جلیقه شنا فومی آبی مانر

manner 34

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا آبی مانر یکی از بهترین و شیک ترین جلیقه های نجات مخصوص شنا در انواع آب های آرام و مواج بوده که ساخته شده از جنس فوم با روکش برزنتی می باشد. بدنه ای مقاوم و با کیفیت که به راحتی در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین فشار آب بسیار مقاوم خواهد بود. این جلیقه نجات برای سنین بزرگسالان و جوانان مورد استفاده قرار گرفته و از دو قفل پلاستیکی برای محکم بستن در بدن بهره می برد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن وزن بسیار مناسب برای حمل و قرار گیری در بدن می باشد. این جلیقه به گونه ای طراحی شده تا با وزن خوب خود هیچ گونه فشاری را بر روی بدن وارد نکند. این کالا در دو رنگ با برند مانر تولید شده است. از این جلیقه شنا می توان در هر زمان بخصوص در زمان قایق سواری نیز مورد استفاده قرار داد.


  • جلیقه شنا فومی آبی مانر
  • مناسب سنین بزرگسال
  • دارای دو قفل پلاستیکی
  • بدنه ای مقاوم در برابر فشار آب
  • کد محصول: manner 34

جلیقه شنا فومی آبی مانر از جلیقه های شنا و جلیقه های نجات فوق حرفه ای می باشد که می توانید با استفاده از آن با خیال راحت تر و با اطمینان بیشتر به بخش های عمیق تر آب بروید و نگران غرق شدن نباشید . از جلیه های شنا به دلایل مختلفی استفاده می شود که یکی از آن ها یادگیری شنا و رفتن به بخش های عمیق تر آب برای تفریحات آبی و شنا کردن می باشد که می توانید با تهیه جلیقه شنا فومی آبی مانر به راحتی در استخر ها و حتی در سواحل دریا شنا کرده و لحظه های خوشی را داشته باشید . ولی برخی دیگر نیز برای استفاده از قایق های خود ، جلیقه های شنا و جلیقه های نجات را تهیه می کنند تا در هنگامی که به داخل آب افتاده یا اتفاق خاصی برای آن ها رخ دهد ، بتوانند بر روی آب شناور مانده و فرصت نجات پیدا کردن را داشته باشند . 

تنوع در جلیقه های شنا فومی بسیار بالا بوده و تفاوت ها و شباهت هایی نیز میان آن ها وجود دارد . جلیقه شنا فومی آبی مانر یکی از حرفه ای ترین جلیقه های شنا می باشد که می توانید با اطمینان آن را تهیه و از آن استفاده کنید . جلیقه های شنا به صورت کلی و با توجه به طراحی که دارند عمدتا به دو دسته بندی جلیقه شنا بادی و جلیقه شنا فومی تقسیم می شوند که هر یک از آن ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند . حمل و جابجایی جلیقه های شنا بادی بسیار ساده و آسان تر است ، این در حالی است که جلیقه های فومی از ایمنی بیشتری برخوردار بوده و آسیب نمی بینند ، این در حالی است که جلیقه های بادی در صورت برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به سادگی آسیب ببیند .

عمدا از جلیقه شنا فومی آبی مانر به صورت دائمی و مکرر استفاده می شود . طراحی فومی این نوع جلیقه شنا می تواند باعث شود تا افرادی که آن را می پوشند بر روی آب قرار بگیرند ، زیرا این جنس خاصیت شناوری بر روی آب را دارد . طراحی مدرن و بسیار عالی این جلیقه ، پوشیدن و استفاده از آن را بسیار راحت تر کرده است ، به خصوص که بدنه داخلی فوم مانند آن باعث شده است تا به خوبی فرم گرفته و فردی که از آن استفاده می کند ، احساس راحتی داشته باشد . در خرید جلیقه شنا بایستی به یک نکته بسیار مهم نیز توجه داشته باشید و آن هم رده سنی محصول می باشد . 

جلیقه شنا فومی آبی مانر برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و از این نظر بسیار مقاوم و با کیفیت بوده و به بهترین شکل می تواند وزن افراد بزرگسال را نیز تحمل کند ، بدون اینکه آسیبی دیده و یا به داخل آب فرو برود . توجه داشته باشید که جلیقه شنا فومی آبی مانر ، فری سایز بوده و می تواند برای تمامی بزرگسالان مورد استفاده قرار بگیرد ، زیرا اگر به محصول توجه داشته باشید ، این جلیقه نجات دارای دو کمربند قفل دار می باشد که قابلیت ریگلاژ شدن را داشته و شما می توانید برای استفاده خود ، سایز جلیقه شنا فومی آبی مانر را تغییر دهید تا به بهترین شکل فیت شده و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید .

یک جلیقه شنا نباید بسیار بزرگ از حد و یا بسیار کوچک باشد ، زیرا کوچک بودن آن می تواند شما را اذیت کرده و در صورت افتادن به داخل آب نتوانید به راحتی شنا کنید . از سوی دیگر جلیقه ای که بزرگ باشد ، با تلاطم آب حرکت کرده و شما را با مشکل مواجه خواهد کرد . ولی در جلیقه شنا فومی آبی مانر این مشکل به هیچ عنوان وجود ندارد . این جلیقه نجات به خوبی در برابر ضربه و برخورد با موج ها مقاوم بوده و رویه برزنتی آن باعث افزایش کیفیت محصول شده است . شما می توانید با این محصول ساعت ها بر روی آب شناور بمانید بدون اینکه خطری شما را تهدید کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...