تشک بادی با پمپ برقی اینتکس

68755

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی با پمپ برقی اینتکس

تشک بادی با پمپ برقی اینتکس همراه با پمپ فندکی تشک بادی یک نفره به همراه پمپ برقی برای باد کردن تشک می باشد این تشک بادی تشکیل شده است پلاستیک pvc بر روی پارچه جیر برای راحتی بیشترین تشکر این تشک بادی دارای یک دریچه بزرگ برای جریان هوا و باد می باشد که از محفظه ای که بر روی تشک تعبیه شده است باد می شود این تشک بادی با پمپ برقی یکی از بهترین های بازی یک نفره می باشد که دارای سطوح موج دار جهت رد و بدل شدن هوا در هنگام خوابیدن فرد می باشد که باعث می شود فردی که از آن به عنوان تشک خواب استفاده می کنند هیچگاه تعریف نکند از طرفی لایه جیر تشک طوری طراحی شده است درمان از آن رد نمیشود در هنگام کثیف شدن تشک بادی می توانید آن را مقداری شامپو فرش و آن را تمیز کرده و لکه های آن را به راحتی از بین ببرید

وزن این تشک بادی با پمپ برقی به گونه ای که در ساک دستی چمدان به راحتی جای می‌گیرد بسیار سبک و کم حجم می باشد . و دوختهای این محصول به گونه ای پرس شده است امکان ترکیدگی و پاره شدن بسیار پایین است این محصول تولید شرکت خارجی بنام اینتکس intex می باشد از این بادی در هر جایی از جمله داخلی فریم تخت خواب های چوبی یا به طور جداگانه در داخل چادر مسافرتی یا صندلی عقب ماشین در مسافرت های مقطعی استفاده کرد روش باد کردن این تشک بادی توسط پمپ برقی به این شکل می باشد که دریچه پمپ برقی را روی دریچه هوای تشک قرار داده و با روشن کردن پمپ برقی آن توسط فندک خودرو و برق ۲۲۰ ولت به راحتی می توانید در کمتر از دو دقیقه آن را باد کنید . جنس زیرین این تشک بادی با پمپ برقی مواد پلاستیک ساخته شده جنس آن به گونه ای است که می توانید آن را بر روی زمین بدون فرش یا موکت استفاده کنید در هنگام سوراخ شدن تشک بادی نیز به همراه آن برچسب تعمیراتی می باشد که به راحتی هر فردی می‌تواند آن را تعمیر کرده و یا پنجری آن را بگیرد. تشک بادی با پمپ برقی را از فروشگاه های معتبر خرید نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی با پمپ برقی اینتکس

تشک بادی با پمپ برقی

تشک بادی با پمپ برقی یکی از محصولات شرکت intex می باشد که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. این کالا بدنه ای فوق العاده مقاوم داشته و به سادگی دچار اسیب نمی شود. هم چنین این محصول خود دارای بالش بادی سر خود است که شما را از این بابت بی نیاز کرده است. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب جزئیات بیشتری از این محصول را برای شما بازگو کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از نقاط قوت های برجسته این محصول نوع طراحی و ارگونومی ساخت ان است که باعث شده تا یک محصول با کیفیت بالا را در دست مشتری قرار دهد. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه اصلی این محصول به صورت مخملی طراحی گردیده است که این امر خود در دید اول تاثیر فوق العاده ای در روحیه مشتری دارد. هم چنین رنگ این تشک بادی یک نفره هم به صورت یکدست سورمه ای ساخته شده است که به راحتی کثیف نشده و جزو رنگ هایی است که اکثر مردم ان را می پسندند. هم چنین بخش های کناری این کالا هم به صورت طرح چرم طراحی شده و از همان رنگ سورمه ای بهره می بردو در سمت راست این تشک نام تجاری شرکت اینتکس نیز با رنگ سفید بسیار مشخص است که از مواردی است که مشتری می تواند تحت تاثیر برند این کالا قرار گرفته و اقدام به خرید ان کند. رویه اصلی تشک به صورت شیار دار بوده و در فواصل یک اندازه و در سطر و ستون های یکسان ایجاد شده اند که راحتی هر چه بیشتری را برای شما به ارمغان می اورند. علاوه بر این ها بخش بالایی این تشک هم به صورت برامده تولید گردیده است که از ان به عنوان بالش بادی این تشک یاد شده و از این بابت نیاز شما را هم برطرف کرده است.

جنس بدنه

همان طور که در بخش اول به ان اشاره شد رویه اصلی این محصول به صورت مخمل طراحی و تولید شده است و جنس اصلی ان نیز از نوع PVC می باشد. هم چنین بخش های کناری هم از رویه طرح چرم و از همان نوع PVC ساخته شده است. کف این محصول هم از نوع دولایه تولید گردیده که مقاومت فوق العاده ای داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید که از نقاط قوت این تشک به شمار می رود.

 

این محصول دارای طول 200 سانتی متر و عرض 150 سانتی متر است. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول هم 25 سانتی متر می باشد. این ابعاد طبق استاندارد های بین المللی ساخته شده است و مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. هم چنین این کالا دارای تحمل وزن 273 کیلو گرم است که مقدار قابل توجهی بوده و افراد سنگین وزن هم می توانند به راحتی به این محصول اطمینان کرده و ان را خریداری کنند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این تشک خواب بادی دارای یک عدد پمپ برقی و فندکی می باشد که از مزایای خوب ان به شمار می رود. شما اگر قصد راه اندازی ان در سفر را دارید و در مواقعی که پریز برق در نزدیک شما نیست می توانید به سادگی و با استفاده از فندکی خودرو خود این محصول را باد کنید. در همین راستا باید عنوان نمود که این کالا در کمتر از دو دقیقه به صورت کامل باد می شود. باد کردن این محصول هم از طریق دریچه باد تعبیه شده بر روی بدنه این تشک امکان پذیر است. هم چنین در راه اندازی این محصول اگر به مشکل خوردید می توانید به سادگی به دفترچه راهنما این کالا مراجعه کرده و از طریق راهنمایی های ان اقدام به راه اندازی این کالا کنید. علاوه بر این ها در کنار بسته بندی این تشک یک عدد برچسب تعمیرات هم قرار دارد که با استفاده از ان در صورت اسیب دیدن می توانید این محصول را به سادگی ترمیم کنید. نکته مهم دیگر در خصوص مراقبت از این محصول ابن است که بهتر است بر روی ان ملافه ای پهن کنید تا از ریختن مایعات و هم چنین نشستن گرد و غبار بر روی ان جلوگیری شود.

جمع بندی

تشک بادی با پمپ برقی یک محصول فوق العاده زیبا می باشد که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و به دلیل داشتن رویه مواج از تعریق شما هم جلوگیری می کند. این کالا بدنه ای مقاوم داشته و از ابعاد استانداردی هم بهره می برد. هم اکنون اگر قصد خرید یک تشک بادی یک نفره را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع تشک بادیخانگی، سفری
 تحمل وزن ۲۷۳ کیلو گرم
 طول ۲۰۰ سانتی متر
 عرض ۹۹ سانتی متر
 ارتفاع ۲۵ سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی و فندکی
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 انعطاف بدنه بالا و حجم کم
 مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات تشک، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...