حلقه شنا طرح شیرینی شکلاتی

Intex 56263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
690,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح شیرینی شکلاتی در کنار مدل 263 دو مدل مشابه می باشند که هر کدام از ابعاد و ویژگی های یکسانی بهره می برند و تنها طراحی متفاوتی دارند. این حلقه شنا دارای بدنه ای بادی گرد مشابه اکثر حلقه های شنا می باشد که از رنگ قهوه ای روشن برای قسمت زیین آن و رنگ قهوه ای تیره مشابه شکلات برای قسمت رویه آن استفاده شده است که با دانه های خورد شده بادام تزئین شده است. در حالت کلی طراحی این حلقه شنا بسیار زیبا بوده و نظر شما را به سوی خود جلب می کند. جنس بدنه به صورت کامل از لایه های وینیل ساخته شده است و ضخامت آن 0.25 میلی متر می باشد که برای یک حلقه شنا در این رده کاملا مناسب است. این محصول به دلیل بسته بندی بسیار کوچکی که دارد می تواند با قرار داده شدن در ساک حمل کوچکی در محل جدید با صرف زمان کوتاهی راه اندازی و آماده استفاده شود. حلقه شنا طرح شیرینی شکلاتی را می توانید از فروشگاه اینتکس ایران تهیه کنید.

 نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 9+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

حلقه شنا طرح شیرینی شکلاتی ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد که به واسطه شباهتی که با شیرینی شکلاتی دارد ، با این نام به بازار معرفی شده است . حلقه های شنا برای استفاده بر روی آب طراحی شده اند که می توانید با استفاده از آن بر روی آب شناور مانده به بازی و تفریحات آبی بپردازید . حلقه های شنا یکی از پر طرفدار ترین محصولات بادی شناور هستند که به واسطه طراحی متفاوت خود نسبت به سایر شناور ها و تشک های بادی روی آب به این محبوبیت بالا دست یافته اند ، زیرا می توانید با این نوع از وسایل و محصولات به تمرین شنا نیز بپردازید . در ادامه این بخش نیز قصد داریم تا به نقد و بررسی حلقه شنا طرح شیرینی شکلاتی پرداخته و شما را با خصوصیات و ویژگی های آن بپردازیم . 

طراحی و تولید حلقه شنا طرح شیرینی شکلاتی

حلقه شنا بادی همانطور که از نامش مشخص است به صورت گرد و حلقه ای شکل طراحی گردیده است . فروشگاه تهران اینتکس حلقه های شنا بادی را با تنوع بسیار بالایی در فروشگاه موجود کرده است تا مشتریان بتوانند با توجه به سلیقه و علاقه خود و همچنین رده سنی آن را خریداری کنند . حلقه شنا طرح شیرینی شکلاتی از قطر 114 سانتی متری و همچنین ارتفاع 30 سانتی متری ساخته شده است که بر این اساس برای رده سنی بالای 9 سال مناسب می باشد . شرکت تولیدی این محصول نیز ، برند شناخته شده و معروف اینتکس می باشد که برندی آمریکایی بوده و همواره محصولاتی با کیفیت و با دوام را تولید می کند . 

جنس حلقه شنا طرح شیرینی شکلاتی

شرکت اینتکس برای ساخت بدنه حلقه شنا طرح شیرینی شکلاتی از لایه های ضخیم و رنگی وینیل استفاده کرده است ، وینیل ها مدل های مختلف رنگی و شفاف داشته و از ضخامت های گوناگونی نیز برخوردار است که برای ساخت حلقه شنا طرح شیرینی شکلاتی نیز از لایه های ضخیم تری استفاده کرده است تا دوام حلقه شنا در برابر آسیب دیدگی افزایش داشته باشد . وینیل ویژگی های بسیار زیادی دارد که سبب آن شده تا شرکت اینتکس از آن برای تولید حلقه شنا طرح شیرینی شکلاتی استفاده کند ، از نمونه ویژگی های مهم وینیل می توان به ضد آب بودن ، ضد حساسیت و ضد اشعه خورشیدی اشاره کرد که با توجه به عدم استفاده از مواد شیمیایی در وینیل ، در صورت تماس پوست با آن نیز صدمه یا حساسیتی ایجاد نخواهد شد . 

نحوه راه اندازی حلقه شنا طرح شیرینی شکلاتی

برای راه اندازی حلقه شنا طرح شیرینی شکلاتی در ابتدا محصول را از کارتن خارج کرده و آن را باز کنید . سپس از طریق دریچه بادی که در بدنه قرار گرفته شده است ، محصول را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که شما می توانید از پمپ های باد نیز برای راه اندازی استفاده کنید . در همین راستا فروشگاه تهران اینتکس انواع پمپ های باد محصولات بادی را در فروشگاه موجود کرده است که می توانید در کنار محصول ، پمپ مد نظر خود را نیز سفارش دهید .

توصیه های مهم نگهداری از حلقه شنا طرح شیرینی شکلاتی

توجه داشته باشید که در خشکی از حلقه شنا طرح شیرینی شکلاتی استفاده نکنید ، زیرا فشرده شدن حلقه شنا بادی و همچنین ساییدگی آن بر روی سطوح زبر می تواند به محصول آسیب وارد کند . همچنین برخورد اجسام تیز و برنده نیز می تواند به استخر آسیب برساند . توجه داشته باشید که باد زیاد نیز می تواند بدنه حلقه شنا بادی را نیز تحت فشار قرار دهد تا اینچنین دچار آسیب شود . همچنین پمپ های باد قدرتمند نیز می تواند در صورت باد زدن زیاد و عدم قطع به موقع نیز سبب آسیب دیدن حلقه شنا بادی شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...