توپ بادی کودک اینتکس

intex 59040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک اینتکس با سه طراحی مختلف توسط شرکت intex ارائه شده است که در کنار تولیدات متنوع محصولات بادی خود ، اقدام به طراحی توپ های بادی بسیار زیبا و دوست داشتنی کرده است تا کودکان بتوانند توپ های زیبا ، سبک و ضد آب را داشته باشند تا بتوانند از آن ها در خانه و هم در سواحل و داخل آب استفاده کنند . کودکان می توانند به سادگی با استفاده از توپ بادی کودک اینتکس والیبال ، فوتبال و ... بازی کنند . با توجه به وزن سبک و داشتن بدنه انعطاف پذیر آن ، حتی برخورد توپ با صورت کودکان نیز صدمه و آسیبی به آن ها وارد نخواهد کرد به همین دلیل نیز بسیار ایمن هستند .

جنس بدنه این محصولات بادی اینتکس از پی وی سی و پلاستیک می باشد که حتی ضرر و حساسیتی را برای پوست کودکان ایجاد نمی کند . طول عمر این جنس بسیار بالا بوده و آسیب پذیری کمتری نسبت به سایر اجناس داشته و همچنین خاصیت ضد آبی از ویژگی های بسیار خوب pvc به شمار می رود . توپ بادی کودک اینتکس در سه طرح تولید شده است که دو طرح آن موجودات دریایی و یک طرح آن میوه های استوایی می باشد که به صورت چاپی بر روی توپ بادی نقش بسته است و در طول زمان نیز کمرنگ یا پاک نمی شود .

برند تولیدی توپ بادی کودک اینتکس

شاید در خرید توپ های بادی کودک ، چیزی که مطرح نیست ، برند تولیدی این محصولات است که البته ما در این بخش قصد داریم تا به اهمیت برند تولیدی محصولات بادی حتی توپ بادی اشاره کنیم . برند های زیادی هستند که در سراسر دنیا اقدام به تولید و ساخت توپ های بادی می کنند که یکی از این برند ها ، شرکت اینتکس است که در ساخت محصولات بادی اعم از استخر بادی ، وان بادی ، مبل بادی ، تشک و تخت بادی ، جکوزی بادی و ... شناخته شده است ، این برند با بهترین مواد اقدام به تولید محصولات بادی خود حتی توپ های بادی می کند .

به همین دلیل نیز با بررسی های انجام شده و حتی مقایسه هایی که می توان انجام داد ، متوجه خواهید شد که محصولات طراحی شده که محصولات برند توپ بادی کودک اینتکس بسیار با دوام بوده و طول عمر بالایی دارند ، به همین دلیل نیز توپ بادی کودک اینتکس کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و در برابر بازی های کودکان با دوام خواهد بود . از ویژگی های توپ های بادی کودک اینتکس می توان به تعمیر شدن آن ها اشاره کرد که در بخش بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت .

تعمیرات توپ بادی کودک اینتکس

شما می توانید حتی توپ های بادی کودک اینتکس را به مانند سایر محصولات بادی تعمیر کنید ، بنابراین شما به برچسب تعمیراتی احتیاج دارید تا به بهترین شکل بتوانید بخش آسیب دیده توپ بادی را تعمیر کنید . شما می توانید برچسب تعمیرات را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید و علاوه بر پنچرگیری توپ بادی برای پنچرگیری سایر محصولات بادی خود نیز از آن ها استفاده نمایید . جنس برچسب تعمیرات به مانند جنس بدنه محصولات بادی اینتکس می باشد که می توانید با چسب مایع مخصوص تعمیرات به بهترین شکل توپ بادی را پنچرگیری نمایید .

جمع بندی توپ بادی کودک اینتکس

شما عزیزان و دوست داران محصولات بادی می توانید این وسایل و اسباب بازی های دوست داشتنی بادی را با قیمت ارزان و مناسب از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کرده و به کودکان خود هدیه دهید . شما می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و خرید های خود را انجام دهید . همچنین اگر در شهر های دیگر هستید می توانید خرید های خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش دهید تا پس از خرید ، محصول را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...