توپ بادی جدید اینتکس با طرح هندوانه

intex 58075

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادیجدید اینتکس با طرح هندوانه یکی از متفاوت ترین و جدیدترین نمونه های اساباب بازی بادی بوده که توسط این شرکت بزرگ برای استاده تمام رده های سنی بالاتر از 3 سال در سال جدید میلادی طراحی و با قیمتی مناسب روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت متفاوتی بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت دست یابد. میوه هندوانه از جمله 4 میوه برتر جهان به شمار رفته که طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل ظاهر این محصول را برگرفته از این میوه محبوب طراحی کرده اند. بدنه محصول از دو بخش مات و شفاف تشکیل می شود. بخش مات این محصول نیمه هندوانه بوده که پوسته ای سبز رنگ با بخش داخلی قرمز دارد. بخش شفاف محصول نیز در این قسمت قرار خواهد گرفت. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع وینیل استفاده شده که سازگاری بالایی با محیط زیست داشته و از طول عمر بسیار زیادی برخوردار می باشد. با توجه به این ساختار شما می توانید به راحتی از انی کالا در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده و حتی داخل آب استفاده نمایید. زیرا تماس با دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نخواهد داشت. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

توپ بادی جدید اینتکس با طرح هندوانه

توپ بادی جدید اینتکس با طرح هندوانه یکی از محصولات منحصر به فرد تولید شده توسط این شرکت مشهور بوده که یه تازگی طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای شاد و جذاب بوده و طول عمری بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به تحلیل ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید توپ بادی متناسب با روحیات فرزند خود توصیه می کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه ای شاد و نواورانه بر اساس علایق ان ها داشته با مورد استقیبال واقع شود. از سوی دیگر ارگونومی ساخت بدنه این محصولات نیاز به رعایت استاندارد های موجود داشته تا ایمنی مصرف کنندگان در زمان مصرف را مهیا کند. با توجه به این مسائل اساسی توپ بادی جدید اینتکس با طرح هندوانه به بازار معرفی می شود. این محصول نیز مانند تمامی نمونه های موجود در بازار دارای ارگونومی ساخت بدنه ای گرد بوده سازگار با محیط زیست می باشد. تنوع در این گروه محصولات بسیار بالا بوده به همین دلیل شرکت اینتکس برای طراحی این محصول دست به خلاقیت بالایی می زد. این محصول دارای بدنه ای دو تکه می باشد. قسمت اول این محصول کاملا شفاف بوده و دارای یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی است. برای تولید بخش دوم محصول از ارگونومی یک هندوانه زیبا که میوه محبوب کودکان بوده استفاده می شود. این هندوانه با نمایی از برش نیمه تعبیه شده که می توانید رنگ های صورتی و طیف مختلف سبز را در بخش های داخلی و خارجی ان مشاهده کنید. این بخش نیز از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شود. این محصول با ساختاری استاندارد برای استفاده در داخل اب و یا خشکی توصیه شده است.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی با طول عمر بالا هستند. با توجه به تاثیر مستقیم کیفیت بدنه محصول با طول عمر ان شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با ساختاری نرم و بادوام تولید می کند. این نوع جنس بدنه کاملا سازگار با محیط زیست بوده و می توانید در در داخل استخر های بادی  و دریا مانند فضاهای خشکی از ان استفاده کنید. زیرا این جنس بدنه در تماس با اب و یا تغییرات دما دچار اسیب نمی شود.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 200 گرمی خود و امکان حمل و جا به جایی اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در سفر می باشد. ارگونومی ساخت بدنه محصول گرد بوده که قطری بالغ بر 107 سانتی متر دارد. به همین دلیل تمام رده های سنی می توانند از این محصول با اسودگی خاطر استفاده نمایند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی بدنه ان خودداری کنید. همچنین اجسام نوک تیز را به ساختار بدنه وارد نسازید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده برای این محصول در صورت بروز هرگونه اسیب می توانید محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

توپ بادی جدید اینتکس با طرح هندوانه محصولی زیبا با طراحی بدنه منحصر به فرد بوده که طول عمری بالا دارد. با مراجعه بهنمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

 نوع گرد
 قطر 107 سانتی متر
 رنگبندی داخلی سبز و قرمز
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای سه سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...