موضوع مقاله : راهنمای خرید مبل شنی گیمینگ

استفاده از مبل ها بسیار در میان افراد محبوب است ، به خصوص اگر از مبل های جدیدی مانند مبل شنی استفاده کنید که طراحی آن ها کاملا متفاوت بوده و با توجه به طراحی خاصی که دارند ، جزء مبل های راحتی قرار می گیرند و شما می توانید ساعت ها بر روی آن ها نشسته و استراحت کنید . ولی در میان انواع مبل شنی ، برخی از مبل های شنی طراحی آرگونومیک و طبی دارند و به شما اجازه می دهد تا در یک شرایط خوب بر روی مبل نشسته و استراحت کنید که این نوع از مبل ها بهترین پیشنهاد برای گیمر های عزیز می باشد تا بتوانند ساعت ها روی مبل شنی نشسته و بازی کنند . به این نوع از مبل های شنی ، مبل شنی گیمینگ گفته می شود . مبل های شنی گیمینگ همانطور که گفته شد ، ویژگی های ساختاری منحصر به فرد و بسیار خوبی را دارند که شرایط فوق العاده ای را برای نشستن های شما به همراه خواهد داشت و از آن جا که در هنگام بازی ، خیلی حواسمان به طرز نشستن نیست ، می توانید با خرید مبل شنی گیمینگ شرایط ایده آل تری را برای خود ایجاد کنید تا مبادا در طول زمان ، مشکلاتی برای شما ایجاد شود . 

عدم استفاده از یک مبل یا صندلی درست و استاندارد به خصوص برای کار های کامپیوتری و یا بازی های رایانه ای و کنسول ها ، می تواند مشکلاتی از قبیل درد های عضلانی ، درد کمر و ... را به دنبال داشته باشد و از آن جا که این مشکلات عمدتا به مرور زمان اتفاق می افتد ، بهتر است قبل از اینکه دچار مشکل شوید ، از یک مبل استاندارد استفاده کنید تا از آن پیشگیری نمایید . ما در این مقاله قصد داریم تا راهنمای خرید مبل شنی گیمینگ شما باشیم تا بتوانید بهتر این مدل ها را بشناسید و آن ها را خریداری کنید . هر چند در صورت خرید مبل شنی گیمینگ از فروشگاه اینترنتی اینتکس ، شما می توانید از مشاوره های فروشگاه استفاده کرده و بهترین مدل ها را انتخاب کنید . این کار را می توانید در خرید های تلفنی و یا حضوری انجام دهید . البته در خرید های اینترنتی نیز شما می توانید با مراجعه به دسته بندی مبل شنی ، مبل هایی را پیدا کنید که با نام مبل شنی گیمینگ اسم گذاری شده اند ، بی شک آن ها بهترین مدل ها برای گیمر های عزیز خواهد بود . و اما برویم به سراغ ویژگی های یک مبل شنی مخصوص گیم تا بهتر بتوانید با ویژگی ها و خصوصیت های آن ها آشنا شوید . 

یک مبل شنی که مخصوص برای نشستن های طولانی باشد ، مبلی خواهد بود که زاویه پشتی و تکیه گاه آن مناسب باشد . البته قبل از خرید مبل شنی باید به رده سنی آن ها توجه داشته باشید . مبل های شنی سایز بندی دارند و هر یک از مبل های شنی ممکن است از نظر ابعاد و ارتفاع با سایر مدل ها تفاوت داشته باشد ، برای همین قبل از خرید باید به اندازه و مشخصات مبل شنی دقت داشته باشید و سعی کنید مدل هایی را خریداری کنید که متناسب با شما باشد و همچنین بتواند وزن شما را تحمل کند . البته مبل های شنی می توانند وزن های بالا را تحمل کنند ، ولی باز هم بهتر است که به آن توجه داشته باشید . حتما سعی کنید که از مبل های شنی استفاده کنید که دارای تکیه گاه باشد . برخی از مبل های شنی فاقد پشتی و تکیه گاه هستند و در برخی از موارد ، می بینیم که تکیه گاه مبل شنی دارای ارتفاع کم بوده و نشستن طولانی بر روی آن ها می تواند فشار هایی را به کمر وارد کند . البته خرید مبل شنی گیمینگ کاملا سلیقه ای است و شما می توانید طبق نیاز های خود آن ها را خریداری کنید . 

به طور مثال برخی از دوستان و مشتریان علاقه دارند که مبل های شنی آن ها در حالت خوابیده باشد و ارتفاع کمی داشته باشند ، تا آن ها بتوانند در حالت نیمه دراز کش از مبل شنی خود استفاده کنند . به همین منظور شما می توانید با بررسی انواع مدل ها ، بهترین و مناسب ترین مدل را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید . از دلایلی که باعث شده است تا بیشتر مبل های شنی استاندارد باشند و گیمر های عزیز هم بتوانند برای مدت های طولانی از آن ها استفاده کرده و شرایط خوبی را داشته باشند ، نوع ساخت و موادی است که برای تولید مبل شنی استفاده می شود . می توان گفت که بیشتر مبل های شنی دارای مواد یونولیتی در داخل خود هستند ، این مواد یونولیتی که همان فیبر ها نیز می باشند ، به صورت خرد شده و دانه دانه هستند که در داخل بدنه مبل شنی ریخته می شوند ، در این حالت مبل شنی انعطاف پذیری فوق العاده ای را از خود نشان خواهد داد و شما می توانید بهترین عملکرد را از مبل شنی گیمینگ خود داشته باشید و سطحی نرم و انعطاف پذیر را داشته باشید . 

دو نکته خوب دیگر در مبل های شنی گیمینگ وجود دارد و می توان گفت از مهم ترین ویژگی های این محصولات شنی هستند ، داشتن وزن سبک و خاصیت ضد تعریقی آن ها می باشد . از آن جا که این محصولات بادی تنها از پارچه و مواد یونولیتی بسیار سبک ساخته می شوند ، وزن کلی مبل نیز سبک بوده و شما می توانید به راحتی آن را جابجا کنید . بنابراین شما در هر زمان که قصد بازی دارید ، می توانید مبل شنی را آورده و پس از بازی آن را دوباره در گوشه کناری قرار دهید . همچنین به دلیل استفاده از متریال های گفته شده در ساخت مبل شنی ، این مبل ها خاصیت ضد تعریقی دارند و اگر شما برای مدت های زیادی بر روی مبل بنشینید ، بدن شما عرق نخواهد کرد و در یک شرایط فوق العاده خوبی به بازی های خود ادامه خواهید داد . شما می توانید بهترین و پر فروش ترین مبل های شنی گیمینگ را در فروشگاه اینتکس مشاهده کرده و آن ها را با قیمت ارزان خرید کنید . فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران است .