موضوع : تشک بادی با پمپ برقی امروزه استراحت و خواب می تواند یکی از معیارهای اصلی زندگی روزمره به شمار می آید که برای ادامه گذراندن روز به انسان ها انرژی و قوا می دهد . از مهمترین معیارهایی که باید برای خواب راحت و مناسب در نظر گرفته شود ، بستر راحت در محیط های خانگی و همچنین در مسافرت ها و کمپینگ ها می باشد تا کیفیت مطلوب استراحتی که در اختیار شما قرار می گیرد بتواند انرژی رسیدگی به کارهای روزمره را به راحتی فراهم کند . استفاده از تکنولوژی های امروزی به یکی از مهمترین فاکتورهای انسانی تبدیل شده است و تکنولوژی در بسیاری از جاها هم بد نیست و به خوبی می تواند نیازهای انسانی را به بهترین راه ممکن برطرف کند . تشک های بادی از جمله محصولاتی هستند که از ابتدای تولید تا به حال به خوبی توانستند جای خود را در میان مردم مناطق مختلف جهان باز کنند و این امر به خوبی در جهت فروش فوق العاده آن ها کمک کرد . قطعا اگر شما هم ذره ای در جریان استفاده از محصولات بادی بوده باشید باید اسم تشک های بادی را شنیده باشید و با کارایی های آن در محیط های مختلف آشنایی نسبی داشته باشید . 

در ادامه این مقاله قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصولات پرطرفدار کنیم تا قبل از خرید تشک بادی اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید . تشک های بادی کاربردهای بسیاری دارند و در محیط های مختلف قابلیت استفاده را به راحتی برای شما عزیزان فراهم می آورند . در ابتدای این مقاله می خواهیم تا شما را با کاربرهای تشک های بادی و به خصوص تشک های بادی با پمپ برقی آشنا کنیم . امروزه یکی از مهمترین کارایی های تشک های بادی استفاده در کمپینگ ها و مسافرت ها به دلیل مزایای بالایی که این محصولات دارند می باشد . تشک های بادی دارای وزن بسیار پایین در حد سه الی چهار کیلو گرم می باشند و این وزن تا یک کیلو گرم هم که مختص تشک های بادی کمپینگ می باشد کاهش می یابد . از این رو به راحتی قابلیت جا به جایی را برای شما فراهم می کنند و در بسیاری از مدل های درون پکیج بسته بندی آن ها ساک حمل دسته دار وجود دارد که توسط آن به راحتی می توانید تشک را در مسافت های طولانی نیز در اختیار داشته باشید . از دیگر مزایای تشک های بادی که آن ها را بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی می کند ، کم جا بودن و اشغال فضای بسیار کوچک در هنگامی که خالی از باد است می کند .

به هنگامی که تشک های بادی را خالی از باد می کنید ، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و این امر باعث می شود در هنگامی که نمی خواهید به استراحت و یا خواب بپردازید آن ها را به راحتی بتوانید درون ساک حمل مخصوص قرار داده و داخل کمد دیواری بگذارید ، این ویژگی می تواند بسیار ایده آل برای محیط های خانگی که دارای فضای کمی می باشند باشد . همچنین تشک های بادی کمپانی های مختلف اغلب از نظر ابعاد فیزیکی به گونه ای ساخته می شوند که قابلیت استفاده بر روی انواع تخت خواب های یک نفره و دو نفره را خواهند داشت . یکی دیگر از مزیت های کاربردی تشک های بادی که آن ها را برای سفرهای خانوادگی بسیار جذاب کرده است ، استفاده از آنها در چادر مسافرتی می باشد ، البته اگر قصد چنین کاری را دارید بهتر استفاده ارتفاع قابل استفاده ای که درون چادر مسافرتی خود دارید را با ارتفاع تشک بادی خود در نظر گرفته باشید تا قابلیت استفاده از آن را درون چادر مسافرتی داشته باشید .

 

اغلب تشک های بادی دارای ارتفاع تقریبی 20 الی 25 سانتی متر می باشند که نشان از ارتفاع کوتاه آن ها دارد و تقریبا می توانید آن ها را در انواع چادرهای مسافرتی استفاده کنید اما باز هم دقت به این موضوع در هنگام خرید توصیه می شود. حال وقت آن رسیده است که در مورد نحوه راه اندازی تشک های بادی توضیحاتی را داشته باشیم تا در این مورد نیز به خوبی بتوانید اطلاعات لازم را در هنگام خرید کسب کنید . تشک های بادی در نوع تولید و روانه بازارهای جهانی می شوند ، تشک های بادی با پمپ باد سرخود و تشک بادی بدون پمپ باد سرخود که در ادامه این دو مورد را مورد بررسی قرار می دهیم . تشک بادی با پمپ باد برقی خب به طور قطع می تواند بهتر از نوع دیگر باشد زیرا به راحتی می توانید هر جایی که قرار داشتید چه در خانه و چه در کمپینگ و مسافرت با زدن یک دکمه اقدام به باد کردن و همچنین خالی کردن باد تشک بادی خود کنید . شایان ذکر است که اغلب پمپ های باد برقی سرخود که بر روی تشک های بادی در قسمت بالایی نصب می شوند ، به صورت دو کاره هستند و علاوه بر باد کردن تشک ، می توانید در جهت خالی کردن نیز از آن استفاده کنید .

اما برای استفاده از این تشک های بادی در مسافرت ها و اماکنی که دسترسی به برق وجود ندارد با مشکل مواجه می شوید ، زیرا استفاده از پمپ باد تشک های بادی نیاز به برق شهری دارد و اتصال پمپ توسط کابلی که دارد به برق نیاز می باشد . اینجاست که تشک های بادی بدون پمپ به کمک شما می آیند و می توانید از آن ها بدون دغدغه در محیط های خارج از خانه نیز استفاده کنید . تشک های بادی بدون پمپ سرخود ، دارای محفظه های ورودی باد می باشند که توسط آن ها می توانید با اتصال پمپ های باد دستی و یا پمپ های باد برقی مجزا که اکثرا قابلیت اتصال به شارژر فندکی ماشین را نیز دارند استفاده کنید . اگر بخواهیم یک جمع بندی در رابطه با تشک های بادی با پمپ باد برقی و یا بدون پمپ باد برقی داشته باشیم باید بگوییم که ، تشک بادی با پمپ باد برقی سرخود را می توان در محیط های خانگی و همچنین محیط هایی که دسترسی به برق شهری وجود دارد به راحتی استفاده کرد و بهترین گزینه برای استفاده در این مکان های می باشد . اما برای استفاده از تشک های بادی در محیط هایی همچون کمپینگ ها و مسافرت ها بهتر است از تشک های بادی با پمپ باد مجزا استفاده کنید که در دو نوع پمپ باد دستی که نیاز به اتصال برق ندارد و همچنین پمپ باد برقی مجزایی که قابلیت اتصال به شارژر فندکی ماشین را داشته باشد وجود دارد . امروزه و در تولیدات جدید برندهای جهانی تولید محصولات بادی همچون اینتکس و بست وی ، تشک های بادی با پمپ های باد سرخود بدون قابلیت اتصال به برق را می توان مشاهده کرد که مختص کمپینگ ها و مسافرت ها می باشند و دارای کیفیت های فوق العاده ای نیز می باشند .

این تشک های بادی در بخش بالایی و یا پایینی خود دارای یک محیط برجسته دایره ای شکل می باشند که تقریبا می توان از آن ها به عنوان پمپ های باد پدالی نام برد . با استفاده از فشار بر روی محیط مشخص شده که هم سطح با تشک بادی نیز می باشد ، تشک شروع به باد شدن می کند . درسته که این تشک ها نیاز به صرف وقت بیشتری برای راه اندازی دارند اما به راحتی و بدون دغدغه دسترسی به برق می توانید از آن ها در محیط های مختلفی که دوست دارید استفاده کنید . این تشک های بادی امروزه به شدت مورد توجه هواداران کمپینگ و کوهنوردی قرار گرفته اند و این امر توانسته است به خوبی در جهت فروش فوق العاده آن ها تاثیر گذار باشد . شایان ذکر است که تشک های بادی امروزه توسط کمپانی های مطرح بسیاری در جهان تولید می شوند که از با کیفیت ترین آن ها می توان به برند تشک بادی اینتکس ، تشک بادی بست وی و همچنین تشک بادی کلمن اشاره کرد ، که همانطور که می دانید کمپانی کلمن یکی از پبشتازان در عرصه تولید لوازم کمپینگ از جمله چادر مسافرتی می باشد و در زمینه خرید تشک بادی کمپینگ می توانید محصولات این برند را نیز در نظر داشته باشید اما برای خرید تشک بادی خانگی می توانید از تشک های بادی اینتکس و بست وی بهره ببرید . 

 

توجه داشته باشید که امروزه فروشگاه های بسیاری اقدام به عرضه محصولات بادی برندهای مختلف در کشور ایران کرده اند که محصولات بی هویت و متفرقه نیز گاها به فروش می رسد ، انتخاب فروشگاه محصولات بادی معتبر نیز حائز اهمیت است و از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید محصولات بادی می تواند به شمار بیاید . فروشگاه تهران اینتکس نمایندگی محصولات بادی اینتکس ، بست وی و کلمن در ایران با سابقه پانزده ساله فروش محصولات بادی در ایران از معتبرترین مراکز می باشد که برای تمامی محصولات خود ضمانت اصالت و کیفیت را به همراه خدمات پس از فروش ارائه داده است و از این رو خیال خریداران خود را پس از خرید نیز به طور کلی راحت کرده است.