حلقه شنا بادی سایز بزرگ اینتکس

intex 56256

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
460,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی سایز بزرگ اینتکس یکی از حلقه های شنا بادی می باشد که شرکت اینتکس به تازگی و با طراحی فوق العاده شیک و جذاب آن را تولید و عرضه کرده است. ساختار این محصول همان طور که از تصاویر این کالا پیداست شبیه به یک دونات می باشد که با رنگ های مختلف بر روی آن تزئین شده است و همین ویژگی باعث شده تا از نظر ظاهر محصولی فوق العاده مهیج و جذاب به شمار رود. دیگر مسئله ای که باید در خصوص این کالا به آن اشاره کنیم بحث درباره امکانات این محصول می باشد. طراحی این کالا به صورت کاملا گرد بوده و کودک شما می تواند به سادگی با در دست گرفتن این محصول تعادل خود را بر روی آب حفظ نماید. هم چنین ابعاد و اندازه های این حلقه شنا نیز به گونه ای است که مناسب برای سنین بالای 9 سال و حتی بالای 14 سال می باشد و از این حیث نیز این حلقه شنا با نام حلقه شا سایز بزرگ شناخته شده است. علاوه بر این ها ساختار این محصول از جنس PVC بوده و کیفیت قابل قبولی هم دارد که از دیگر خصوصیات مهم این محصول به شمار می رود. با در نظر گرفتن این موارد شما هم اکنون می توانید خرید خود را از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران ثبت نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
کد محصولINTEX 56256
 جنس بدنه PVC
 وزن700 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 9 سال به بالا
دارای طراحی شیک و جذاب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی سایز بزرگ اینتکس یک محصول جدید و جذاب است که شرکت اینتکس سعی کرده تا با علم به نیاز مشتریان یک کالای شیک و خاص را برای سنین کودکان تولید و عرضه کند که همین ویژگی باعث شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت و آسوده دست به خرید و ثبت سفارش این محصولات بزنند. در همین راستا در این مطلب سعی خواهیم کرد که به صورت کامل و جامع ویژگی های این مطلب را در اختیار شما قرار دهیم تا با اگاهی کامل بتوانید دست به ثبت سفارش محصول بزنید....

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین خصوصیت خوبی که این حلقه شنا داراست بحث نوع طراحی و ساختار این کالاست که قطعا این مسئله یکی از مهم ترین دلایل انتخاب و خرید این دسته از محصولات به شمار می رود. همانطور که می دانید اکثر حلقه های بادی شنا دارای یک ساختار گرد و یکدست هستند که این نکته باعث خواهد شد که مشتریان بتوانند از نظر نوع طراحی محصول مورد نظر خود را برگزینند. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این محصول هم با بهره گیری از ساختار گرد طراحی و تولید شده است و هیچ تفاوتی از نظر ساختاری با اکثر حلقه های بادی گرد ندارد.

دیگر مسئله مهمی که باید در خصوص این حلقه شنا به آن اشاره داشته باشیم بحث نوع طراحی موجود بر روی بدنه این محصول است که یکی از مهم ترین مواردی است که باعث خواهد شد که افراد دست به خرید این کالا بزنند. در همین رابطه باید عنوان کنیم که این حلقه شنا بادی طرحی شبیه به دونات را داراست که این مسئله دقیقا از خصوصیات فوق العاده این محصول به شمار خواهد رفت. شما می توانید مشاهده کنید که لبه های کناری و بخش زیرین این محصول دارای رنگ یکدست کرم و ساده می باشد که از این نظر دقیقا شبیه به یک دونات خواهد بود.

هم چنین ناحیه اصلی بدنه این محصول نیز با رنگ صورتی و با بهره گیری از رنگ های زرد ، سفید ، آبی و .... طراحی شده است که زیبایی این محصول را دو چندان نموده است. هم چنین بخش مرکزی این حلقه شنا نیز به صورت گرد و تو خالی طراحی و تولید شده است که این مسئله هم از دیگر خصویات مهم طراحی این کالا به شمار خواهد رفت.

ابعاد و اندازه های محصول

از نظر ابعاد و اندازه این محصول باید عنوان کنیم که مهم ترین نکه قطر این کالاست. این حلقه شنا بادی با قطر 99 سانتی متر طراحی و تولید شده است که نشان از اندازه مناسب و ایده آل این محصول خواهد داشت. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که ارتفاع این محصول نیز 25 سانتی متر خواهد بود که قطعا این ابعاد نشان خواهد داد که شما یک محصول برای کودکان بالای 9 سال را در اختیار خواهید داشت. دیگر مسئله ای که باید در خصوص این حلقه شنا بادی به آن اشاره داشته باشیم بحث در خصوص وزن این کالاست. این محصول تنها 700 گرم وزن دارد که با توجه به بسته بندی کوچکی که داراست شما به سادگی می توانید اقدام به حمل و نقل ساده و آسان این محصول کرده و از این کالا در بهترین شرایط ممکن استفاده نمایید.

شیوه راه اندازی محصول

یکی از مسائل مهم دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم بحث در خصوص نوع و نحوه راه اندازی و باد کردن این محصول می باشد که شاید دانستن این نکته هم خالی از لطف نباشد و با علم به این مسئله نیز بتوانید به شیوه ای صحیح و استاندارد اقدام به راه اندازی این محصول کنید. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که بهتر است پس از خرید و تهیه این محصول شما یک عدد پمپ باد را هم به صورت مجزا و جداگانه خریداری نمایید تا با در اختیار داشتن این پمپ باد بتوانید به بهترین شکل ممکن محصول را باد کرده و استفاده کنید.

برای باد کردن این محصول هم شما می توانید مشاهده نمایید که یک عدد دریچه باد بر روی این حلقه شنا وجود دارد که با باز کردن آن به ساده ترین شکل ممکن می توانید محصول را به صورت کامل باد نموده و سپس از یک کالای آماده و ایده آل استفاده نمایید. برای خرید این محصول و همین طور پمپ باد این کالا نیز می توانید هم اکنون سفارش خود را از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران با کمترین قیمت ممکن ثبت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...