودن تور والیبال بادی با فروشگاه تماس بگیرید . 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...