توپ بادی طرح جدید بست وی

bestway 31051

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی طرح پر بست وی یکی از جذاب ترین اسباب بازی های بادی می باشد که قطعا با توجه به ظاهر فوق العاده ای که دارد در بین کودکان بسیار محبوب خواهد بود. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول از رنگ بنفش تولید و عرضه شده است که از شش لایه هم اندازه شکل گرفته و یکی در میان این لایه ها بنفش و شفاف می باشد. هم چنین این توپ دارای یک عدد محفظه باد در بخش بالایی خود می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی این کالا را باد کنید. مسئله بعدی که باید به ان اشاره کنیم دارا بودن طرح پر داخل این توپ می باشد که با ظاهری زیبا و خاص سبب شده تا این توپ جلوه فوق العاده ای بگیرد. هم چنین این محصول پیشنهاد شرکت بست وی برای کودکان بالای 2 سال است که قطعا در هر فضا و مکانی می توانید از ان به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و یک تفریح مهیج را در اختیار کودک خود قرار دهید. علاوه بر این ها بهره مندی از قطر مناسب و تقریبا کوچک این توپ هم باعث شده تا کودک شما بتواند به سادگی این محصول را در دست گرفته و ان را حمل کند.

توپ بادی طرح جدید بست وی از سری محصولات بادی مناسب برای بازی ها و تفریحات کودکان می باشد که به زیبایی طراحی شده و یکی از دوست داشتنی ترین و البته پر فروش ترین مدل های فروشگاه آنلاین تهران اینتکس می باشد . توپ های بادی همانطور که مشخص است برای بازی های مختلف از جمله فوتبال ، والیبال و ... مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از محبوب ترین وسایل ورزشی و بازی می باشد . این محصولات برای رده سنی بالای 3 سال طراحی شده است که تنوع رنگبندی و طراحی در آن ها بسیار بالاست ، به همین دلیل به راحتی می توانید مدل های مد نظر و محبوب خود را یافته و آن ها را با قیمت ارزان و با ضمانت اصالت خریداری کنید .

تولیدی بست وی

بست وی از بزرگترین برند های تولید کننده محصولات بادی می باشد که سال های سال در کنار تولید انواع محصولات بادی همچون تخت و تشک بادی ، استخر و جکوزی بادی ، مبل و کاناپه های بادی ، اقدام به تولید و فروش توپ بادی و سایر اسباب بازی ها که ساختار بادی دارند ، فعالیت می کند . این برند آمریکایی بوده و امروزه به عنوان یک تولید کننده محصولات بادی اورجینال به شمار می رود . به همین جهت نیز فروشگاه تهران اینتکس اغلب محصولات بادی برند بست وی را در فروشگاه خود موجود کرده است . توپ بادی طرح جدید نیز توسط برند بست وی طراحی شده و کاملا با کیفیت و مناسب است .

طراحی و ساخت توپ بادی

همانطور که مشخص است این توپ بادی نیز به صورت گرد طراحی شده است تا بر روی زمین بتواند غلت خورده و به اطراف برود . بدنه انعطاف پذیر و نرم آن هیچگاه به کودکان آسیب نخواهد رساند حتی وقتی اگر محکم به آن ضربه بزنند و یا توپ با آن ها برخورد داشته باشد . این توپ بادی طرح جدید دارای رنگ بنفش طراحی شده است و لایه های آن به صورت رنگی و شفاف ساخته شده که از بخش های شفاف آن می توانید داخل توپ را مشاهده کنید که دارای چندین پر رنگی بسیار زیبا می باشد . این طراحی سبب شده است تا در هنگام بازی ، پر ها در داخل توپ به حرکت در آورده و محصول را بسیار جذاب و دوست داشتنی کند .

پر ها بسیار نرم و لطیف بوده و به بدنه توپ بادی آسیبی نخواهند رساند . در بخش بالایی این توپ بادی دریچه ای نیز به منظور راه اندازی و باد کردن توپ بادی وجود دارد که می توانید از آن طریق اقدام کنید . با توجه به این موضوع شما می توانید در صورت نیاز باد آن را تخلیه کرده و با خود به سفر ها ببرید . این توپ بادی در قطر 41 سانتی متر ساخته شده است و وزن آن نیز به واسطه بادی بودن محصول و لایه های تقریبا نازک و پر های سبک تنها 80 گرم می باشد .

جنس توپ بادی

توپ بادی طرح جدید بست وی با استفاده از لایه های ضخیم و مقاوم وینیل ساخته شده است . وینیل یکی از بهترین مواد برای ساخت انواع محصولات بادی و اسباب بازی های بادی می باشد که بست وی اغلب از آن استفاده می کند چرا که این پلاستیک ، طبیعی بوده و هیچ حساسیت و ضرری برای پوست و سلامت کودک نخواهد داشت . وینیل را با نام دیگری چون پی وی سی نیز می شناسیم . این جنس کاملا ضد آب است به همین دلیل حتی می توانید از آن در استخر ها نیز استفاده کنید . توجه داشته باشید که نور آفتاب نیز به این محصول آسیبی وارد نمی کند بنابراین نگران ضعیف شدن و یا آسیب دیدن لایه های توپ بادی نباشید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . توجه داشته باشید که توپ های بادی به دلیل نوع طراحی بادی خود و همچنین داشتن بدنه نازک ، در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر می باشد ، به همین دلیل توصیه می شود که از این محصولات به درستی استفاده شود . بهترین راه این است که به کودکان خود توصیه کنید که از برخورد توپ با اجسام تیز و یا بازی کردن از این محصولات در محیط های بیرون از خانه می تواند به آن آسیب وارد کند . حتی برخورد با سنگ ریزه ها و شاخ و برگ نیز می تواند باعث صدمه دیدن این توپ ها شود .

 نوع گرد
 قطر41 سانتی متر
 رنگبندی داخلی نارنجی
 وزن 80 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای سه سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...