حلقه شنا بادی براق بزرگسال

Intex 56264

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی براق بزرگسال یکی از محصولات بسیار خوب و جذاب از شرکت اینتکس می باشد که با نوآوری های بسیاری در بخش ظاهری همراه شده است و بدون شک نظر کسانی که به تفریحات آبی علاقه مند هستند را جذب خواهد کرد . این محصول دارای رنگ سفید براقی می باشد و دستیگره های آن نیز پلاستیکی و سفید هستند که ظاهر یکدست و زیبایی به این محصول بخشیده است . جذابیت محصول زمان خود را نشان می دهد که برای اولین بار حلقه را درون آب بیندازید تا رنگ آن به آب تغییر کند .

این حلقه شنا رنگ زیرین خود را با استفاده از ساختار مخصوص و ویژه ای که دارد به سطح رویه منتقل می کند و جذابیت آن را افزایش می دهد . بدنه به صورت کامل از پی وی سی ساخته شده است و ضخامت لایه های آن 0.25 میلی متر بوده و در کنار پرس های حرارتی قدرتمند بدنه، باعث می شود حس بسیار خوبی به شما حین استفاده منتقل شود و ایمنی شما تضمین شود .

ویژگی های حلقه شنا بادی براق بزرگسال

شناور های زیادی طراحی و تولید شده اند که می توانید مدل های متنوعی از آن ها را در دسته بندی هایی همچون تشک بادی روی آب ، جلیقه های نجات ، حلقه شنا بادی و ... مشاهده کنید که هر یک از آن ها دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی هستند که در این میان قصد داریم به ویژگی های حلقه شنا بادی براق بزرگسال که در دسته بندی حلقه شنا بادی قرار دارد ، اشاره هایی بکنیم .

ابعاد حلقه شنا بادی براق بزرگسال بسیار بزرگ بوده و به همین دلیل نیز میتواند توسط بزرگسالان مورد استفاده قرار بگیرد ، این در حالی است که علاوه بر فضای بزرگی که در اختیار افراد قرار می دهد می تواند وزن های بالا را نیز به خوبی تحمل کند . از ویژگی های بسیار خوب این محصول جنس بسیار عالی آن می باشد که کاملا ضد آب بوده و سبب افزایش طول عمر محصول گردیده است . شما می توانید در بخش نقد و بررسی بیشتر با جنس بدنه حلقه شنا بادی براق بزرگسال آشنا شوید .

از ویژگی های بسیار خوبی که حلقه شنا بادی براق بزرگسال دارد ، حجم بسته بندی بسیار کوچک و البته وزن سبک آن می باشد که به شما اجازه می دهد تا به سادگی آن را حتی در کوله و کیف خود قرار داده و حمل کنید ، شما می توانید از این محصولات در سفر ها نیز بهره مند شوید ، بدون اینکه فضای زیادی اشغال شود .

راه اندازی حلقه شنا بادی براق بزرگسال

برای راه اندازی حلقه شنا بادی براق بزرگسال شرکت سازنده ، دریچه بادی را در نظر گرفته است که می توانید با استفاده از پمپ های باد که سری و نازل سوزنی دارد ، به راحتی محصول بادی خود را راه اندازی کنید .البته تمامی مدل های پمپ باد ، دارای نازل های متنوع هستند که می توانید با تعویض آن هر نوع محصول بادی را راه اندازی نمایید . در هنگام راه اندازی بایستی به میزان باد محصولات توجه داشته باشید و از پمپ های قدرتمند و کمپرسور های باد که قدرت مخربی دارند استفاده نکنید . پس از راه اندازی حتما درب دریچه را محکم ببندید .

مراقبت و نگهداری حلقه شنا بادی براق بزرگسال

توصیه هایی در رابطه با مراقبت و نگهداری حلقه شنا بادی براق بزرگسال و سایر محصولات بادی اینتکس مطرح است که بهتر است به آن ها توجه کنید . این محصولات بادی به دلیل طراحی خاص و متفاوتی که دارند ، در برابر اشیاء برنده ، زبر و تیز بی دفاع هستند ، بنابراین شما بایستی از برخورد اینگونه از اجسام و حتی ساییده شدن محصولات بادی با دیوار یا زمین و هر سطح زبری جلوگیری کنید . با این وجود نگران نباشید ، چرا که می توانید محصول بادی را در صورت سوراخ شدن با استفاده از برچسب تعمیرات ، پنچرگیری کنید .

پس از استفاده به خوبی محصول را خشک کنید و سپس آن را جمع آوری کنید ، جمع کردن و قرار دادن محصول به صورت خیس داخل کارتن برای مدت طولانی می تواند طول عمر محصول را کاهش دهد . این محصول ضد آب و ضد نور آفتاب است ، اما بهتر است مواقعی که از آن استفاده نمیکنید آن را در سایه قرار دهید .

 نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 وزن 0.8 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت حفظ تعادل بالا بر روی آب
رده سنی: 2+
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی براق بزرگسال از زیبا ترین و یکی از محبوب ترین های فروشگاه تهران اینتکس به شمار می آید که می توانید از آن به عنوان یک شناور بی نظیر بر روی آب استفاده کنید . این محصولات بادی تفریحی برای تفریحات آبی ساخته شده اند که شما می توانید آن را با قیمت بسیار ارزان و مناسب از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

وجود تنوع بسیار زیاد در فروشگاه اینتکس دستان شما را برای انتخاب باز گذاشته است ، همچنین با نقد و بررسی این محصول در ادامه مطلب قصد داریم تا راهنمای خرید شما باشیم و موارد مهمی را همچون نوع طراحی و ساختار ، جنس بدنه را معرفی کنیم .

راهنمای خرید حلقه شنا بادی براق بزرگسال

در خرید حلقه شنا بادی با توجه به تنوع بالایی که در سایز بندی آن ها وجود دارد ، بهتر است که به ابعاد حلقه شنا بادی توجه داشته باشید و البته مدل هایی را انتخاب نمایید که مناسب بزرگسالان باشند ، به همانند حلقه شنا بادی براق بزرگسال که دارای قطری 114 سانتی متری است که به خوبی می تواند برای بزرگسالان قابل استفاده باشد . داشتن ابعاد بزرگ بدین معنی است که حلقه شنا بادی دارای بدنه ای قطور بوده و محفظه باد آن بسیار زیاد خواهد بود ، به همین جهت نیز شناوری بهتری داشته و می تواند وزن های بالا را نیز به خوبی تحمل کند . با این وجود ، ابعاد بسته بندی این محصولات بادی کوچک بوده و حمل و نقل آسانی دارد .

طراحی و ساخت حلقه شنا بادی براق بزرگسال

طراحی و ساخت این حلقه شنا بادی ، به مانند بیشتر مدل های ساخته شده توسط شرکت اینتکس به صورت گرد می باشد اما ظاهری متفاوت دارد . همانطور که از نام محصول مشخص است ، این حلقه شنا بادی دارای بدنه ای براق و شفاف است که به صورت سطح برجسته طراحی شده است ، این طراحی علاوه بر زیبایی خاص و منحصر به فردی که به محصول بادی بخشیده است ، موجب جلوگیری از لغزنده بودن سطح حلقه شنا بادی گردیده است . از سایر ویژگی های بسیار خوبی که در طراحی حلقه شنا بادی براق بزرگسال وجود دارد ، قرار گیری دو دستگیره در طرفین حلقه می باشد که می توانید با گرفتن آن به خوبی تعادل خود را حفظ کنید . 

جنس بدنه حلقه شنا بادی براق بزرگسال

استفاده از جنس مرغوب و درجه یک در تولید هر محصولی می تواند سبب افزایش کیفیت و دوام آن شود ، به همین دلیل نیز شرکت های بزرگی همچون اینتکس برای ساخت محصولات بادی خود از مواد درجه یک و خوبی استفاده کرده اند . اینتکس به مانند اغلب حلقه های شنا بادی خود برای تولید حلقه شنا بادی براق بزرگسال از لایه های pvc استفاده کرده است که پی وی سی استفاده شده در این محصول دارای رنگ شفاف و براق بوده و همچنین لایه های آن ضخامتی 0.25 میلی متری دارد .

ضخامت 0.25 میلی متری یک ضخامت ایده آل و بسیار خوبی است که اینتکس بر اساس مدل های مختلف از ضخامت های استاندارد استفاده می کند تا کیفیت خوبی را برای محصولات بادی خود پدیدار کند . نکته دیگری که می توان در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات pvc اشاره کرد ، ضد آب بودن این جنس است که لازمه هر حلقه شنا بادی ضد آب بودن است ، دوام خوب در برابر نور آفتاب نیز به شما اجازه خواهد داد تا از حلقه شنا بادی براق بزرگسال در فضای باز و استخر های روباز و حتی دریاها و ... استفاده کنید .

خدمات پس از فروش محصولات بادی اینتکس

فروشگاه اینتکس برای حلقه شنا بادی براق بزرگسال و همچنین سایر محصولات بادی خود ، خدمات پس از فروش تعمیرات را ارائه کرده است تا شما عزیزان و خریداران گرامی فروشگاه اینتکس بتوانید محصولات خود را در صورت آسیب دیدگی تحویل فروشگاه دهید ، تا به صورت تخصصی تعمیرات محصولاتتان انجام شود . شما می توانید با مراقبت صحیح و درست ، از آسیب دیدگی های احتمالی محصولات بادی خود جلوگیری کرده و سال های سال به خوبی از آن ها استفاده کنید چرا که بیشتر عوامل انسانی هستند که به این محصولات آسیب می رسانند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...