جلیقه شنا بادی زرد اینتکس

intex 58660

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
195,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی زرد اینتکس یک محصول منحصر به فرد می باشد که طراحی فوق العاده جذابی دارد. این محصول ساخته شده از رنگ اصلی زرد می باشد که در روحیه کودک شما تاثیر بسزایی داشته و به راحتی از فواصل دور نیز می توانید ان را مشاهده کنید. در ارتباط با طراحی این محصول باید این مسئله را هم خاطر نشان کرد که بر روی این محصول حروف لاتین زیبا با چندین عدد و رنگ مختلف حک شده است که به زیبایی این محصول افزوده است. در جلوی این محصول دو عدد قفل و قلاب نیز قرار گرفته است که می توانید به سادگی با ان این محصول را در بهترین شرایط و حالت تنظیم کرده و ایمنی کودک خود را تضمین کنید. هم چنین بر روی بدنه این محصول سه محفظه باد نیز قرار دارد که به سادگی می توانید این جایقه را باد کرده و استفاده کنید. این محصول فوق العاده با کیفیت را می توانید هم اکنون با قیمت مناسب از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

  • جلیقه شنا بادی زرد اینتکس
  • رنگ : زرد
  • مناسب دختران و پسران
  • جنس : PVC
  • ضخامت لایه ها : 0.25 میلی متر
  • کد محصول : intex 58660

جلیقه شنا بادی زرد اینتکس

جلیقه شنا بادی زرد اینتکس یکی از محصولات جدید این شرکت می باشد که در دسته بندی محصولات ایمنی و غریق نجاتی این شرکت است. این محصول به دلیل داشتن رنگ زرد از فواصل دور نیز قابل رویت می باشد که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم چنین این محصول وزن کمی دارد که به راحتی قابل حمل است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این کالا بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

در ارتباط با طراحی این محصول در وهله اول باید به این نکته اشاره کرد که رنگ این جلیقه به صورت یکدست زرد می باشد که در روحیه کودک شما تاثیر بسزایی دارد. قسمت بالایی این محصول به صورت بادی و برامده تولید شده است که به راحتی می توانید گردن خود را بر روی ان قرار داده و با خیال راحت از این محصول استفاده کنید. علاوه بر این ها تمام قسمت های این محصول هم به صورت بادی تولید شده است که مقاومت خوبی دارد. بر روی بدنه این محصول اعداد و حروف لاتین نیز نوشته شده است که در رنگ های ابی ، قرمز و سبز تولید شده اند که فوق العاده زیباست و باعث شده تا از یکنواختی خارج شود. هم چنین در جلوی این محصول دو عدد قفل پلاستیکی هم تعبیه شده است که به راحتی می توان با بستن ان ها ایمنی کودک خود را افزایش داده و کودک شما از داخل ان خارج نمی شود. هم چنین در کناره های این محصول نیز دریچه باد ان قرار گرفته است که از طریق ان می توانید اقدام به راه اندازی این محصول کنید.

جنس بدنه

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید یک محصول بادی تاثیر زیادی دارد جنس بدنه ان می باشد. در ارتباط با این محصول هم باید به این نکته اشاره نمود که ساخته شده از نوع PVC بوده که فوق العاده مقاوم است و به راحتی دچار اسیب نمی شود. این محصول تمام استاندارد های ساخت و تولید را رعایت کرده است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این نکته اشاره نمود که این محصول دارای وزن 0.9 کیلو گرم است که بسیار سبک بوده و به سادگی می توانید ان را با خود حمل و نقل کنید. علاوه بر این ها هر یک از لایه های این محصول نیز دارای ضخامت 0.25 میلی متر است که نشان از ضخیم بودن ان دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان می باشد. بر روی بدنه این محصول سه عدد محفظه باد قرار گرفته است که به سادگی می توانید با استفاده از ان ها اقدام به راه اندازی این کالا کنید. در همین ارتباط باید قبل از این کار یک عدد پمپ تصفیه باد خریداری نمایید. پس از ان نیز به سادگی این محصول را در عرض چند دقیقه باد کرده و استفاده کنید. هم چنین نکته مهم این است که نباید بیش از اندازه این کالا را باد کنید چون از تحمل وزن این محصول می کاهد. هم چنین برای مراقب از این محصول باید درمواقعی که قصد استفاده از این کالا را ندارید باید باد ان را خالی کرده و به سادگی ان را جمع اوری کنید. هم چنین باید از پریدن و همین طور سوراخ کردن این کالا به وسیله هر وسیله ای خودداری نمایید چون باعث وارد شدن اسیب های جدی به این محصول می شود. با رعایت این نکات می توانید از این محصول بدون اسیب دیدن و افت کیفیت برای کودک خود استفاده نمایید.

جمع بندی

جلیقه شنا بادی زرد اینتکس یک محصول با کیفیت با رنگ شاد می باشد که بدنه ای مقاوم داشته که ساخته شده از نوع PVC می باشد. این محصول از ایمنی لازم برخوردار بوده و مناسب برای کودکان می باشد. هم اکنون می توانید این محصول با کیفیت را از سایت نمایندگی محصولات بادی خریداری نمایید.

Gff

Fg

336 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...