حلقه شنا طرح شیرینی صورتی

intex 56265

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
720,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح شیرینی صورتی یکی از حلقه های شنا جدید و دوست داشتنی می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و برای اولین باد در سال 2018 معرفی و تولید شده است. این محصول با دارا بودن قسمت های مختلفی که هر کدام کیفیت بالایی دارند و در ساخت آنها نیز وسواس خاصی به کار گرفته شده است سعی دارد تا مشتریان را به سوی خود جلب کند. قسمت اصلی بدنه این محصول صورتی رنگ بوده و بخش رویه آن سفید با دانه های رنگی و تراکم کم است تا در عین زیبایی سادگی محصول نیز حفظ شود .

تفاوت اصلی این حلقه شنا با سایر مدل ها ، نیم دایره قسمت بیرونی آن است که برای شبیه سازی از حالت گاز زده شدن به این صورت طراحی شده است و حس طبیعی تری را به شخص منتقل می کند. بدنه این محصول به صورت کامل از لایه های وینیل ساخته شده و ضخامت آن نیز مشابه اکثر حلقه های شنا رده بالا 0.25 میلی متر می باشد . با توجه به ابعاد مناسب این محصول می توان آن را برای سنین بالا 9 سال مورد استفاده قرار داد، به علاوه به دلیل بسته بندی کوچکی که این محصول دارد می توان با خالی کردن باد حلقه شنا، آن را درون کوله پشتی و یا ساک حمل قرار داده ودر مدت زمان کوتاهی جابجا کرد و راه اندازی کرد .

ویژگی های حلقه شنا طرح شیرینی صورتی

از خصوصیات و ویژگی هایی که یک حلقه شنا بادی دارد ، می توان به برتری آن ها نسبت به برخی از شناور ها اشاره نمود ، زیرا شما می توانید به چندین روش از حلقه شنا بادی استفاده کنید . این محصولات ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی داشته و به همین دلیل به سادگی می توانید از آن ها در هر جایی استفاده کرده و به همراه داشته باشید . وزن آن نیز سبک بوده و جابجایی بسیار ساده خواهد بود . 

نحوه راه اندازی حلقه شنا طرح شیرینی صورتی

راه اندازی حلقه شنا طرح شیرینی صورتی ساده بوده و برای راه اندازی شما می توانید از انواع پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد دستی برای این محصولات بسیار مناسب تر هستند زیرا قدرت مخربی را ندارد . پس از راه اندازی بایستی به خوبی دریچه باد را کنترل کرده و آن را به خوبی ببندید . البته شما می توانید به دلخواه از پمپ باد استفاده کنید و هیچ اجباری نخواهد بود .

مراقبت و نگهداری حلقه شنا طرح شیرینی صورتی

حلقه شنا طرح شیرینی صورتی نیازمند استفاده درست و صحیح است تا بدنه آسیب پذیر آن دچار مشکل نشود . این آسیب پذیری نه تنها در حلقه شنا طرح شیرینی صورتی بلکه در تمامی محصولات بادی وجود دارد . بنابراین برای نگهداری صحیح بایستی از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه جلوگیری کنید ، همچنین نباید حلقه شنا به سطوح زبر برخورد کند زیرا آسیب خواهد دید . میزان باد حلقه شنا بادی بایستی به اندازه باشد . پس از هر بار استفاده به خوبی حلقه شنا را خشک کرده و آن را جمع کنید . اگر به صورت موقت نمی توانید از حلقه شنا استفاده کنید آن را در سایه قرار دهید .

تعمیرات حلقه شنا طرح شیرینی صورتی

در بخش قبلی به توصیه های مهم در زمینه مراقبت و نگهداری حلقه شنا طرح شیرینی صورتی پرداخته شد که بهتر است که آن ها توجه داشته باشید تا خریدی مطمعن را برای خود رقم بزنید . این در حالی است که در صورت آسیب دیدن هیچ جای نگرانی نبوده و شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات در خانه محصول بادی خود را تعمیر کنید . برای تعمیرات حتی می توانید از فروشگاه اینتکس نیز کمک بگیرید زیرا فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را همچون تعمیرات انجام می دهد که در صورت سوراخ شدن می توانید اینکار را انجام دهید و محصول بادی خود را پنچرگیری کنید .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که حلقه شنا طرح شیرینی صورتی داشته و در مطالب قبل به آن ها اشاره شد ، می توانید برای بازی ها و تفریحات آبی خود و حتی یادگیری شنا و رفتن به قسمت های عمیق آب می توانید از حلقه شنا طرح شیرینی صورتی استفاده کنید که با قیمت ارزانی توسط فروشگاه اینتکس نزد مشتریان ارائه شده است تا بتوانید خرید های خود را از تهران و حتی از شهر های دیگر به صورت اینترنتی و تلفنی انجام دهید . توصیه می کنیم که حتما بخش نقد و بررسی این محصول را مطالعه کنید تا بیشتر با ویژگی ها و خصوصیات این محصول بسیار زیبا و دوست داشتنی آشنا شوید .

 نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 680 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 9+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

حلقه شنا طرح شیرینی صورتی با طراحی منحصر به فرد خود به یکی از زیبا ترین و البته پر فروش ترین مدل های بازار تبدیل شده است ، حلقه های شنا بادی همانطور که از نامشان مشخص است ، برای شنا و تفریحات آبی ساخته شده اند که می توانید به بهترین شکل از آن ها در قسمت های عمیق تر آب استفاده کنید .

عمدتا از حلقه های شنا بادی در آب های آرامی همچون استخر ها استفاده می شود ، اما با توجه به ساختار و همچنین شناوری عالی و تعادل بسیار خوب خود می تواند به عنوان یک وسیله کمکی برای نجات غریقی باشد ، بنابراین شما می توانید از آن حتی در آب های عمیق تر و حتی در دریا نیز استفاده کنید . در ادامه به بررسی بیشتر حلقه شنا طرح شیرینی صورتی خواهیم پرداخت .

ساختار و طراحی حلقه شنا طرح شیرینی صورتی

ساختار و طراحی حلقه شنا طرح شیرینی صورتی که تصویر مرتبط با آن نیز در بخش بالا قرار گرفته است ، به مانند هر حلقه شنا بادی به صورت گرد و حلقه ای طراحی شده است ، به همین دلیل نیز شما می توانید به چند صورت از حلقه های شنا بادی استفاده کنید . توجه داشته باشید که حلقه های شنا بادی دارای حفره در مرکز خود هستند که شما می توانید وارد آن شده و دستان خود را بر روی آن حلقه کنید ، در این صورت پاهای شما آزادانه در داخل آب قرار خواهد گرفت که می توانید با پا زدن خود را به اطراف هدایت کنید .

همچنین شما می توانید بر روی حلقه شنا بنشینید ، به طوریکه نشیمنگاه شما در حفره مرکزی حلقه قرار خواهد گرفت . از نظر ظاهری نیز حلقه شنا طرح شیرینی صورتی یکی از زیبا ترین مدل هایی است که می توانید داشته باشید ، اینتکس به بهترین شکل طراحی چاپی شرینی را بر روی بدنه حلقه قرار داده است ، به طوریکه بخشی از آن گاز زده شده است ، این گاز زدگی جلوه بسیار زیبا تری را به حلقه شنا بادی بخشیده است .

جنس ساخت حلقه شنا طرح شیرینی صورتی

جنس یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که در تمامی محصولات می تواند بیانگر دوام و کیفیت محصول باشد ، حال می خواهد این متریال برای ساخت لباس باشد یا حتی محصولات بادی . اینتکس یکی از با تجربه ترین تولید کنندگان محصولات بادی می باشد که برای تولید حلقه شنا طرح شیرینی صورتی از موادی به نام pvc استفاده کرده است ، پی وی سی که با نام وینیل نیز شناخته می شود ، لایه های نازک اما مقاوم و بسیار انعطاف پذیر از مواد پلاستیکی طبیعی است که به خوبی می تواند با خاصیت تورم پذیری خود ، برای تولید محصولات بادی مناسب باشد .

پی وی سی ها طول عمر بالایی دارند ، چرا که در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند ، لازمه هر حلقه شنا بادی نیز همین موضوع است چرا که با آب سر و کار دارند . این در حالی است که پلاستیک های دیگر از مواد شیمیایی ساخته شده اند ، اما حلقه شنا بادی کاملا مواد طبیعی داشته و سازگاری کامل با محیط زیست و سلامت انسان دارد .

نحوه راه اندازی حلقه شنا طرح شیرینی صورتی

استفاده از یک پمپ باد می تواند برای راه اندازی محصولات بادی بسیار مفید و کاربردی باشد ، اما مدل حلقه شنا طرح شیرینی صورتی شاید نیازی به پمپ باد نداشته باشد زیرا محصولی کوچک بوده و مخزن کوچکی دارد ، با این حال شما می توانید از پمپ های باد دستی برای راه اندازی استفاده کنید . توصیه مهم این است که بایستی فشار باد حلقه شنا بادی تنظیم باشد و برای راه اندازی بهتر است از کمپرسور های باد که قدرت بالایی دارند استفاده نکنید ، زیرا ممکن است بر اثر باد زیاد ، محصول شما آسیب ببیند .

این در حالی است که شما می توانید محصولات بادی خود را تعمیر کنید که در این رابطه در بخش توضیحات ، مطالبی به شما ارائه شد . بهتر است پس از هر بار استفاده محصولات را کاملا خشک کرده و جمع آوری کنید که برای خشک کردن بهترین راه پهن کردن محصول بادی بر روی طناب است تا کاملا خشک شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...