حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال

Bestway 43116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
640,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال از سری محصولات تفریحات آبی در فصل تابستان می باشد که توسط شرکت معتبر بست وی تولید شده است. این محصول دارای رویه کاملا ضخیم و مقاومی از جنس وینیل بوده و طول عمر بالایی دارد، بخش های و اتصالات ان به خوبی در جای خود قرار گرفته اند و نیاز شما را به صورت کامل بر طرف می کنند. این حلقه شنا از بدنه با تم زرد رنگ بهره می برد که با تضاد رنگی با انعکاس آب زیبایی بسیار خوبی دارد. قسمت پشتی برای افزایش راحتی دارای پشتی بوده و کناره های حلقه نیز دو دستگیره دارند که برای حمل و جابجایی و راحتی شخص در زمان استفاده قرار گرفته اند . همچنین این دستگیره ها می تواند برای حفظ تعادل شما بر روی آب بسیار کمک کننده باشد ، علت اصلی قرار گیری این دستگیره ها نیز همین نکته بوده و با گرفتن آن به خوبی می توانید حتی در آب های مواج و خروشان نیز تعادل خود را به خوبی حفظ کنید . در بخش نقد و بررسی توضیحاتی جامع در رابطه با حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال ارائه گردیده است که توصیه میکنیم آن را مطالعه نمایید .

 نوع تفریحی
 قطر 130 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 تعداد محفظه باد 2 عدد
 سایر ویژگی هامناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه
دارای طناب نجات
دارای محل قرار گیری بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال یکی از زیبا ترین حلقه های شنا بادی طراحی شده و موجود در فروشگاه بزرگ تهران اینتکس می باشد که همانطور که از نام محصول مشخص است ، برای استفاده بزرگسالان طراحی گردیده است و می تواند بسیار مناسب برای آن ها باشد ، چرا که از ابعاد نسبتا بزرگی برخوردار بوده و می تواند به خوبی وزن آن ها را نیز تحمل کند . ویژگی ها و خصوصیات حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال سبب شده است تا این محصول به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی فروشگاه اینتکس و برند بست وی تبدیل شود .

حلقه های شنا بادی محصولاتی بسیار دوست داشتنی برای تفریحات آبی هستند که می توانید از آن ها در استخر ها و دریاچه ها استفاده کنید . همچنین با توجه به ویژگی بسیار خوب این محصول و همچنین حفظ تعادل بهتر آن ، شما می توانید از آن در سواحل دریا و همچنین ، رودخانه های ارام و کم عمق نیز استفاده کنید . جنس درجه یک محصول ، حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال را بسیار با کیفیت ساخته است که در بخش های دیگر و در بخش جنس محصول ، توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد .

ساخت و تولید حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال

حلقه شنا بادی با توجه به اسمی که دارد ، ساختاری به مانند حلقه دارد که برخلاف بیشتر حلقه های شنا بادی دارای مرکزی بسته بوده و کفی دارد ، از این رو می تواند به عنوان یک تشک یا یک قایق کوچک برای شما ایفای نقش کند ، شما می توانید با استفاده از حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال حتی از خیس شدن خود نیز جلوگیری کنید . بخش مرکزی این حلقه شنا البته همان فرو رفتگی را داشته و می تواند یک نشیمنگاه بسیار عالی برای شما باشد ، تا اینچنین بتوانید در بهترین و راحت ترین حالت نشسته و از بازی و تفریحات خود لذت ببرید .

در بخش پشتی این حلقه شنا بادی ، تکیه گاهی به صورت بادی در نظر گرفته شده است که می تواند از فشار وارده به کمر نیز به خوبی جلوگیری کرده و نشیمنگاهی استاندارد و طبی را برای شما حتی بر روی آب ایجاد کند . برخی از حلقه های شنا بادی فاقد این تکیه گاه بوده و ممکن است شما را برای استفاده طولانی مدت خسته کند . از سایر ویژگی ها و خصوصیات ساختاری حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال می توان به داشتن دو دستگیره در اطراف اشاره کرد که می توانید با گرفتن از آن به خوبی تعادل خود را زمان هایی که آب مواج می شود ، استفاده کنید .

همچنین شما می توانید زمانی که در آب هستید ، با گرفتن دستگیره حلقه شنا ، کمی استراحت کنید . در کناره و دور تا دور حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال همچنین طنابی قرار دارد که این طناب را می توان طناب مهار نامید ، زیرا شما می توانید بهتر طناب را گرفته و محصول را جابجا کنید ، همچنین شما می توانید با استفاده از این بخش ، حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال را به کناره های استخر یا ساحل ، قایق و حتی به حلقه ها و شناور های دیگر وصل کنید تا آب شما را از آن ها دور نکند .

در جالیوانی نیز در طرفیت حلقه شنا بادی قرار گرفته شده است که می توانید نوشیدنی های خود را نیز به همراه داشته باشید و هر زمان که احساس تشنگی کردید ، یک نوشیدنی خنک همراه خود داشته باشید تا دیگر نیازی به رفتن ساحل نباشد . بخش رویه این محصول به رنگ زرد و بخش زیرین آن خاکستری می باشد . شرکت بست وی حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال را به صورت تک رنگ تولید کرده است . بخش تکیه گاه تشک به صورت مواج طراحی گردیده است تا اینچنین سطحی طبی را برای تکیه دادن ایجاد کند .

جنس حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال

بست وی برای تولید حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال از لایه های ضخیم وینیل استفاده کرده است ، با کمی تحقیق و بررسی می بینیم که بیشتر محصولات بادی به ویژه محصولات بادی که برای استفاده در آب و تفریحات آبی تولید شده اند ، از وینیل برای ساخت بدنه استفاده شده است که دلیل آن را می توان کیفیت بالای این جنس دانست .

وینیل بسیار انعطاف پذیر بوده و می تواند به کشش بسیار خوب خود ، در برابر آسیب دیدگی مقاوم باشد و محصولی بسیار خوب برای باد شدن را ایجاد نماید . وینیل یا پی وی سی ضد حساسیت بوده و همچنین رطوبت ، نور خورشید و عوامل محیطی دیگر نمی تواند به آن آسیبی را وارد کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...