جلیقه شنا حرفه ای کوچک

jl 554

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا حرفه ای کوچک یکی از بهترین و مناسب ترین جلیقه های شنا و حتی نجات غریق بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس فوم با روکش برزنتی دارد. بدنه ای بسیار سبک و منعطف که می تواند تعادل بالایی را برای مصرف کننده در سطح آب داشته باشد. این جلیقه دارای دو قفل پلاستیکی متصل به بدنه بوده که آن را باز و بسته می کند. این دو قفل از قابلیت رگلاج یا همان تغییر سایز بهره می برند. همچنین یک قبل و بند مخصوص نیز برای استحکام بیشتر جلیقه در بدن مصرف کننده قرار داده شده تا این محصول در بدن بازی نکند. کالایی که استفاده آن هم به عنوان شنا و هم در هنگام استفاده از قایق ها مناسب خواهد بود. یکی دیگر از قابلیت های بسیار خوب این جلیقه مقاومت بالای آن در برابر فشار و دمای مختلف آب بوده که این مزیت سبب می شود تا عمر این کالا را افزایش دهد.


  • جلیقه شنا حرفه ای کوچک
  • جنس بدنه فومی مقاوم
  • دارای دو قفل رگلاج دار
  • دارای طناب مخصوص استحکام در بدن
  • قابلیت تغییر سایز
  • کد محصول: jl 554

جلیقه شنا حرفه ای کوچک از سری جلیقه های طراحی شده با استاندارد های جهانی می باشد که به واسطه طراحی بسیار خوب خود می تواند ایمنی شما را تضمین کند . استفاده از جلیقه شنا برای اشخاصی که شنا کردن بلد نیستند و یا در عمق های نسبتا زیاد شنا می کنند لازم و ضروری است چرا که با شناور ماندن افراد بر روی آب و فرو  نرفتن در داخل آب این فرصت را خواهد داشت تا خود را به خشکی برسانند و یا یک نیرو امدادی به کمک آن ها بیاید ، اما در صورت نبود جلیقه شنا ممکن است مشکلات و خطراتی را در پی داشته باشد . همچنین استفاده از جلیقه های شنا برای افرادی که با قایق های تفریحی به داخل آب دریا و ... می زنند نیز لازم خواهد بود . جلیقه شنا حرفه ای از بهترین جلیقه هایی است که در سایر کوچک ساخته شده و می تواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده باشد . در ادامه این مطلب با نقد و بررسی کامل جلیقه شنا حرفه ای کوچک شما را با ویژگی های این محصول آشنا خواهیم کرد .

طراحی و نحوه تولید جلیقه شنا

جلیقه شنا حرفه ای کوچک همانطور که از نامش پیداست در سایز کوچک طراحی شده است که می تواند برای بانوان و افرادی که آناتومی کوچکی دارد مناسب باشد ، همچنین نوجوانان نیز می توانند از این جلیقه شنا جهت آب تنی و تفریحات آبی استفاده کنند . این جلیقه در رنگ نارنجی ساخته شده است که تولید کننده به دلیل رنگ هشدار دهنده ای که رنگ نارنجی دارد از آن برای ساخت بدنه جلیقه شنا استفاده کرده است تا در صورت نیاز به کمک به راحتی قابل تشخیص و دیده شدن باشد . این جلیقه شنا به صورت بندی بوده که بر روی بند ها دو قفل قابل ریگلاج دارد تا افراد بتوانند سایز جلیقه شنا را تغییر دهد . بنابراین در هنگام خرید جلیقه شنا حرفه ای خود نگران سایز محصولات نباشید چرا که می توانید جلیقه را تا چندین سایز تغییر دهید .

جنس جلیقه شنا حرفه ای

جنس جلیقه شنا در دوام و کارایی این محصولات بسیار موثر بوده و در هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشید زیرا هر جلیقه شنایی خوب نبوده و نمی تواند ضامن سلامتی و ایمنی شما باشد . همچنین سعی کنید تا جلیقه شنا خود را از برند های معتبر و فروشگاه های با سابقه خریداری کنید . جلیقه بادی شنا حرفه ای کوچک از جنس بدنه فومی مقاوم برخوردار است ، فوم یکی از بهترین اجناس برای ساخت جلیقه بادی می باشد که این جلیقه دارای یک روکش ضد آب دیگری است که می تواند مانع از خیس شدن بدنه داخلی جلیقه شود . این جلیقه شنا می تواند ساعت ها شما را حتی در آب های خروشان و مواج نیز بر روی آب نگه دارد . قفل این جلیقه شنا نیز از جنس پلاستیک مقاوم بوده که به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار وارده مقاوم باشد .

نحوه استفاده از جلیقه شنا حرفه ای

نحوه استفاده از جلیقه شنا حرفه ای بسیار ساده بوده و شما می توانید به سهولت آن را به عنوان یک پیراهن بر تن کنید . پس از پوشیدن جلیقه شما می توانید با ریگلاج کردن بند ها ، سایز جلیقه را بسته به آناتومی خود تغییر دهید ، سپس با قفلی که بر روی جلیقه طراحی شده است می توانید جلیقه را مجکم بسته و از جدا شدن آن جلوگیری کنید . توجه داشته باشید که حتما قبل جلیقه را ببندید چرا که باز ماندن آن می تواند سبب خارج شدن جلیقه از بدن شود .

همچنین اگر قفل جلیقه بسته نشود و یا بند آن شل باشد در هنگام پریدن از قایق به داخل آب یا افتادن داخل می تواند جدا شود و مشکلاتی را نیز به وجود بیاورد . این جلیقه غیر بادی بوده و نیازی به باد کردن وجود ندارد . نور آفتاب و رطوبت در طولانی مدت نیز موجب پوسیده شدن نخواهد شد . پس از استفاده و در صورت خیس شدن جلیقه شنا تنها کافیست تا آن را در مقابل نور خورشید و هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود ، بنابراین خشک کردن با سشوار یا باد چندان توصیه نمی شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...