حلقه شنای شفاف کودک بست وی

bestway 36022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا شفاف کودک بست وی یکی از وسایل تفریحی بسیار جذاب برای کودکان در استخر ها و دریا می باشد که توسط شرکت بست وی تولید شده است. قطر این محصول 51 سانتی متر و جنس آن از وینیل براق است. این محصول مناسب استفاده کودکان 3 تا 6 سال است که یک وسیله بسیار کاربردی برای آنها در فصل تابستان است. این کالا در 3 رنگ سبز، آبی و صورتی طراحی و ساخته شده. این حلقه شنا به دلیل وزن بسیار کم آن به راحتی قابل حمل و جابجایی ست و به راحتی و سرعت باد می شود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید . کودکان می توانند با در نظر داشتن سلیقه خود یکی از سه رنگ بسیار دوست داشتنی حلقه شنا بادی را انتخاب کرده و آن را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنند . این محصول بادی بسیار با کیفیت بوده و طول عمر بالایی را دارد ، به همین دلیل نیز سال های سال می توانید از حلقه شنا بادی استفاده کنید ، بدون اینکه آسیبی دیده و یا به مرور زمان کهنه و خراب شود . 

  • قطر: 51 سانتی متر
  • وزن : 0.1 کیلو گرم
  • جنس بدنه از PVC براق
  • مناسب سنین 3 تا 6 سال
  • قابل استفاده در استخر ها
  • کد محصول: bestway 36022

حلقه شنای شفاف کودک بست وی از حلقه های دوست داشتنی طراحی شده برای استفاده کودکان سنین 3 تا 6 سال می باشد که در سه رنگ تولید شده و می تواند برای بازی کودکان در استخر ها بسیار کاربردی و عالی باشد . این حلقه شنا بادی در رنگ های صورتی ، آبی و سبز تولید شده است که دارای ظاهری ساده اما به صورت شفاف و حبابی می باشد که باعث شده است تا حلقه شنا بادی در عین حال ساده و البته زیبا و دوست داشتنی باشد . این حلقه بادی یکی از سبک ترین مدل ها بوده و تنها 100 گرم وزن دارد ، به همین جهت به سادگی قابل استفاده در مسافرت ها نیز می باشد .

هدف از تولید حلقه شنای شفاف کودک بست وی استفاده از آن در استخر ها و آب های آرام می باشد و در صورت آرام بودن آب دریا در سواحل نیز قابل استفاده است . این حلقه شنا بادی در استخر های بادی و یا استخر های پیش ساخته نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . شناور ماندن این محصولات بادی می تواند باعث شود تا کودکان با گرفتن آن یا نشستن بر روی آن ، بر روی آب شناور مانده و به بازی و تفریح بپردازند . آن ها می توانند به داخل این حلقه شنا بادی بروند و از این طریق با اطمینان بیشتر به بخش های عمیق آب رفته و شنا کنند . به دلیل اینکه پاها در داخل آب هستند کودکان می توانند خود را به حرکت در بیاورند .

این حلقه شنا بادی کودک با بدنه شفاف توسط برند بست وی تولید شده است و بست وی برای تولید آن از لایه های شفاف و ضخیم پی وی سی استفاده کرده است تا این محصول بتواند کاملا ضد آب شود و انعطاف بسیار خوبی را داشته باشد . شاید به جرات بتوان گفت که لایه های پی وی سی از بهترین مواد ها برای ساخت حلقه شنا و تیوپ بادی بوده و حتی برای ساخت بسیاری از محصولات بادی دیگر نیز از همین جنس استفاده می شود . حلقه شنای شفاف کودک بست وی به هیچ عنوان حساسیت پوستی برای کودکان ایجاد نخواهد کرد و کاملا ضد حساسیت است .

قطر حلقه شنای شفاف کودک بست وی 51 سانتی متر است و به همین دلیل نیز برای سنین کودکان بسیار مناسب تر است . البته تنوع در ابعاد و قطر حلقه های شنا بادی مختلف بوده و شما می توانید این محصولات را در مدل های مختلف و سایز های گوناگون از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . با مراجعه به دسته بندی حلقه شنا و تیوپ بادی اینتکس می توانید تنوع بالا را مشاهده کرده و تصاویر محصولات را ببینید تا پس از پسندیدن به راحتی بتوانید آن را به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید .

انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای بوده و شما می توانید در هنگام خرید حلقه شنا بادی ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید . توجه داشته باشید که این حلقه های شنا بادی به صورت مجزا و تک تک به فروش می رسد ، ولی شما می توانید به صورت همزمان چندین حلقه شنا بادی را به صورت یکجا خرید کنید . از حلقه شنای شفاف کودک بست وی نوجوانان نیز می توانند استفاده کنند . استفاده و راه اندازی حلقه شنای شفاف کودک بست وی بسیار ساده و آسان است به خصوص اگر بخواهید از پمپ باد برای راه اندازی استفاده کنید .

فروشگاه تهران اینتکس برای اینکه مشتریان بتوانند محصولات بادی خود را سریع تر راه اندازی کنند ، پمپ های باد دستی و ... را موجود کرده است تا بتوانید با در نظر داشتن نوع محصول بادی خود ، پمپ باد را تهیه کرده و از آن برای راه اندازی محصولات بادی استفاده کنید . برای راه اندازی در بدنه این محصولات بادی یعنی حلقه شنای شفاف کودک بست وی تنها یک دریچه باد قرار گرفته شده است که از آن طریق می توانید راه اندازی را به بهترین شکل انجام دهید . حلقه شنای شفاف کودک بست وی یک محصول مسافرتی نیز به شمار می آید و شما می توانید از حجم بسیار کوچک بسته بندی محصول بهره مند شده و به آسانی آن را حمل و جابجا کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...