حلقه شنا بادی طرح پری دریایی

intex 56258

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
165,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح پری دریایی یک محصول منحصر به فرد است که با بهره گیری از طراحی فوق العاده ای که دارد سبب شده تا یک محصول پر فروش را مشاهده نمایید. در همین راستا باید عنوان کنیم که طراحی این حلقه شنا فوق العاده شیک و جذاب می باشد به گونه ای که بخش اصلی این محصول را حلقه ای گرد شکل داده است و در بخش انتهایی این حلقه شنا نیز شما می توانید طرح باله های پری دریایی را به زیبایی هر چه تمام تر مشاهده نمایید. هم چنین این عامل سبب شده تا شما بتوانید از این بخش به عنوان یک تکیه گاه عالی استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین رنگ این محصول نیز به صورت طلایی می باشد که با بهره گیری از وضوح بالا و همین طور دارا بودن اکلیل باعث شده تا بسیار خاص و جذاب شود. هم چنین بهره مندی از شفافیت این محصول هم سبب شده تا پس از تابش نور خورشید بر روی این محصول بتوانید یک محصول نورانی و خاص را بر روی اب مشاهده کنید که قطعا از این حیث رقیبی نخواهد داشت. بدنه فوق العاده مقاوم این محصول هم یکی دیگر از ویژگی های مهم این حلقه شنا به شمار می رود.

 نوع تفریحی 
 قطر 175 سانتی متر
 ارتفاع 119 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره -
 پمپ خیر
تحمل وزن 70 کیلوگرم
 شرکت سازنده ابست وی
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی طرح پری دریایی از حلقه های شنا بسیار دوست داشتنی با طراحی فانتزی می باشد که دارای طراحی عروسکی بوده و نسبت به سایر حلقه های شنا بادی و تیوپ های بادی تفاوت عمده ای را دارد . این حلقه شنا بادی بسیار شیک و دوست داشتنی بوده و به همین جهت فروشگاه تهران اینتکس برای اینکه مشتریان بتوانند خرید های بسیار خوبی را داشته باشند ، آن را موجود کرده تا افراد به خصوص دختران که علاقه خاصی به این نوع حلقه های شنا بادی با طراحی پری دریایی و همچنین رنگ طلایی بتوانند ، به سهولت آن را به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنند . 

البته توجه داشته باشید که حلقه شنا بادی طرح پری دریایی به مانند یک حلقه نیز طراحی شده است و بخش ابتدایی آن از یک حلقه بادی بزرگ طراحی شده است که دارای قطر 175 سانتی متری می باشد . این ابعاد باعث شده است تا حلقه شنا بادی طرح پری دریایی یکی از بزرگترین حلقه های شنا بادی طراحی شده در بازار باشد که می توانید از آن برای شناور ماندن بر روی آب استفاده کنید . توجه داشته باشید که حلقه های شنا بادی می توانند برای شنا کردن و باقی ماندن بر روی آب مناسب باشد و چه بسا اگر ابعاد بزرگتری داشته باشد ، می تواند افراد سنگین وزن تری را نیز تحمل نماید . 

به همین دلیل است که حلقه شنا بادی طرح پری دریایی می تواند برای استفاده تمامی سنین به خصوص بزرگسالان مناسب باشد . ولی بهتر است که کودکان زیر 10 سال از حلقه شنا بادی طرح پری دریایی استفاده نکنند . چرا که که برای آن ها بزرگ بوده و پیشنهاد می شود که مدل های کودکانه را برای بازی آن ها انتخاب کنید که مدل های مختلفی از آن را می توانید در دسته بندی فروشگاه تهران اینتکس مشاهده و خریداری کنید . این حلقه شنا بادی به دلیل اینکه بر روی خود یک دم بسیار زیبا شبیه به دم پری دریایی دارد با این نام شناخته می شود . 

نحوه طراحی دم بسیار زیبای پری دریایی باعث شده است تا افرادی که از حلقه شنا بادی طرح پری دریایی استفاده می کنند بتوانند به این دم تکیه داده و در شرایط بهتری برای دراز کشیدن و شناور ماندن از آن استفاده کنند . در نظر داشته باشید که شناور های بادی به خوبی می توانند بر روی آب بمانند و در صورت استفاده مداوم نیز صدمه ای به بدنه آن وارد نمی شود زیرا برای ساخت این محصول بادی از لایه های پی وی سی استفاده شده است که کاملا ضد آب است . 

تولید کننده این حلقه شنا بادی برند اینتکس می باشد که یکی از محبوب ترین برند ها بوده و با توجه به خلاقیت بسیار بالای خود توانسته این حلقه را طراحی کند . اگر به بدنه حلقه شنا بادی توجه داشته باشید بخش زیرین آن به رنگ طلایی بوده که بسیار خوشرنگ و زیباست . در کنار آن برای طراحی بخش رویه حلقه شنا بادی از یک لایه شفاف استفاده کرده است که باعث شده تا بخش های رنگی بسیار زیبا و براق محصول دیده شود . برای اینکه حلقه شنا بادی طرح پری دریایی جلوه بسیار بهتری را به خود بگیرد ، بخش بیرونی آن به صورت پولکی طراحی شده است .

ارتفاع حلقه شنا بادی طرح پری دریایی 119 سانتی متر است که در واقع ارتفاع دم محصول می باشد . وزن کلی حلقه شنا بادی طرح پری دریایی همچنین به 1.5 کیلوگرم می رسد که یک وزن بسیار عالی و کم است تا شما بتوانید به سادگی آن را برداشته و با خود به مسافرت ها ببرید . از مهم ترین ویژگی هایی که حلقه شنا بادی طرح پری دریایی دارد ، همان قابلیت جابجایی و حمل آسان حلقه شنا بادی می باشد و این ویژگی تنها مختص محصولات بادی بوده و چه بسا ممکن است بسیاری از شما برای استفاده در سواحل دریاها و در مسافرت ها قصد استفاده از حلقه شنا بادی را داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...