همه ما در طول یک سال پس از فراز و نشیب های بسیار زیادی که در طی  روزها و ماه ها از پس هم میگذرانیم به نبال فضایی آرام بخش و تفریحی جذاب هستیم که بتوانیم خستگی یک سال گذشته را در آنجا تخلیه کنیم تا به حال به این فکر کرده اید چه وسیله ای را برای تفریح و سرگرمی در این ایام را تهیه کنید که خانواده محترم و عزیزتان بتوانند یک تجربه جدید و لذت بخشی را داشته باشند 

 

اگر از گردش و سرگرمی و تفریحات تکراری خسته شده اید و تمایلی به آن ندارید ، بهتر است به دنبال حس جدید و آرام بخشی که در قایق سواری نصیب شما خواهد شد، بروید و حس و حال بی نظیر در کنار طبیعت زیبا تجربه ای بی نظیر را برای شما رقم میزند.

حالا این سوال شاید برای شما پیش بیاید که آیا این قایق بادی به این بزرگی رو چطور حمل کنیم ؟

در جواب این سوال باید گفت : این قایق به شکل بادی هست که در ابتدا در یک جعبه بسیار کوچک قرار دارد و براحتی در صندوق عقب هر خودرویی جا میشود البته بستگی به نوع انتخاب شما هم دارد مثلا قایق های بادی جیمینی رو با خودرو های شاسی بلند میتوان حمل و نقل کرد.

این محصولات و قایق های تفریحی با لوازم کامل بفروش میرسند لوازم های جانبی آنها هم شامل : پمپ هوا ، پارو جهت حرکت کردن قایق بادی ، طناب نجات غریق ، ساک حمل ، و چسب تعمیرات قایق میباشند که در هنگام خرید فراموش نکنید آنرا از فروشنده تحویل بگیرید برای یک مسافرت دسته جمعی با دوستان و خانواده نیاز به چنین وسیله ای خصوصا در شمال کشور احساس میشود برای دیدن تصاویر و عکس های قایق بادی میتوانید از قسمت قایق های بادی اینتکس محصولات را مشاهده و بهترین مدل قایق اینتکس را برای خود انتخاب و خرید نمایید.

خوب ممکنه این سوال هم براتون پیش بیاد که اگه ۴ الی ۵ نفر سوار قایق بشیم آیا ایمن هست و میشه بهش اعتماد کرد ؟ در جواب این مورد که سوالات بسیار زیادی از سمت خریداران تا به امروز بوده باید گفت : بله خیالتون راحت باشه ! ایمنی تو قایق های بادی کاملا رعایت شده به این ترتیب که چند تا محفظه باد داره و اگه یکی از اونها سوراخ بشه و پنچر ، حدود ۳ الی ۴ محفظه دیگه هم داره که نمیذاره به هیچ عنوان قایق غرق بشه اما باز هم اگه تصمیم گرفتید که اون رو خریداری کنید حتما همراهش جلیقه نجات و شنا هم خریداری کنید.