راهنمای خرید بین بگ

بین بگ را می توان یک جایگزین مناسب برای مبل های چوبی و استفاده های کوتاه و یا طولانی مدت دانست که در هنگام استفاده از آنها حس لذت بخشی به شما منتقل خواهد شد . رویه ی این محصولات اکثرا از پارچه های ترک بوده و رویه نانو این محصولات باعث این می شود تا به طور کامل در برابر آب مقاومت داشته باشند . استفاده از این محصولات برای میزبان در مهمانی ها بسیار مرسوم می باشد . همچنین می توانید از این بین بگ ها برای استفاده در فاصله های میان دو مبل استفاده نمود . اکثر این بین بگ ها به طور کامل ضد آب می باشند و با استفاده از آنها بر روی آب ، مشکلی برای بین بگ پیش نخواهد آمد و آب به داخل آن نفوذ نخواهد کرد . البته باید توجه داشته باشید که به منظور استفاده از بین بگ ها و مبل های شنی بر روی آب باید ابتدا به جنس بدنه آن ها توجه ویژه ای کنید . این محصولات دارای جنس های بیرونی بسیار متنوع ای می باشند که در مدل های مختلف بسته به ماهیت های استفاده ای که دارند از متریال های مختلف استفاده می شود .

 

اگر بخواهیم به طور کلی بررسی کنیم بین بگ ها و مبل های شنی و همچنین هپی چیر ها با توجه به استفاده گسترده در محیط های خانگی باید دارای لایه های بیرونی لطیف و دارای سازگاری بالا با پوست بدن انسان باشند . به طور کلی سه دسته لایه بیرونی یا بهتر بگوییم متریال برای تشکیل پوسته بیرونی وجود دارد که توسط برند های خارجی و داخلی مورد استفاده در تولید قرار می گیرند . اولین متریال تشکیل دهنده بین بگ ها پارچه های ترک و با کیفیت می باشد که از قابلیت کشسانی بسیار بالایی برخودار است و از این رو به هنگام جا به جایی و یا استفاده در محیط های مختلف آسیب پذیری بسیار کمی را ایجاد می کند و به راحتی می توانید از این مدل بین بگ ها علاوه بر محیط های خانگی در محیط های بیرون باغ و ویلا های شخصی خود نیز استفاه کنید . همچنین این مدل بین بگ ها دارای رنگبندی های بسیار متنوعی نسبت به سایر مدل های تولیدی می باشند و یکی از مزیت های فوق العاده این مدل ها که در فروشگاه تهران اینتکس نیز می توانید شاهد آن باشید تولید بین بگ های پارچه ای با رنگبندی دلخواه خریداران و یا بهتر بگوییم به صورت اختصاصی مختص شما می باشد . 

 

اگر خواهان استفاده از بین بگ ها در مدت زمان طولانی و در محیط های مختلف هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از متریال پارچه ای می باشد که کیفیت فوق العاده و همچنین طول عمر بالا را برای شما به ارمغان می آورند . در دسته دوم جنس بدنه بین بگ ها می توان محبوب ترین و پر فروش ترین نوع بدنه را معرفی کرد که البته این مدل کمیاب نیز می باشد و می توانید آن را از نمایندگی های معتبر تهیه کنید تا بهترین و مطلوب ترین کیفیت را تجربه کنید . بین بگ های دارای بدنه مخمل در دسته دوم معرفی شده در این مقاله می باشند که از زیبایی بسیار بالا به همراه راحتی و حس آرامش فوق العاده برخوردار هستند ، همانطور که در بخش قبلی این مقاله عرض کردیم این مدل بین بگ به دارای سابقه تولید بالایی نمی باشد اما به محض تولید ، توانست به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . در این مدل از بین بگ ها به وفور می توانید شکل های فانتزی را مشاهده کنید که به خوبی می توان به دیزاین خانه شما ارتباط تنگاتنگی برقرار کنید و جزو جدایی ناپذیر خانه های شما به شمار بیاید . این مدل در بخش های بیرونی علاوه بر کیفیت فوق العاده و مقاومت بالایی که در بخش پوسته زیرین خود دارد ، در بخش رویه دارای خزه های کوتاه و بلند می باشد که در مدل های انتخابی می توانید این امر را مشاهده کنید . توصیه می شود اگر دارای حساسیت های پوستی هستید ابتدا به صورت حضوری جنس مخملی که می خواهید خریداری کنید را مشاهده و تست نمایید و سپس خرید خود را نهایی کنید در این رابطه فروشگاه تهران اینتکس با دارا بودن چندین شعبه در استان تهران و مازنداران قابلیت فروش و تحویل حضوری را برای خریداران خود فراهم کرده است و با حضور در شعب نمایندگی فروشگاه تهران اینتکس که به عنوان نمایندگی فعال در زمینه تولید و عرضه بین بگ و مبل های شنی فعالیت می کند می توانید مدل های موجود را مشاهده و اقدام به ثبت سفارش نمایید .

از دیگر مدل های بین بگ ها می توان به بین بگ های چرمی اشاره داشت که در دو نوع چرم صنعتی با کیفیت بالا و همچنین چرم طبیعی با کیفیت فوق العاده تولید و عرضه می شوند . این نوع بین بگ نیز دارای فروش بالا و طرفداران خاص خود می باشد و برای استفاده در مابین مبل های سلطنتی می توان بهترین گزینه استفاده از چرم های طبیعی با رنگ های قهوه ای و همچنین مشکی باشد تا دیزاینی فوق العاده را برای خانه های شما فراهم آورد . این دسته از مبل های شنی برای استفاده در محیط های خارج خانه مناسب نیستد و همچنین در فضایی که رطوبت و یا گرمای شدید وجود داشته باشد بهتر است از بین بگ های مخملی و یا پارچه ای استفاده کنید . بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و یا اتاق خواب ها به منظور پذیرایی ، بین بگ های چرمی می باشند ، در برخی مدل های این بین بگ های چرمی ، همراهی تعدادی زیرپایی از جنس خوده بین بگ ها می تواند بسیار جذاب باشد که در مدل های موجود در فروشگاه تهران اینتکس این مدل ها قابل مشاهده و سفارش می باشند . با استفاده از این مدل بین بگ های چرمی می توانید محیط پذیرایی فوق العاده ای را در اتاق های کودکان خود و یا محیط های پذیرایی خانگی فراهم آورید ؛ می توانید از آن ها حتی برای نشستن و یا قرار دادن وسایل استفاده کنید . حتی در برخی موارد می توان بر روی این زیپایی ها شیشه قرار داد و به عنوان جلو مبلی از آنها استفاده نمود . این بین بگ ها همانند مبلهای شنی و هپی چیر می باشند که مواد استفاده شده در این محصول درجه یک است و به راحتی نشست نمی کند . از دیگر ویژگی های این محصول تغییر شکل آنها می باشد که به کمک این قابلیت ، به هر شکل که از این بین بگ استفاده کنید محصول نیز به همان شکل تبدیل خواهد شد . رویه ی این محصولات کاملا ضد تعریق می باشند و در هنگام استفاده از آنها بدن شما دچار تعریق نخواهد شد .

 

برخی از مدل های این بین بگ ها به طور کامل برای استفاده بر روی آب تهیه شده اند و می توان ساعت های طولانی بر روی آب از آن استفاده نمود . همچنین از دیگر کاربرد های مبل بین بگ می توان به استفاده از آنها در ادارات و همچنین دفاتر و محل های کار می باشد که می توانید برای استفاده های کوتاه مدت و یا نشستن مراجعه کنندگان از آنها استفاده کنید . بین بگ ها ممکن است در استفاده های طولانی مدت و پس از مدت ها کمی نشست کرده و از حجم داخلی آن کم شود که در این صورت می توان به راحتی آن را شارژ نموده و از آن استفاده کنید . برخی از این بین بگ ها دارای دستگیره های مخصوص حمل می باشند که می توان به راحتی به کمک آنها این بین بگ ها را جابجا کرده و از ۀآن ها استفاده نمود . وزن کم این بین بگ ها نیز از ویژگی های آنها به شمار می آیند که می توان به کمک این وزن کم به راحتی آنها را جابجا کرد و به مکان دلخواه انتقال داد جوانانی که تازه ازدواج کرده و به خانه های خود می روند برای دیزاین محیط خانه خود به دنبال نوآوری هایی هستند که اغلب فکر آنها را سخت مشغول می کند و دیزاین یک خانه می تواند بسیار کار سخت و طاقت فرسایی باشد . مبل های شنی و بین بگ ها امروزه می توانند یکی از اجزای ثابت در خانه های مدرن باشند و بهترین انتخاب برای تزئین خانه های امروزی استفاده از بین بگ های مخملی و یا چرمی در محیط های پذیرایی است . رنگبندی های بسیار متنوع بین بگ ها می تواند آن ها را هر نوع ساختار و دیزاینی همراه کند و این امر در ست شدن اجزای مختلف خانه می تواند بسیار تاثیر گذاری بالایی داشته باشد . اگر از نظر قیمتی نیز بخواهید بین بگ ها را بررسی کنید به راحتی در میابید که خرید آن ها نسبت به مبل های چوبی و همچنین کاناپه های راحتی میتواند بسیار مقرون به صرفه تر باشد . لبته بین بگ ها از نظر ساختاری قابل مقایسه با مبل های چوبی نیستند اما استفاده از آن ها در مواقعی می تواند بسیار لذت بخش تر از مبل های چوبی در محیط های خانگی باشد .

 

به طور کلی قیمت بین بگ ها و مبل های شنی بسته به متریالی که در ساخت آن ها استفاده می شود و همچنین لایه های بیرونی که در بخش های بالاتر مدل های مختلف آنها را برای شما شرح دادیم متفاوت می باشد . همچنین از دیگر مسائل بسیار مهم و حائز اهمیت در بین بگ ها کیفیت ساخت آن ها و کیفیت دوخت و سایر مواردی که در تولید مورد استفاده قرار می گیرد می باشد به همین دلیل است که در بخش های ابتدای مقاله گفتیم که تهیه بین بگ ها از نمایندگی های معتبر باید در دستور کار شما قرار بگیرد . به طور کلی قیمت بین بگ ها را در مدل های یک نفره می توان در حدود قیمتی یک الی دو میلیون تومان در نظر داشت که با توجه به فاکتورهای مختلف این قیمت ها کاهش و یا افزایش پیدا می کند . مواد داخلی تشکیل دهنده بین بگ ها در مدل های مختلف متفاوت است اما در اکثر مدل های تولیدی در بخش داخلی و در درون آسترهای قرار داده شده از یونولیت ها و فوم های خرد شده مخصوص استفاده می شود که استحکام و مقاومت فوق العاده ای را برای نگهداری یک نفر در مدل های بزرگسال دارد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر صد و پنجاه کیلو گرم را فراهم می آورد . البته این قابلیت تحمل وزن می تواند متغییر باشد و در هنگام خرید حتما این مطلب را جویا شوید و قابلیت تحمل وزن دقیق مدل مد نظرتان را پس و جو کنید زیرا این امر در استفاده بهینه از بین بگ و همچنین افزایش طول عمر آن می تواند بسیار موثر باشد . یکی از قابلیت های ایده آل بین بگ ها استفاده از مواد داخلی قابل تعویض می باشد ، به گونه ای که هرگاه پس از استفاده های مکرر و در طور سالیان طولانی ، مواد داخلی این محصولات حالت اولیه خود را از دست داد می توانید مواد داخلی را به صورت جداگانه خریداری کرده و بدون داشتن دانش خاصی اقدام به تعویض مواد داخلی کنید و کیفیت روز اول را در اختیار داشته باشید . فروشگاه بین بگ و مبل شنی تهران اینتکس به صورت جداگانه با کیفیت ترین مواد داخلی را برای مبل های شنی در اختیار خریداران خود قرار می دهد که این امر در راستای خدمات پس از فروش حرفه ای انجام می شود تا خریداران با خیالی راحت پس از خرید اقدام به استفاده از محصولات نمایند . اما مواد داخلی که ذکر شد درون آستر هایی از جنس پارچه قرار می گیرند تا به طور کلی تماس با محیط بیرونی از آن ها سلب شود و کیفیت بینظیر فراهم آید . باید توجه داشته باشید که بسته به مدل های مختلفی که تهیه می کنید ، بین بگ ها و مبل های شنی نیز مانند سایر اقلام خانه در برابر اجسام تیز و همچنین حرارت زیاد آسیب پذیر می باشند و استفاده صحیح از این محصولات می تواند در اقزایش طول عمر آن ها بسیار موثر باشد .

برای استفاده و نگهداری هر چه بهتر از بین بگ ها باید از جامپینگ بر روی آن ها خودداری کنید زیرا این امر باعث نامتوازن شدن ساختار داخلی آن ها می شود و کیفیت مطلوب را در این صورت نمی توانید از آنها انتظار داشته باشید . قابل ذکر است که نمایندگی تهران اینتکس برای تمامی بین بگ های ارائه شده توسط خود ، ضمانت یک ساله را فراهم آورده است که در این امر در راستای راحتی هر چه بیشتر خریداران فراهم شده است . همچنین علاوه بر آن خدمات پس از فروش حرفه ای توسط نمایندگی برای مشتریان وجود دارد که در این صورت ، پس از بروز هر گونه مشکل در بخش های مختلف می توانند به دفاتر مراجعه کرده و محصول خود را به دست تعمییرکاران کارآزموده بسپارند . البته آسیب پذیری بین بگ ها بسیار کم اتفاق می افتد و تنها عیبی که برای آن ها می توان در نظر داشت ، فشرده شدن فوم های داخلی آن هاست که آن هم به راحتی و با هزینه های ناچیز قابل رفع شدن توسط خود خریداران می باشد . برای تعویض مواد داخلی بین بگ ها در بخش کف آن ها زیپ هایی نیز تعبیه شده است که با باز کردن زیپ دسترسی به بخش داخلی بین بگ امکان پذیر می باشد و می توانید مواد قبلی را خالی و بخش داخلی زا از فوم های مخصوص خریداری شده پر کنید . بین بگ ها در ابعاد بزرگتر و در مدل های دو نفره نیز تولید شده اند که از آن ها بیشتر برای استراحت به صورت خوابیده می توانید استفاده کنید . همچنین اگر تصاویر دل های مختلف را مشاهده کرده باشید شاید استفاده از بین بگ های سایز بزرگ توجه شما را جلب کرده باشد ، این بین بگ ها به صورت اختصاصی تولید می شوند و امروزه به خوبی توانسته اند جای خود را در میان قشر جوان باز کنند . به طور کلی جذابیت بالای استفاده از بین بگ ها و مبل های شنی برای خانواده ها قابل چشم پوشی نیست . علاوه بر ابعاد مختلف بین بگ ها می توانید مدل های مختلف زیر پایی دار و همچنین با تکیه گاه شیب دار را تهیه کنید و از استراحتی دلچسب لذت ببرید .

یکی از نکات جالب بین بگ ها ، تولید آن ها در سایز هایی کوچک برای کودکان می باشد که در این حوزه نیز دارای طرح های بسیار فانتزی می باشند . طرح های کارتونی و همچنین عروسکی برای بین بگ ها و مبل های شنی میتواند بسیار جذاب برای تزئین اتاق های کودکتان باشد . در پایان شایان ذکر است که تنوع گسترده بین بگ ها ، مبل های شنی و هپی چیر ها را در مدل های بزرگسال و کودک با کیفیت تضمینی ، ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای می توانید از فروشگاه تهران اینتکس به عنوان تولیدی مبل شنی و بین بگ تهیه و در هر کجای ایران که باشید در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهام با تلفن های موجود در وب سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان قبل از خرید بهره مند شوید .