حلقه شنا بزرگسالان بست وی

Bestway 43108

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
670,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بزرگسالان بست وی یکی از بهترین و بزرگ ترین حلقه های شنا تولید شده تا به امروز است، این حلقه شنا دارای پشتی بوده و در دو طرف آن نیز دو عدد دستگیر برای حفظ تعادل قرار داده شده است. جنس این محصول فوق العاده خوب بوده و از لایه های ضخیمی بهره می برد که بر اثر فشار و ضربه صدمه ای نمی بیند و می تواند تا وزن 95 کیلوگرم را نیز به سادگی تحمل کند. در صورت صدمه دیدن حلقه شنا می توانید آن را با بسته مخصوص اینتکس و یا بست وی به سادگی تعمیر و دوباره استفاده کنید. برای تعمیرات می توانید از برچسب های تعمیراتی مخصوصی که توسط فروشگاه تهران اینتکس ارائه شده است ، استفاده کنید . توجه داشته باشید که امکان آسیب دیدگی این محصولات توسط عوامل محیطی بسیار کم بوده و طول عمر بالایی را می توان در صورت استفاده درست و صحیح از حلقه شنا بزرگسالان بست وی انتظار داشت . در بخش نقد و بررسی ، توضیحات جامعی را در رابطه با حلقه شنا بزرگسالان بست وی ارائه شده است که می توانید قبل از خرید ، با مطالعه آن اطلاعات بیشتری را کسب کرده و بهتر انتخاب خود را انجام دهید .

 نوع تفریحی
 قطر 119 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2
 تحمل وزن 95 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه
دارای طناب نجات
دارای دو جای مخصوص بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

حلقه شنا بزرگسالان بست وی یکی از بهترین محصولات بادی برای تفریحات آبی می باشد که برای سنین بزرگسال طراحی شده است و می تواند به ساختار بسیار عالی خود ، به عنوان یک شناور بسیار عالی برای شنا و تفریحات آبی آن ها باشد . حلقه های شنا برای استفاده بر روی آب طراحی شده است و از نظر طراحی و ساخت ، متفاوت با دیگر شناور ها و تشک های بادی روی آب است . این محصول به صورت بادی طراحی شده است و به واسطه داشتن مخزن بادی در درون خود ، می تواند بر روی آب شناور باقی بماند . از ویژگی های محصولات بادی شناور ، می توان به شناور ماندن آن ها برای مدت طولانی اشاره کرد ، زیرا شناور های غیر بادی دیگر نمی توانند برای مدت طولانی بر روی آب قرار بگیرند .

به عنوان مثال شناور های یونولیتی شناور های مناسبی نخواهد بود . همچنین حلقه شنا بزرگسالان بست وی و ساختار بادی آن می تواند به شما کمک کند تا به سادگی آن ها را در سفر ها نیز به همراه داشته باشد ، زیرا ، حجم بسته بندی آن ها بسیار کوچک تر خواهد بود ، بنابراین به سادگی می توانید حلقه شنا را با خود به سفر برده و به سادگی آن را حمل کنید . نوع طراحی و ساخت حلقه شنا بزرگسالان بست وی بسیار عالی بوده و سطح راحتی را برای استفاده ایجاد کرده است . در این رابطه در بخش های بعدی به صورت کامل خواهیم پرداخت .

طراحی و ساخت حلقه شنا بزرگسالان بست وی

نوع طراحی و ساخت حلقه شنا بزرگسالان بست وی همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، به صورت یک حلقه بادی می باشد . حلقه های بادی در واقع تیوپ های گردی هستند که مرکزی باز دارند ، اما این محصول دارای کف بوده و از یک لایه غیربادی تشکیل شده است که می تواند نشیمنگاهی بهتر و تکیه گاهی عالی برای نشستن باشد . در این میان مدل های دیگری نیز طراحی شده اند که بخش مرکزی آن ها باز بوده که می توانید آن ها را نیز در دسته بندی مربوطه مشاهده کرده و خریداری کنید . حلقه شنا بزرگسالان بست وی دارای تیکه گاهی در بخش پشتی خود می باشد که از طراحی مواج نیز برخوردار بوده و به صورت برجسته طراحی گردیده است ، این طراحی برجسته می تواند از وارد شدن فشار به کمر جلوگیری کند . همچنین تکیه گاه بادی این محصول نیز می تواند شما را در حالت بسیار خوبی برای نشستن ایجاد کند تا اینچنین بدون وارد شدن فشار به اندام ها ، ساعت های طولانی تری را به نشستن و استراحت کردن بپردازید .

در بخش های کناری حلقه شنا بزرگسال بست وی همانطور که در تصویر نیز دیده می شود ، دو دستگیره قرار دارد که می توانید به راحتی آن را گرفته و تعادل خود را حفظ کنید . از این طریق شما می توانید در آب های مواج مانند سواحل دریا نیز از حلقه شنا بزرگسالان بست وی استفاده کنید . طنابی در کناره های حلقه شنا بادی قرار دارد که می توانید از آن طریق حلقه شنا بزرگسالان بست وی خود را به ساحل و یا دیگر حلقه های شنا و شناور ها متصل کرده و از دور شدن و جابجایی خود جلوگیری کنید .

جنس بدنه حلقه شنا بزرگسالان بست وی

برای تولید و ساخت حلقه شنا بزرگسالان بست وی از لایه های ضخیم و با دوام pvc استفاده شده است . پی وی سی استفاده شده در این محصول ، مات بوده و رنگبندی آن سفید و آبی است . بخش هایی از بدنه نیز دارای طراحی چاپی است که رنگ آن نیز ثابت است ، زیرا کیفیت این جنس بسیار بالا بوده و شرکت بست وی نیز همواره محصولات خود را از بهترین اجناس تولید کرده است .

pvc کاملا ضد آب بوده و در مجاورت با رطوبت برای مدت طولانی نیز آسیب نخواهد دید ، این ویژگی بسیار خوب پی وی سی سبب شده است تا بست وی از آن برای ساخت حلقه شنا بزرگسالان بست وی استفاده کند . همچنین pvc ضد حساسیت است ، چرا که مواد پلاستیکی آن طبیعی بوده و مواد غیر شیمیایی برای این ماده استفاده نشده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...