حلقه شنا کودک دایره ای بست وی

64532

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
260,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا کودک دایره ای بست وی از نمونه های جدید تولید شده توسط این کمپانی بزرگ بوده که به دلیل ساختار متفاوت ارگونومی برای اموزش شنا در کودکان کمتر از یک سال توصیه می شود. این محصول با بدنه ای از جنس پی وی سی دو لایه ساخته شده به همین دلیل از طول عمر بالایی برخوردار است. این جنس برای اسفاده در فضای باز نیز مناسب بوده زیرا در برابر تغییرات اب و هوا و همچنین دماهای اب دچار اسیب نمی شود. بر روی بدنه محصول چهار دریچه باد تعبیه شده که با استفاده از یک پمپ باد دستی استاندارد و در کمتر از 3 دقیقه می توانید این محصول را راه اندازی نمایید. این محصول دارای وزن بدنه بسیار کمی بوده و بسته بندی کوچکی دارد. به همین دلیل همراه داشتن ان در زمان زمان با سهولت امکان پذیر می باشد. در داخل بستهبندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده شده تا در صورت بروز اسیب های احتمالی می توانید از ان استفاده کنید. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره درج شده در داخل سایت استفاده نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 69 سانتی متر
 عرض ----
 ارتفاع 27 سانتی متر
 جنس بدنه pvc دو لایه
 وزن 600 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ----
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر یک سال
رنگ زرد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا دایره ای بست وی یک محصول جدید و کاربردی بوده که در سال جدید توسط این کمپانی مشهور طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول که به منظور اموزش شنا و حفظ تعادل بر روی سطح اب طراحی گردیده با توجه به کیفیت بالای بدنه توانست در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول تفریحی – اموزشی به دلیل وزن کم بدنه و قابلیت راه اندازی سریع و اسان برای استفاده در سفر و همچنین فضای باز نیز پیشنهاد می شود. در این قسمت قصد داریم به توصیف کامل این محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. برای تجربه یک خرید اسان و مطمئن توصیه می کنیم تا انتها همراه با ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

مصرف کنندگان در زمان خرید به دنبال محصولی منحصر به فرد و خاص هستند و انتظار نواوری در زمینه ارگونومی محصولات جدید تولیدی دارند. این محصول نیز علاوه بر ساختاری جذاب و جدید از انجا که برای کودکان تولید شده نیاز بوده تا مبتنی بر استاندارد های موجود برای حفظ امنیت و اسایش ان ها طراحی شود. این کالای خاص در واقع برای اموزش شنا و ایجاد تعادل در سطح اب برای کودکان یک ساله تولید گردیده است. ساختار محصول متشکل از سه دایره متصل به هم بوده که در بخش میانی دارای یک تکیه گاه استاندارد می باشد. هر لایه محصول دارای دریچه باد مجزا جهت راه اندازی است. دلیل این امر اینگونه بیان شده که در صورت اسیب های احتمالی و یا پارگی محصول همچنان در سطح اب شناور باقی بماند. این محصول دارای نرمی بالا بوده و کاملا پوشش ضد حسایت دارد. بدنه محصول کاملا زرد رنگ بوده که با طرح های فانتزی قرمز رنگ پوشش تضاد زیبایی ایجاد می کند.

جنس بدنه

این محصول برای استفاده در فضای باز و شرایط مختلف جوی تولید شده و از طول عمر بالایی برخوردار است . زیرا برای حفظ رضایتمندی مشتریان محترم و ارائه یک محصول کاربردی با طول عمر بالا لازم بوده که به مرغوبیت جنس بدنه محصول توجه خاصی شود. به همین جهت کمپانی بزرگ بست وی این محصول را از بدنه با جنس پی وی سی دو لایه تولید می کند. این جنس کاملا ضد حساسیت بوده و رنگ بدنه ان همواره ثابت باقی می ماند. به دلیل دوام بالای جنس در شرایط مختلف جوی اب و هوایی و در مقابل تابش مستقیم نور خورشید شما می توانید از این کالا در فضای باز بهره برداری نمایید. توجه داشته باشید منطقه جغرافیایی که در ان جا قصد استفاده از محصول را دارید تاثیری بر کیفیت و دوام ان نداشته زیرا محصول در تمامی دماهای اب قابل استفاده است.

ابعاد و وزن

این محصول دایره شکل بوده و قطر ان بالغ بر 69 سانتی متر اعلام می شود. ارتفاع استاندارد 25 سانتی متری محصول موجب شده تا کودک یک ساله در زمان استفاده کاملا بر سطح اب شناور مانده و تماس مناسبی با اب داشته باشد. این محصول به دلیل وزن کم خود که تنها 600 گرم بوده برای استفاده در زمان سفر یک گزینه مناسب است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول قابلیت راه اندازی سریع و اسان دارد. شما پس از دریافت محصول ان را از بسته بندی خارج نمایید. این کالا دارای چهار دریچه باد مجزا بوده که با استفاده از ان ها و به کمک یک پمپ باد استاندارد محصول در کمتر از 3 دقیقه قابل استفاده است. برای حفاظت از محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان اجتناب کنید. هرگز از بدنه محصول به عنوان جامپینگ استفاده نکرده و وزن سنگین را به بدنه تحمیل ننمایید. این محصول بادی از طریق نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده است. این نمایندگی برای احترام به حس انتخاب شما یک بخش خدمات پس از فروش برای محصولات بادی ایجاد نموده است. در صورت بروز اسیب جدی می توانید برای انجام تعمیرات اصولی توسط متخصصین محصول را به دفتر نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

حلقه شنا کودک دایره ای بست وی محصولی تفریحی و اموزشی برای کودکان یک ساله بوده که ار طول عمر بالایی برخوردار می باشد. اگر قصد خرید این کالای خاص را داریم می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت تهران اینتکس در سراسر کشور تجربه یک خرید اسان و انلاین را کسب نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...