توپ بادی طلایی و صورتی بست وی

bestway 31050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی طلایی و صورتی بست وی یک محصول جدید و زیبا از این شرکت است که مناسب برای استفاده در کنار ساحل ، در داخل منزل و یا هر فضای دیگری می باشد.  در ابتدا اگر بخواهیم راجب ساختار این محصول صحبت کنیم باید عنوان کرد که این توپ بادی با بهره مندی از دو طرح مختلف به بازار عرضه شده است. یکی از این طرح ها دارای ستاره های طلایی بوده و طرح دیگر نیز با بهره برداری از قلب های قرمز رنگ تولید شده است. این دو طرح قطعا دست شما را برای یک انتخاب هوشمندانه و زیبا باز گذاشته است. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این توپ بدون پلیسه تولید و عرضه شده است و قطعا هیچ گونه اسیبی برای کودکان نیز به همراه نخواهد داشت. هم چنین این محصول به هیچ عنوان رنگ پس نخواهد داد که این ویژگی هم نشان از کیفیت بالای این محصول دارد. علاوه بر این ها به دلیل دارا بودن ابعاد بسیار مناسب این محصول برای کودکان بالای دو سال پیشنهاد می شود.

توپ بادی طلایی و صورتی بست وی نمونه ای جدید از سری توپ های بادی نرم و انعطاف پذیر شرکت بزرگ بست وی می باشد که فروشگاه تهران اینتکس آن را در دو رنگ موجود کرده است تا مشتریان عزیز بتوانند با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب و خریداری کنند . توپ های بادی یکی از ایمن ترین نوع توپ ها هستند که کودکان می توانند از آن برای تفریح و بازی استفاده کنند . از این رو برخورد این توپ با وسایل و همچنین در صورت برخورد به کودک آسیبی به آن ها وارد نخواهد کرد . وزن این توپ ها نیز بسیار سبک بوده و کودک به راحتی می تواند از آن استفاده کند . در ادامه این مطلب با نقد و بررسی کامل ، شما را با نوع طراحی این محصول ، جنس بدنه ، مراقبت ها و تعمیرات آن آشنا کنیم .

طراحی و تولید توپ بادی

توپ های بادی در مقایسه با سایر توپ های بازی از تنوع بالاتری برخوردار بوده و همچنین طراحی کاملا منحصر به فرد و زیبا دارند ، به همین جهت نزد کودکان بسیار محبوب بوده و از فروش بالایی برخوردار هستند . این توپ بادی همانطور که در تصویر مشاهده می کنید از بدنه دو تکه برخوردار است که بخشی از آن به صورت رنگی و بخش دیگر آن به صورت شفاف طراحی شده است . داخل این توپ بادی از ستاره های اکلیلی و براق ریز و درشت نقره ای و طلایی پر شده است که در صورت حرکت کردن توپ ، داخل محصول پخش شده و جذابیت خاصی را به توپ بادی می بخشد .

ستاره های استفاده شده بسیار نرم بوده و آسیبی به محصول وارد نمی کند . همچنین در مدل صورتی این توپ بادی ، بدنه آن به رنگ صورتی بوده و بر خلاف مدل طلایی ، داخل آن از قلب های ریز و درشت رنگی پر شده است که آن نیز جذابیت های خاص خود را دارد . بست وی با استفاده از بهترین دستگاه ها و با تجربه کاری بسیار بالای خود لایه های این محصول را پرس کرده است به همین دلیل به سختی این توپ های بادی بر اثر ضربه و یا فشار آسیب می بینند .

جنس توپ بادی

جنس هر محصول نشان از دوام و کیفیت آن خواهد داشت ، بنابراین در خرید توپ بادی نیز باید به جنس آن توجه داشته باشید . بست وی برای ساخت توپ بادی طلایی و صورتی یعنی هر دو مدل از لایه های ضخیم و با کیفیت وینیل استفاده کرده است ، چرا که وینیل یکی از بهترین مواد پلاستیکی می باشد که انعطاف پذیری بالایی داشته و بسیار نرم است . این لایه ها هر چند که نازک هستند اما در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم و با دوام بوده و سایر عوامل محیطی نیز نمی تواند به آن آسیب وارد کند . ضد آب بودن وینیل موجب شده است تا کودکان بتوانند از این محصولات برای تفریحات آبی خود مانند استخر ها نیز استفاده کنند . 

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

این محصولات در ابتدا به صورت بسته بندی شده برای شما ارسال می شود ، لذا برای استفاده نیاز است تا آن ها را در ابتدا راه اندازی کنید . راه اندازی این توپ ها بسیار ساده است و شما می توانید با استفاده از پمپ های باد نیز حتی برای راه اندازی سریع تر کمک بگیرید . توجه داشته باشید که این محصولات بادی آسیب پذیر هستند و ممکن است در صورت برخورد اجسام تیز و یا برنده آسیب ببینند به همین دلیل به خوبی از آن استفاده کرده و به کودکان توصیه های لازم را بدهید . البته توجه داشته باشید که این محصولات در صورت آسیب دیدن قابلیت تعمیر داشته و می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن ها را تعمیر کنید .

برچسب های تعمیراتی در کنار برخی از محصولات وجود دارد ، اما در صورت نبود آن ها می توانید به صورت مجزا این بسته های تعمیراتی را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . توجه داشته باشید که ذوب شدن محصول و یا پارگی های زیاد غیر قابل تعمیر می باشد . شما می توانید حتی محصولات آسیب دیده خود را جهت تعمیرات تخصصی تر و بسیار بهتر برای فروشگاه ارسال کنید تا پس از تعمیر محصول را دو مرتبه تحویل بگیرید . شما می توانید به صورت حضوری خودتان محصول را برای فروشگاه بیاورید و یا آن را از طریق پست و ... ارسال کنید .

نوع گرد
 قطر41 سانتی متر
 رنگبندی داخلی نارنجی
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای سه سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...