توپ بادی طرح میوه اینتکس

INTEX 31042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی طرح میوه اینتکس از سری تولیدات جدید و جذابی است که شرکت اینتکس این بار ان را در سه طرح مختلف و خلاقانه روانه بازار کرده است. این توپ بادی به قدری زیباست که قطعا اگر شما نیز قصد خرید یک توپ بادی را داشته باشید پس از مشاهده این محصول از دیگر توپ ها صرف نظر خواهید کرد. این مجموعه از سه طرح مختلف کیوی ، پرتغال و توت فرنگی طراحی و تولید شده است که هر سه طرح زیبایی های خاص خود را داشته و سعی شده تا در طراحی های ان ها نکات ریز هم رعایت شود. هم چنین شفاف بودن این توپ ها هم از دیگر مزایای این محصول به شمار می رود. پیشنهاد می شود تا از این محصول برای کودکان بالای سه سال استفاده نمایید. هم چنین بر روی این توپ یک عدد محفظه باد قرار دارد که از طریق ان می توانید به راحتی این محصول را باد کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین در کنار بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات هم به چشم می خورد که در صورت اسیب دیدن و سوراخ شدن این توپ ، ترمیم ان به سادگی انجام خواهد شد. این محصول زیبا و دیدنی هم اکنون قابل تهیه از نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران می باشد که پس از سفارش در اسرع وقت درب منزل ان را تحویل خواهید گرفت.

توپ بادی طرح میوه اینتکس

قطعا یکی از تفریحات جذاب و دیدنی که برای تمام سنین مناسب می باشد و می توانند در هر مکان و فضایی این بازی را انجام دهند ، استفاده از یک توپ و به عبارت دیگر توپ بازی است. در همین رابطه نیز شرکت اینتکس هر ساله با محصولات جدیدی که به بازار عرضه می کند چشم ها را به خود خیره کرده و باعث می شود تا شرایط برای تفریح شما مهیا شود. توپ بادی طرح میوه اینتکس هم از همین محصولات جدید است که با کیفیت عالی روانه بازار شده است که در این مطلب به بررسی ان خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا طراحی یک توپ بادی شکل و ظاهر خاص و فوق العاده ای را نمی تواند در بر گیرد چون اکثر توپ ها از ارگونومی ساخت گرد بهره مند می باشند. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این محصول هم دقیقا از ظاهری گرد بهره مند است که همین عامل سبب شده تا از این نظر بی شباهت با دیگر محصولات نباشد. البته نکته مهم و اساسی این محصول را هم دقیقا همین ظاهر ان شکل می دهد که این سری از محصولات شرکت اینتکس در سه طرح مختلف تولید شده است. این سه طرح برگرفته از ظاهر میوه بوده و سه میوه پرتغال ، توت فرنگی و کیوی را در بر می گیرد که با دقت و ظرافت فراوان هر سه طرح پیاده سازی شده است. هم چنین بخش رویه اصلی این محصول به صورت شفاف طراحی شده است و لایه زیرین است که از طرح میوه استفاده کرده است که قطعا در زیبایی های این محصول بی تاثیر نبوده است.

جنس بدنه

دیگر خصوصیت مهمی که سبب شده تا این محصول فروش خوبی را به دست اورد بحث جنس بدنه ان است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این توپ از بدنه ای با جنس وینیل طراحی و تولید شده است که بسیار مقاوم و با کیفیت خواهد بود. هم چنین این محصول پلیسه نداشته و هیچ گونه رنگی را هم پس نخواهد داد که قطعا در سلامت کودک شما اثر گذار بوده و هیچ گونه اسیبی به او وارد نخواهد کرد که ویژگی مهم این توپ ها می باشد.

ابعاد و وزن

این محصول را شما می توانید در هر فضا و مکانی استفاده کرده و از داشتن ان لذت ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا در قطر 85 سانتی متر روانه بازار شده است که همین عامل سبب شده تا دارای ابعاد بزرگ و مناسبی باشد و بیشتر برای استفاده در ویلا ، حیاط خانه و ساحل بتوانید از ان استفاده نمایید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول تنها 200 گرم وزن دارد که سبب شده تا کودک شما هم بتواند با خیال راحت این محصول را حمل و نقل نماید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بحث نحوه راه اندازی و استفاده صحیح و اصولی از این محصول است که بتوانید به راحتی سالیان سال این کالا را در اختیار داشته و از ان استفاده نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این توپ را شما می توانید ابتدااز داخل بسته بندی خارج کرده و سپس با استفاده از یک عدد پمپ باد و از طریق محفظه باد این محصول اقدام به باد کردن ان نمایید. این کار زمان کمی را می خواهد و به راحتی می توانید ان را راه اندازی نمایید. هم چنین نکته مهم دیگری که باید به ان اشاره کنیم بحث حفظ و نگهداری صحیح این محصول است که باید در ابتدا سعی کنید تا از ضربه زدن به این کالا خودداری کنید. هم چنین از پریدن بر روی ان و همین طور وارد کردن وزن زیاد و قرار دادن وسایل بر روی این توپ هم خودداری نمایید. نکته مهم دیگر و اساسی ترین نکته هم در خصوص این کالا عدم وارد کردن اشیا نوک تیز به این محصول خواهد بود که باعث حفظ سلامت این کالا می گردد.

جمع بندی

توپ بادی طرح میوه اینتکس یک محصول فوق العاده با دوام و با کیفیت است که قابل استفاده برای تمام سنین بوده و از جنس مقاوم و همین طور وزن کم برخوردار است. این کالا هم چنین دارای قیمت بسیار عالی و مناسبی هم می باشد که می توانید ان را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

 نوع گرد
 قطر 85 سانتی متر
 رنگبندی داخلی سبز و قرمز
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای سه سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...