حلقه شنا بادی راه راه بست وی

bestway 36010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی راه راه بست وی از جمله محصولات شیک و به روز سال 2018 شرکت بست وی می باشد که از مقاومت بالایی برخودار است و برای سنین 10 سال به بالا رده سنی نوجوان طرحی شده است.بدنه ای این محصول از جنس وینیل می باشد و دارای دو دستگیره سرخود است که با استفاده از آن شخص می تواند تعادل خود را حفظ کند.هم چنین این محصول دارای سه نوع ترکیب رنگ زیباست که این خود می تواند برای مخاطبین بسیار جذاب باشد.محصول طوری طراحی شده است که زمانی که حلقه باد نشده فضای بسیار کمی را اشغال می کند و جا به جایی آن بسیار آسان است.این حلقه شنا برای استفاده در استخر و همچنین آب های کم عمق بسیار مناسب می باشد.توجه داشته باشید عزیزانی که برای باد کردن حلقه شنا نیاز به پمپ باد دارند می توانند از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنند.  

 نوع تفریحی
 طول 91 سانتی متر
 عرض 36 سانتی متر
کد محصولbestway 36010
 جنس بدنه وینیل
 وزن300 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 10 سال به بالا
دارای دو دستگیره سرخود
 اقلام همراه-

اگر دوست دارید که یک شناور عالی برای تفریحات آبی حتی در آب های خروشان و مواج دارید ، بدون شک حلقه شنا بادی راه راه بست وی یک گزینه فوق العاده برای شما خواهد بود و دلیل آن را در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا این حلقه شنا بادی برای استفاده در آب های مواج نیز مناسب است . فروشگاه اینترنتی اینتکس ، بزرگترین فروشگاه حلقه شنا بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی است که شما می توانید تنوعی بسیار بالا از این حلقه های شنا را مشاهده کنید که برای رده های سنی مختلف با ظاهر های مختلف ساخته شده اند . البته همین حلقه شنا بادی یک حلقه شنا زیبایی است که بدنه ای راه راه دارند ، شرکت اینتکس نیز به صورت خلاقانه سعی کرده است تا از رنگ های مختلف برای تزئین و تولید این حلقه شنا استفاده کند . اگر به دسته بندی حلقه شنا بادی بروید ، می توانید بیش از 100 طرح و مدل از حلقه های شنا بادی را مشاهده کنید که تمامی آن ها طرح های مختلف داشته و رنگبندی متفاوتی دارند . 

حال می رویم به سراغ حلقه شنا بادی راه راه بست وی که از پر فروش ترین مدل ها بوده و به ویژگی های آن می پردازیم و همچنین مزیت های این محصول را نسبت به سایر حلقه های شنا بادی بیان خواهیم کرد . اگر به خوبی به ظاهر حلقه شنا بادی راه راه بست وی توجه داشته باشید و عکسی که از محصول قرار داده شده است ، توجه کنید ، می بینید که دو بخش سفید رنگ در دو طرف حلقه شنا دیده می شود . این دو در واقع دستگیره هایی هستند که در بدنه حلقه شنا بادی قرار گرفته اند و دلیل آن نیز این است که شما بتوانید در هنگام تفریح و نشستن بر روی حلقه شنا بادی با گرفتن این دستگیره ها ، تعادل خود را به خوبی حفظ نمایید . اگر چه باید بیان کنیم که حفظ تعادل حلقه های شنا بادی با توجه به ساختاری که دارند بسیار عالی است ، به خصوص اگر نخواهید روی آن بنشینید و تنها دستان خود را به دور این محصول حلقه کنید . در این حالت حتی اگر در دریا هم باشید ، باز هم غرق نخواهید شد . 

یک ویژگی خوبی که در میان تمامی حلقه های شنا بادی وجود دارد ، این است که ساختار بادی آن ها می تواند وزن های بالاتری را تحمل کند و از سوی دیگر به خوبی می تواند برای استفاده طولانی مدت مناسب باشد . تا زمانی که حلقه شنا بادی سوراخ نشود ، می توانند مدت طولانی بر روی آب باقی بماند ، بدون اینکه خطری شما را تهدید کند . اگر دقت داشته باشید حتی از حلقه ها و تیوپ ها در استخر ها و یا در کشتی ها برای نجات استفاده می کنند . کیفیت حلقه شنا بادی نیز بسیار مهم است ، از آن جا که تولید کننده این حلقه شنا بادی راه راه زیبا ، برند بست وی است ، خیال ما می تواند بسیار راحت تر باشد . برای اینکه بست وی از مواد فوق العاده ای با عنوان پی وی سی در جهت ساخت بدنه محصولات بادی خود استفاده می کند و از آن جا که این مواد درجه یک است ، می تواند محصولی بی نظیر را از نظر کیفیتی تحویل دهد . 

در رابطه با ابعاد و سایر مشخصه های این محصول می توانیم اشاره کنیم که طول حلقه شنا بادی راه راه بست وی 91 سانتی متر است به طوریکه ارتفاع یا همان قطور بودن حلقه به 36 سانتی متر می رسد . وزن این محصول همچنین 300 گرم است که وزن فوق العاده سبکی بوده و حمل و جابجایی آن بسیار آسان است . این محصولات به خصوص برای مسافرت ها نیز کاربرد زیادی دارند . همچنین رده سنی آن بزرگسال بوده و توصیه ما این است که کودکان 10 سال به بالا از آن استفاده کنند . معمولا فروشگاه اینتکس استفاده از حلقه های شنا بادی بزرگسال را تا وزن 90 الی 100 کیلوگرم پیشنهاد می کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...