حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی بست وی

bestway 36240

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
260,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی بست وی از حلقه های شنا بادی بسیار دوست داشتنی برند بست وی و فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که قابلیت تحمل وزن 90 کیلوگرمی را داشته و به همین دلیل نیز برای استفاده سنین بزرگسال مناسب می باشد . البته رده سنی که برای این محصول در نظر گرفته است ، افراد بالای 10 سال می باشد . این حلقه شنا بادی به خوبی می تواند در هر جایی از جمله استخر ها و یا آب های آزاد نظیر ساحل دریا و ... استفاده شود ، زیرا تیوپ ها و حلقه شنا بادی به دلیل طراحی خاصی که دارند ، قابل استفاده در آب های مواج نیز بوده و می توانند برای استفاده و تفریحات آبی بسیار مناسب باشند . شما نیز می توانید با توجه به این ویژگی های بسیار خوب حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی بست وی آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . این حلقه شنا بادی برای مسافرت ها کارایی بسیاری دارد و با توجه به سبک بودن آن ، به راحتی می توانید آن را با خود به مسافرت ببرید . وزن حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی بست وی 700 گرم می باشد . برای ساخت و تولید حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی بست وی از لایه های پی وی سی براق استفاده شده است در صورت برخورد نور آفتاب با آن ، نور های رنگی را از خود ساطع می کند .

  • حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی بست وی
  • قطر : 107 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 0.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • مناسب رده سنی بزرگسال
  • دارای بدنه براق رنگین کمانی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 36240

حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی بست وی یک محصول بادی است که می توانید از آن برای شنا کردن استفاده کنید . این حلقه های شنا بادی که مشاهده می کنید ، برای استفاده کردن بزرگسالان ساخته شده است و از نظر ابعاد هم بزرگ است . این حلقه های شنا بادی با نام تیوپ بادی هم معرفی می شوند و شما می توانید با باد کردن آن ها و به کمک آن ها به قسمت های با عمق زیاد در استخر ها بروید و تفریح کنید . کسانی که نمی توانند به خوبی شنا کنند می توانند از حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی بست وی استفاده کنند و با ایمنی بیشتری به قسمت های عمیق تر استخر ها بروند . شما می توانید این وسیله را دور کمرتان حلقه کنید تا به راحتی خود را به هر جایی حرکت دهید .

حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی بست وی یک مدل جدید است که شرکت بست وی آن را با ظاهری بسیار زیبا در سال 2022 تولید کرده است و به علت اینکه این محصولات در فروشگاه اینترنتی اینتکس بسیار پر فروش هستند ، فروشگاه اینتکس آن را موجود کرده است تا کسانی که حلقه شنا بادی با رنگ براق را دوست دارند این مدل را تهیه کرده و از آن استفاده کنند . البته این حلقه شنا بادی تقریبا براق است و بیشتر رنگ آن نقره ای می باشد که در جابجایی ها می تواند رنگی شود . قطر حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی بست وی 107 سانتی متر است و به همین دلیل است که استفاده از آن برای بزرگسالان مناسب خواهد بود . این حلقه های شنا در برخی از مدل ها به دلیل کوچک بودنشان برای استفاده کودکان طراحی شده اند . 

وزنی که حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی بست وی می تواند تحمل کند 90 کیلوگرم است و به همین دلیل بیشتر بزرگسالان حتی افرادی که وزن بالایی دارند ، باز هم می توانند از حلقه شنا بادی استفاده کنند . رده سنی که می توانند از حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی بست وی استفاده کنند می تواند به نوجوانان بالای 12 سال برسد ، چرا که آن ها کمی بزرگ شدن اند و می توانند خوبی از حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی بست وی نیز استفاده کنند . برای ساختن حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی ، شرکت بست وی از لایه های براق پی وی سی استفاده کرده است ، دقیقا شبیه به جنسی که سایر حلقه های شنا بادی دارد ، علت آن نیز کیفیت بسیار خوب پی وی سی می باشد . البته پی وی سی ها از نظر ظاهری تفاوت با یکدیگر دارند . 

از ویژگی های بسیار خوبی که حلقه شنا بادی بزرگسال براق رنگی بست وی دارد ، وزن بسیار سبک 700 گرمی آن به همراه بسته بندی کوچکشان می باشد که کار شما را برای جابجایی بسیار راحت کرده است و شما می توانید به راحتی حلقه شنا را با خود به استخر ها برده و یا در سفر ها همراه داشته باشید . برای استفاده از این حلقه شنا بادی نیاز است که آن ها را در ابتدا باد کنید . برای باد کردن سریع این محصولات می توانید از پمپ باد استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...