تور والیبال روی آب

intex 99907

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تور والیبال روی آب اینتکس یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای تفریحات آبی می باشد . این محصول از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار می باشد به همین جهت این محصول در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه تهران اینتکس می باشد . بدنه این محصول از پی وی سی تشکیل شده که بسیار مقاوم در برابر ضربه می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در شرایط جوی مختلف استفاده نمایید . در بسته بندی این محصول یک دفترچه راهنما می باشد که به شما کمک می کند که به راحتی محصول را راه اندازی نموده و از آن استفاده نمایید همچنین یک برچسب تعمیرات وجود دارد که به شما کمک می کند در زمان آسیب دیدن بدنه آن را به راحتی تعمیر نمایید . شما می توانید از فروشگاه تهران اینتکس یک پمپ تهیه نموده و به راحتی در مدت زمان کوتاهی محصول خود را باد نموده و از آن استفاده نمایید . در کناریه این محصول دو پایه طراحی شده که به تعادل این محصول افزوده است و همچنین تور های این محصول با 4 نخ مستحکم به پایه دو طرف پایه ها متصل شده است . برای خرید تور والیبال بادی روی آب از فروشگاه تهران اینتکس با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

 نوع  تفریحی
  طول 239 سانتی متر
  عرض 64 سانتی متر
  ارتفاع 91 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده      اینتکس
  پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین مختلف
دارای دو کیسه مخصوص پر کردن برای ایجاد تعادل
دارای توپ والیبال سبک
مناسب نصب و استفادعه در انواع استخر های بزرگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ ، دفترچه راهنما

تور والیبال روی آب

تور والیبال روی آب از وسیله های بازی بسیار دوست داشتنی و لوازم شنا و تفریحات آبی می باشد که شرکت اینتکس آن را تولید کرده است . این محصول جدیدی برای بازی های کودکان و حتی بزرگسالان در استخر ها می باشد . به طوریکه طراحی بادی این تور والیبال به آن اجازه خواهد داد تا شما بتوانید محصول را پس از راه اندازی بر روی آب قرار دهید تا یک تور بسیار عالی برای بازی کردن والیبال داشته باشید . این تور والیبال می تواند شرایط ایده آلی را برای بازی شما فراهم کند . در ادامه بیشتر با این محصول پر فروش آشنا خواهید شد . 

تور والیبال روی آب در واقع از یک کف بادی تشکیل شده است که دو ستون بادی در دو طرف آن بوده  و به رنگ سبز است ، این ستون ها وظیفه نگهداری تور والیبال را داشته و می تواند این تور را به صورت ایستاده قرار دهد تا شما بتوانید در یک شرایط ایده آل تری از محصول استفاده کنید . این تور نیز به وسیله طنابی که برای آن در نظر گرفته شده است ، قابلیت سفت شدن را داشته تا حالت محکم تری را به خود بگیرد تا شما بتوانید برای بازی های خود از آن استفاده کنید . 

از آن جا که این محصول بر روی آب قرار می گیرد و شما در هنگام بازی داخل آب استخر خواهید بود ، ارتفاع مناسبی را برای شما ایجاد خواهد کرد تا بتوانید به مانند یک تور والیبال با ارتفاع بلند بر روی زمین استفاده کنید . طولی که تور والیبال روی آب دارد به 239 سانتی متر می رسد و عرض آن نیز 64 سانتی متر است . ارتفاع این محصول که یکی از مهم ترین ویژگی های آن است به 91 سانتی متر می رسد و می تواند یک ارتفاع ایده آل و بسیار خوبی را برای بازی کردن شما فراهم کند . 

لذا تور والیبال می تواند ارتفاع زیادی را به خود گرفته و مانع خوبی پیش روی شما باشد تا به صورت حرفه ای تر والیبال بازی کنید . در کنار تور والیبال روی آب یک توپ بادی طرح توپ والیبال قرار گرفته است که می توانید از آن برای بازی استفاده کنید . از آن جا که این توپ نیز به صورت بادی است ، قابل استفاده در استخر بوده و در صورت افتادن نیز بر روی آب شناور باقی خواهد ماند . به همین دلیل ویژگی بسیار خوبی را نیز خواهد داشت . 

شرکت اینتکس برای ساخت تور والیبال روی آب از پی وی سی استفاده کرده است . معمولا اینتکس برای ساخت بسیاری از محصولات بادی خود از همین جنس استفاده می کند ، برای اینکه کیفیت فوق العاده ای را به محصول بخشیده و از سوی دیگر می تواند در برابر ضربه ها و فشار های وارده کیفیت لازم را از خود نشان دهد . همچنین این جنس ضد آب است و در صورت استفاده مداوم از آن در آب ، باز هم صدمه ای به محصول وارد نخواهد شد . 

جابجایی تور والیبال روی آب بسیار آسان است و اگر آن را بسته بندی کنید ، خواهید دید که ابعادی که محصول دارد بسیار کوچک است و به سادگی آن را می توانید حمل کنید . نکته دیگر این است که وزن محصول نیز بسیار سبک است . تور والیبال روی آب تنها 1.5 کیلوگرم وزن دارد که می توان گفت وزن بسیار پایینی بوده و به سادگی می توانید آن را برداشته و جابجا کنید . 

این محصول همچنین در کنار خود دو کیسه مخصوص دارد که شما می توانید آن را با وسیله ها و اشیائی پر کنید تا اینچنین تعادل تور والیبال روی آب را حفظ کنید . چرا که این تور والیبال به صورت بادی طراحی شده است و بر روی آب شناور بوده و شما با ایجاد موج و متلاطم کردن آب استخر می توانید باعث جابجایی تور والیبال روی آب شوید . بنابراین وجود این کیسه ها بسیار کاربردی بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...