جلیقه شنا بادی سری B بست وی

bestway 32034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی یکی دیگر از محصولات شرکت چینی بست وی می باشد که کالا های بسیار خوبی را تولید می کند. این جلیقه شنا دارای بدنه ساخته شده از وینیل می باشد و در سری های آموزشی بست وی در رده B قرار می گیرد به این معنی که پیش از این باید از محصولات سری A این شرکت که شامل حلقه های شنا شورتی می باشد استفاده کرده باشید. حلقه های شنا برای رده سنی کمتر از سه سال می باشند اما این جلیقه شنا برای رده سنی ۳ تا ۶ سال می باشد و ویژگی های برجسته بسیاری دارد. جلیقه شنا سری بی بست وی دارای بدنه ای ساخته شده از وینیل با ضخامت ۰.۲۵ میلی متر می باشد که وزن لازم را به سادگی تحمل می کند و در صورت صدمه دیدن هر کدام از محفظه های بادی آن، محفظه باد دیگر وزن کودک را تحمل میکند. 

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل براق
 تعداد محفظه باد 3 (به علاوه یقه)
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 300 گرم
 سایز بندی 
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

جلیقه شنا بادی سری B بست وی یکی از محصولاتی است که هم به صورت ساده و هم با بهره گیری از یک طراحی شیک و عامه پسند طراحی و تولید شده است. قطعا این مسئله برای خانواده ها بسیار مهم خواهد بود که با توجه به نیاز کودک خود بتوانند اقدام به خرید یک جلیقه شنا بادی کنند. شرکت بست وی هم با علم به این موضوع سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن این جلیقه شنا را با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود طراحی کرده و به دست شما عزیزان برساند. حال ما نیز سعی بر این داریم تا در این مطلب به صورت کاملی ویژگی های این جلیقه شنا را در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

شیوه طراحی و نوع ساخت جلیقه شنا

اولین بخش از این مطلب در خصوص نوع طراحی و ساخت این محصول می باشد که قطعا از ویژگی های مهم این محصول به شمار خواهد رفت. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول با توجه به رعایت یک سری اصول و نکات مهم سعی شده تا به گونه ای طراحی شود که قطعا نیاز مشتریان را به صورت کامل برطرف سازد. در همین راستا حال باید عنوان کنیم که از نظر نوع ساخت شما می توانید مشاهده کنید که این جلیقه شنا دارای یک طراحی ایده آل برای استفاده کودکان خواهد بود. از نظر رنگ بندی این محصول با بهره گیری از رنگ یکدست زرد طراحی و تولید شده و این زرد رنگ بودن محصول باعث شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کرده و نظارت کاملی را بر روی فرزند خود حتی از فواصل دور داشته باشند زیرا این رنگ به صورت کامل و واضح از فواصل دور نیز نمایان خواهد بود.

ویژگی جذابی که این جلیقه شنا دارد بحث طراحی شکل گرفته بر روی این محصول می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این جلیقه شنا با یک سری حروف الفبای انگلیسی در بخش کناری و همین طور حروف لاتین B بر روی سمت دیگر خود طراحی شده است که این ترکیب باعث شده تا در عین سادگی یک طرح زیبا را هم بر روی این محصول ببینیم. هم چنین این جلیقه برای آموزش شنا و خصوصا ماندن بر روی آب به بهترین شکل ممکن طراحی شده که از خصوصیات خوب این محصول به شمار خواهد رفت. دیگر ویژگی فوق العاده ای که این جلیقه نجات دارا می باشد بحث طراحی بخش های داخلی این محصول است.

اگر با دقت به این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که شرکت بست وی سعی کرده تا با استفاده از آخرین تکنولوژی موجود ساختاری ضد ضربه را بر روی این محصول پیاده سازی کنید و کودک پس از قرار گرفتن در داخل این محصول قطعا از فشار آب نیز در امان خواهد بود و هیچ گونه ضربه ای را تحمل نخواهد کرد که این مسئله نیز از مهم ترین مزایای این محصول به شمار می رود. هم چنین ناحیه بالایی این جلیقه نیز به گونه ای طراحی شده که فرد می تواند به راحتی گردن خود را بر روی این ناحیه تکیه داده و در بهترین و آرمانی ترین شرایط ممکن از این محصول استفاده کند که قطعا این نکته هم بسیار مهم خواهد بود.

جنس و کیفیت محصول

اگر بخواهیم راجب خصوصیات این محصول بیشتر با شما صحبت کنیم باید به این نکته اشاره داشته باشیم که این جلیقه نجات کیفیت و جنس مقاومی را هم دارا می باشد که قطعا در هنگام خرید این مسئله هم بسیار اثرگذار خواهد بود. در واقع شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که با توجه به اطمینان خاطر از بابت کیفیت این محصول بتوانید با خیالی راحت خرید این جلیقه نجات را انجام دهید. حال در تکمیل این جمله باید به این مسئله نیز اشاره داشته باشیم که این محصول با بهره گیری از دو قفل پلاستیکی در بخش جلویی خود طراحی و تولید شده است که وجود این دو قفل باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از این محصول در مقاوم ترین حالت ممکن استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین رویه اصلی این جلیقه نجات نیز با بهره گیری از جنس وینیل و یا همان PVC طراحی شده است که این جنس در میان تولیدات محصولات بادی نمونه ای رایج خواهد بود.

شیوه راه اندازی محصول

یکی از خصوصیات خوبی که این جلیقه نجات در اختیار شما قرار می دهد بحث بهره مندی از 3 عدد محفظه باد بر روی خود می باشد. یعنی شما برای باد کردن و راه اندازی این محصول سه عدد محفظه باد را به صورت جداگانه در اختیار خواهید داشت که وجود این سه محفظه باد باعث می شود تا با خیالی راحت اقدام به راه اندازی این محصول کنید. در همین راستا باید عنوان کنیم که شما برای راه اندازی و باد کردن این محصول نیاز به یک عدد پمپ باد دارید. با توجه به این که این محفظه های باد به صورت ریز و کوچک طراحی و تولید شده اند شما بهتر است تا با استفاده از یک عدد پمپ باد دستی اقدام به باد کردن این محصول کنید. البته خیلی از افراد بدون نیاز به پمپ باد نیز می توانند این محصول را باد کنند که قطعا این روش پیشنهاد نخواهد شد.

حال پس از خرید و تهیه پمپ باد شما باید به ترتیب هر یک از این محفظه های باد را پیدا نموده و به صورت تک تک اقدام به راه اندازی محصول کنید. یکی از این محفظه های باد بر روی یقه این محصول قرار دارد و دو محفظه دیگر نیز در بخش های کناری این محصول دیده می شود که به سادگی می توانید اقدام به باد کردن این محصول نموده و از آن در بهترین شرایط ممکن استفاده کنید. پس از راه اندازی تنها کافی است کودک این محصول را به تن کرده و سعی کند تا به راحتی با بستن قفل های این محصول از این جلیقه نجات به بهترین شکل ممکن بهره مند شود.

مراقبت و نگهداری از محصول

در رابطه با شیوه مراقبت از این محصول نیز باید به یک سری نکات مهم اشاره کنیم. شما نیاز خواهید داشت تا در ابتدا و پس از راه اندازی کامل این محصول سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن این جلیقه را از اشیا نوک تیز دور کنید. این دور کردن جلیقه از اشیا نوک تیز باعث می شود تا این محصول از آسیب دیدن در امان باشد. وارد کردن فشار به این محصول و همین طور ضربه زدن و پرت کردن این جلیقه نجات نیز باعث می شود تا به مرور زمان این جلیقه دچار آسیب شود که باید این موارد را هم رعایت کرده و سعی کنید تا با آسودگی خاطر با رعایت همین نکات ساده از این جلیقه شنا استفاده نمایید.

جمع بندی

جلیقه شنا بادی سری B بست وی یکی از محصولات فوق العاده ای است که همان طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم به بهترین شکل ممکن طراحی و عرضه شده است و در طراحی این محصول سعی شده تا تمام مواردی که باید در طراحی یک جلیقه نجات اصولی رعایت شود نیز رعایت شده باشد. حال با توجه به این موارد اگر شما نیز قصد خرید یک جلیقه نجات را برای کودک خود دارید پیشنهاد می کنیم تا هم اکنون این محصول را از طریق سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نموده و از خصوصیات فوق العاده این جلیقه به بهترین شکل ممکن برای فرزند 3 تا 6 ساله خود استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...