ساخت استخر پیش ساخته چوبی برای ویلا

در ابن مقاله قصد داریم تا در باره یکی از بهترین استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس توضیحاتی را مطرح کنیم. استخر های پیش ساخته ای که در انواع مدل های مختلفی از نظر ساخت، طراحی، ارگونومی، سایز و ابعاد، ظرفیت و ... تولید می شوند. اما استخر پیش ساخته ای که قرار است در این مقاله برای شما مورد نقد و بررسی قرار دهیم، استخر پیش ساخته فریمی گرد فایبرگلاس با طرح چوب می باشد. استخری که در خانواده بهترین و زیبا ترین استخرهای پیش ساخته قرار می گیرد. ای نوع استخر ها از بهترین جنس ممکن در میان سایر استخر های پیش ساخته تولید شده و از کاربرد های فراوانی بهره می برند. اما در ادامه بحث با ما همراه باشید تا بررسی و توضیحات دقیق تری در رابط این محصول برای شما شرح دهیم...

 

جنس، نوع و ارگونومی ساخت

ابتدا از آیتمی شروع می کینم که در درجه اول از سوی خریداران بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد. در واقع بحث جنس و نوع ساخت استخر های پیش ساخته هنگام خرید و مشاوره مورد توجه بسیاری قرار می گیرد، زیرا که استخر های پیش ساخته به دلیل ساخته شدن از جنس هایی که در برابر استخر های بتنی و چوبی مقاومت کمتری دارند باید دقت فراوانی در تولید و انتخاب آنها صورت گیرد. بدنه استخر فریمی گرد ساخته شده از جنس پلاستیک فشرده، منعطف و با کیفیت فایبرگلاس بوده که از بهترین و مقاوم ترین جنس های استفاده شده در استخر های پرتابل یا به عبارتی قابل حمل می باشد. قابل ذکر است که بدنه های فایبرگلاس نه تنها در استخر های پیش ساخته بلکه در انواع قایق های بزرگ و کوچک و همچنین لوازم های ورزشی حرفه ای استفاده می شود. البته فایبرگلاس ها نیز خود به چند دسته از نظر ساخت استخر و همچنین ضخامت تقسیم بندی می شوند. در استخر های پیش ساخته ای مانند این محصول که از فایبرگلاس برای بدنه اصلی آن استفاده شده، شرکت اینتکس بهترین نوع آن را در نظر گرفته است. دلیل استفاده شدن از فایبرگلاس های حرفه ای و مقاوم برای استخر های پیش ساخته این است که این نوع محصولات از حیاطی ترین کالا های سرگرمی و کاری محسوب می شوند و در صورتی که در برابر اتفاقات ساده آسیب ببینند می توانند صدمات و زیان های ناهنجاری را در بر داشته باشند. پس ما می توانیم از بابت بدنه اصلی این استخر ها کاملا مطمئا باشیم. اما برای اینکه بدنه های پارت بندی و یا بخش بندی شده این استخر به یکدیگر متصل شوند نیاز به نگهدارنده های بسیار قوی با درز مقاوم است، زیرا که این بدنه های قادر نیستند بدون نگهدارنده به دلیل داشتن کمی وزن بالا ایستادگی کنند. نگهدارنده هایی که برای این نوع بدنه ها استفاده می شود فریم یا همان پایه های آهنی/فایبرگلاسی بوده که نقش بسیار مهمی در راه اندازی و نصب این گونه استخر ها دارند. همچنین این فریم ها به صورتی تولید شو ساخته شده که هنگام نصب کردن ظاهری شیک و فنتزی ای را به استخر مربوطه می بخشند. قسمت مهم دیگری که باید به آن توجه شود کف این محصول است. استخر فریمی گرد طرح چوب کفی از جنس PVC یک لایه با طراحی های داخلی زیبا داشته و هنگامی که از این استخر استفاده می کنید، احساس راحتی را به شما منتقل می کند. اما بخش مهمی که در رابط بدنه اصلی این کالا جا انداختیم بدنه ای از نوع طرح چوب است. در واقع این استخر فریمی گرد فایبرگلاس با استخر های فایبرگلاس گرد که رنگ سفید و شیری دارند هیچ تفاوتی از هر نظر نداشته و تنها تفاوت آنها در طراحی انجام شده در قسمت بیرونی بدنه آن است. طراحی چوبی بسیار زیبا که به عنوان یک روکش برای آن در نظر گرفته شده است. زیر بحث دیگری که در رابط این استخر فریمی طرح چوب وجود دارد، ارگونومی و تکنولوژی ساخت آن می باشد. در واقع ارگونومی ساخت این کالا به صورت گرد بوده و ابعادی که برای آن در نظر گرفته شده به صورتی بوده که می توان علاوه بر داخل خانه در حیاط منزل، باغ ها و همچنین مجموعه های ورزشی نیز مورد استفاده قرار داد. تکنولوژی ساخت این نوع استخر ها با مهندسی و برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته و نمی تواند هیچ ایرادی در خود داشته باشند.

 

ابعاد و ظرفیت

آیتم دومی که اهمیت بسیار فراوانی در مصارف مختلف این نوع استخر پیش ساخته وجود دارد، ابعاد و ظرفیت در نظر گرفته برای این محصول است. از آنجایی که این نوع استخر کاربرد های فراوانی علاوه بر تفریح های آبی داشته به خاطر همین ابعاد و ظرفیت می تواند تاثیر بسزایی در انتخاب استخر از سوی مشتری قبل از خرید داشته باشد. اما این استخر از لحاظ ابعاد و ظرفیت به دو دسته تقسیم بندی می شود. این استخری که در این مقاله برای شما در حال شرح دادن هستیم سایز و نوع کوچک این دسته از استخر های می باشد. ابعاد در نظر گرفته برای سایز کوچک آن معادل (قطر: 478 سانتی متر، ارتفاع: 124 سانتی متر) بوده و با توجه به این ابعاد، استخر مربوطه حداکثر ظرفیت 16805 لیتری را برای مصرف کننده و کاربر به ارمغان می آورد. مقدار ظرفیت و ابعادی که از این استخر بهره می بریم بسیار عالی بوده و حداقل می توان تا دو الی سه خانوداه کم جمعیت را درون آن برای تفریحات آبی جای داد. نکته دیگری که در رابط ابعاد این استخر وجود دارد این است که این ابعاد واقعی بوده و یا به صورت کلی می باشد. در جواب باید گفت که اگر حتی بدنه استخر فریمی موجود را در نظر نگیریم نیز ابعاد گفته شده برای آن صدق می کند، اما منظور از ارتفاع 124 سانتی متری برای این محصول به معنای عمق استخر نبوده و عمق استاندرد آن به حدود 120 سانتی متر می رسد. زیرا که در صورت بیان ارتفاع برای آن لبه و فریم های شکل گرفته در قسمت فوق استخر نیز مورد محاسبه قرار می گیرد. این نکته نیز باید قابل توجه کاربران و مشتریان باشد که این استخر با این ابعاد می تواند بیشتر مناسب سنین بالای 6 سال باشد. به دلیل اینکه حجم و فشار آب به اندازه ای بوده که می تواند فشاری بر بدن کودکان زیر 6 سال باشد. اما در صورتی که از لوازم شنا و غریق نجات برای آنها استفاده شود بسیار مناسب تر و بهتر است.

کاربرد های مختلف

آیتم سومی که می خواهیم مورد بررسی قرار دهیم کاربرد های مختلف و متفاوت این استخر فریمی فایبرگلاس می باشد. همانطور که در پاره از توضیحات فوق اشاره نمودیم، ساختار، ابعاد، ظرفیت و ارگونومی ساخت این استخر به گونه ای بوده که می توان از آن علاوه بر موارد تفریحی و شنا برای کار های مختلف دیگر در زمینه صنعت و تجارت نیز استفاده نمود. از کاربرد های بسیار مهمی که برخی مشتریان نیز به آنها تکیه کردند پرورش ماهی، صنعت کشاورزی، ذخیره آب و استفاده به عنوان استخر کمکی در مجموعه های ورزشی می باشد. این چند عامل از پز کاربرد ترین و پر آمار ترین مصارفی هستند که به غیر از تفریحات برای این نوع استخر در نظر گرفته می شود. اما ابتدا از کاربرد پرورش ماهی آغاز می کنیم. کاربرد و صنعتی که امروزه نیاز بسیار فراوانی را به این نوع از استخرها پیدا کرده اند. مشتریانی که در صنعت پرورش ماهی مشغول هستند می توانند از این دسته از استخر های پیش ساخته فریمی برای کار خود و همچنین پرورش ماهی های کوچک و متوسط استفاده نمایند. بدنه ای که این استخر ها دارند علاوه بر مقاومت شان در برابر شرایط جوی مختلف، در برابر دمای آب متفاوت و همچنین ترشحات موجودات آبی و گیاهی نیز بسیار مقاوم هستند. البته اساس کار صنعتگران پرورش ماهی با استخر های بتنی و چوبی بوده اما به دلیل اینکه این نوع استخر ها هزینه راه اندازی بسیار بالایی را داشته و بخصوص غیر قابل حمل هستند می توان از استخر های پیش ساخته به عنوان جایگزینی مناسب استخر برای پرورش ماهی های کوچک استفاده نمود. اما کاربرد دیگر این نوع استخر ها برای کارکنان کشاورز می باشد. کشاورزانی بوده اند که برای ذخیره آب و همچنین آبیاری منظم محصولات خود از این استخر ها استفاده نمودند. به این صورت که این استخر ها را در مکان های سرپوشیده و یا سر باز راه اندازی کرده و سپس از آنها یک الی چند خروجی برای آبیاری محصولات خود می گیرند. دلیل انجام این کار و استفاده از استخر های پیش ساخته برای محصولات خود این است که ابتدا آبی که درون اسن نوع استخر ها موجود است به وسیله پمپ های تصفیه آب مخصوص استخر های پیش ساخته پاکیزه شده و سپس از آنها خروجی گرفته شود. کاربرد بعدی که باید در نظر بگیریم ذخیره آب می باشد. این استخر های بر روی خود روکش و یا همان کاور های مخصوص مقاوم داشته که می توانند ار ورود انواع زباله های ریز و درشت جلوگیری نمایند، به همین دلیل می توان از آن ها برای ذخیره آب های خانگی و یا کارخانه ای و ... در مکان های باز و یا بسته استفاده نمود. کاربرد مهم دیگری که در ابتدای این بخش بیان کردیم استفاده از استخر پیش ساخته فریمی گرد در درون انواع مجموعه های ورزشی به عنوان استخر های کمکی می باشد. این نوع محصولات را می توان در مکان های باز مجموعه های ورزشی برای آب تنی های معدود و همچنین استفاده برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفت. در کل کاربرد های مختلف زیادی موجود بوده که می توان با این استخر براورده کرد.

مقایسه این استخر با استخر های بتنی و نحوه راه اندازی

استخر های پیش ساخته در حالت کلی تفاوت های بسیاری را با استخر های بتنی و چوبی دارند. تفاوت هایی از جمله جنس بدنه، ابعاد، ظرفیت، نحوه راه اندازی و همچنین قیمت. این استخر فریمی نیز همانند سایر استخر های پیش ساخته از مزیت هایی مانند قیمت مناسب، قابلیت حمل و نقل، قابلیت راه اندازی آسوده، نیاز نداشتن به کنده کاری و یا حفاری زمین، طراحی زیبا و مقاوم و ... در مابل استخر های بتنی و چوبی بهره می برد. شاید به جرات بتوان گفت که استخر های بتنی تنها مزیتشان در مقابل استخر های پیش ساخته داشتن ظرفیت، ابعاد و همچنین مقاومت بسیار بالا می باشد. این مقایسه کوتاه اما پر محتوا می تواند کمک شایانی در انتخاب استخر مورد نظر خود نماید. اما برایاینکه استخر فریمی گرد فایبرگلاس را راه اندازی کنید، نیاز است که دقت بسیار بالایی را به خرج دهید تا در همان ابتدای کار آسیبی به محصول نرسد. در ابتدا باید بدنه های اصلی این استخر را از بسته بندی خارج کرده و هر کدام را از هم تفکیک کنیم، سپس به وسیله فریم های جداگانه همراه این استخر هر جفت بدنه را به یکدیگر متصل کرده و در آخر نیز باید قسمت کف آن وصل شود. این کار می تواند حداکثر چند ساعت از وقت شما را در یک شبانه روز بگیرد. این در حالی است که اگر بخواهید یک استخر چوبی و بتنی راه اندازی  و نصب کنید علاوه بر هزینه کردن بسیار بالا چند روزی نیز وقت شما را خواهد گرفت. اما در کل بهتر است تا برای راه اندازی و نصب این نوع استخر ها از نصاب های مجرب اینتکس استفاده نمایید تا با خیالی آسوده استخر مورد نظر با شرایط کامل گارانتی نصب شود. 

 

لوازم جانبی همراه استخر

تمام استخر های پیش ساخته به همراه خود حداقل از یک لوازم جانبی بهره می برد. در واقع لوازم های جانبی که برای اسن نوع استخر ها در نظر گرفته می شود در بسیاری از مواقع کاربردی و در مواقعی دیگر نیز تفریحی می باشند. اما از لوازم جانبی که همراه این استخر فریمی طرح چوب موجود بوده می توان به روکش (کاور)، زیرانداز، نردبان، بسته تعمیرات و پمپ تصفیه شنی اشاره نمود. خب همانطور که می دانید روکش و زیرانداز ها نقش اساسی در نگهداری صحیح و مقاومت بیشتر استخر های پیش ساخته در برابر انواع اتفاقات دارد. کاور و زیرانداز هایی که برای استخر های پیش ساخته تولید می شود، همگی از جنس پلاستیک های بافته شده و PVC بوده که توان بالایی را در نگهداری طولانی استخر مربوطه دارند. نردبان نیز از جمله لوازم ضروری بوده که باید برای این نوع استخر ها استفاده شود تا هنگام داخل و یا خارج شدن از آن به راحتی انجام گیرد و هیچ فشاری به بدنه اصلی وارد نشود. لوازم بسیار مهم دیگری که در بسیاری از بسته بندی های استخر های پیش ساخته موجود است پمپ تصفیه می باشد. پمپ های تصفیه خود به 3 دسته اصلی پمپ شنی، پمپ نمکی و پمپ فیلتری تقسیم بندی می شوند. در حال حاضر بر روی این استخر از پمپ شنی استفاده شده است. پمپی که مخصوص استخر های پیش ساخته بوده و این سایزی که برای این استخر فریمی در نظر گرفته شده توان تصفیه آب تا 4.5 متر مکعب را دارد. برعکس بسیاری از پمپ های تصفیه این محصول از صدا و بوی نا مطبوع بسیار کمتری برخوردار بوده و با کیفیت و قدرت بسیار بالایی آب موجود در استخر را تصفیه می نماید. البته این پمپ تصفیه نیاز به شن تصفیه داشته که می توانید هر باره با ریختن شن درون آن یک استخر پر آب را تصفیه نمایید. گفتنی است که تنها راه متصل شدن این پمپ های تصفیه به استخر از طریق دریچه های ورود و خروج آب می باشد. 

 

در کلام آخر باید گفت که استخر پیش ساخته فریمی گرد فایبرگلاس با طرح چوب یکی از بهترین، بزرگترین، زیبا ترین، شیک ترین و مناسب ترین استخر های پیش ساخته بوده که می تواند بهترین گزینه برای کاربرد و مصارف مختلف کاربران و مشتریان عزیز باشد. استخر چند کاره به تمام معنا با  قابلیت حمل و نصب آسان بدون حفاری و کنده کاری زمین با قیمتی باور نکردنی نسبت به استخر های بتنی و چوبی.

استخر ها از دوست داشتنی ترین بستر ها و مکان ها برای تفریحات آبی هستند که از نظر ایمنی در بهترین حالت قرار دارند به همین دلیل نیز بسیاری از افراد برای ورزش کردن ، شنا و تفریحات آبی به استخر ها مراجعه می کنند ، شنا کردن در دریا و یا دیگر آب های آزاد ممکن است خطراتی را به دنبال داشته باشد که عواقب آن گاهی جبران ناپذیر خواهد بود به همین دلیل نیز استخر هایی طراحی شده اند که می توان توسط آن ها بستری با آب کم عمق و آرام را داشته باشند تا بتوانند به بهترین شکل از آب تنی خود لذت ببرند و با بازی شادی و نشاط را به همراه دوستان خود داشته باشند . امروزه استخر ها در سراسر شهر ها وجود دارد و شما می توانید در صورت نیاز به راحتی به یک استخر رفته و مشغول به آب تنی و تفریحات آبی باشید ، اما گاهی ممکن است به این فکر افتاده باشید که یک استخر خانگی و یا شخصی برای خود داشته باشید تا هر وقت که دوست داشتید به استخر شخصی خود رفته و به بازی و شنا کردن بپردازید . در حالت کلی استخر ها به دو دسته عمده بتنی و سیمانی ( که عمدتا بایستی آن ها را ساخت ) و استخر های پیش ساخته ( که از قبل ساخته شده و تنها بایستی آن ها را راه اندازی کرد ) تقسیم می شوند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند ، از آن جا که در مطالب دیگر مطالعه می کنید و با کمی تامل می توان به این موضوع پی برد که ساخت و ایجاد یک استخر بتنی یا سیمانی می تواند هزینه هایی بعضا زیاد را بر دوش افراد بگذارد به همین دلیل نیز ممکن است از ساخت و احداث یک استخر صرف نظر کنید ، از آن جا هم که استفاده مکرر از استخر های عمومی می تواند هزینه های دیگری را در بر داشته باشد از رفتن به این استخر ها نیز اجتناب کنید ، به همین دلیل نمی دانید که چگونه می توانید یک استخر ایده آل برای خود داشته باشید ، ما اینجا هستیم تا با راهنمایی های لازم شما را در خرید و یا تهیه یک استخر ایده آل همراهی کنیم تا بتوانید استخری بسیار دوست داشتنی و زیبا را داشته باشید . استخر های پیش ساخته یکی از بهترین و البته مقرون به صرفه ترین استخر های مطرح هستند که می توان با صرف هزینه کمتر و همچنین زمان کمتر یکی از آن ها را خریداری کرده و از آن استفاده کنید .


با نتیجه گیری هایی که توسط فروشگاه اینتکس انجام گرفته است ، بسیاری از مشتریان به دنبال استخر پیش ساخته طرح چوب هستند چرا که این استخر ها بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند و می توانند در دیزاین داخلی محل قرار گیری استخر نقش بسیار موثری داشته باشد ، به همین دلیل نیز می خواهیم تا شما را با برخی از نمونه استخر های پیش ساخته با طراحی بدنه چوبی آشنا کنیم و ویژگی آن ها را بیان کنیم تا در صورت نیاز بتوانند بهترین آن ها را تهیه کنند .

استخر پیش ساخته چوبی

استخر پیش ساخته چوبی که تصویر آن را نیز مشاهده می کنید یکی از زیبا ترین و در عین حال با کیفیت ترین استخر های آماده شرکتی می باشد که اخیرا تولید شده و به بازار های جهانی معرفی شد ، این محصول که ساخته شده کمپانی بزرگ intex است به صورت کاملا استاندارد ساخته شده است و دارای امکانات فول می باشد . اینتکس که یکی از پر آوازه ترین شرکت های تولید کننده استخر پیش ساخته است با توجه به سلیقه های متفاوت مشتریان خود اقدام به تولید استخر پیش ساخته ای کرد که بدنه آن به طرح چوب باشد تا مشتریان بتوانند به صورت دلخواه استخر مد نظر خود را انتخاب کنند . این استخر همانطور که اشاره شد یکی از قوی ترین و مستحکم ترین استخر های تولید شده و موجود در بازار است که بدنه آن مشکل از برزنت ، pvc و فایبرگلاس است ، این سه جنس که هر یک از آن ها را به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد در کنار هم باعث شده تا بدنه این استخر به نسبت سایر استخر ها مقاومت بیشتری داشته باشد ، داخلی ترین قسمت بدنه این استخر که از جنس برزنت و pvc می باشد یکی از بهترین اجناسی هستند که می توانند در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان دهند ، این دو جنس یاد شده هیچگاه در برخورد با رطوبت پوسیده و یا ضعیف نمی شوند و سال های سال می توانند به مانند روز اول کارایی داشته باشند . همچنین لایه برزنتی بدنه استخر باعث شده تا آسیب پذیری قسمت pvc بدنه به شدت کاهش یابد به طوری که این بدنه در برخورد اجسام تیز نیز می تواند مقاوم باشد و آسیب نبیند . همچنین این دو جنس در کنار هم می توانند وزن و حجم آب موجود در استخر را تحمل کند . قسمت دیگری که بدنه این استخر را تشکیل داده است و خارجی ترین لایه بدنه استخر به شمار می رود فایبرگلاس طرح چوب می باشد ، این بدنه باعث شده تا مقاومت استخر چندین برابر شود و دیگر جای هیچ نگرانی از نظر مقاومت در دل مشتریان نباشد . فایبرگلاس یکی از سبک ترین اجناسی می باشد که از ترکیب مواد نفتی و پشم شیشه ساخته شده است و می توان آن را نوعی کامپوزیت پولیمری دانست ، این جنس بسیار سبک است و در عین حال مقاومتی همچون فلزات دارد ( از این جنس در صنعت کشتی سازی ، ماشین سازی و تولید بدنه هواپیما نیز کاربرد دارد ) ، همچنین طرح دار بودن این بدنه باعث شده است تا محصول فوق یکی از پر طرفدار ترین استخر های پیش ساخته موجود در بازار باشد .

 

ابعاد این استخر بسیار ایده آل است و می توان از آن به عنوان یک استخر خانگی استاندارد استفاده کرد ، این محصول با قطر 488 سانتی متر و ارتفاع 124 سانتی متری تولید شده است تا بتوان به راحتی آن را در هر محلی از خانه که فضای کافی وجود داشته باشد راه اندازی کرد ، همچنین استفاده از این استخر به صورت خانوادگی نیز امکان پذیر است و نوجوانان و حتی کودکان می توانند با لوازم ایمنی بادی چون جلیقه نجات ، تویوپ ها و بازو بند های بادی و ... از این استخر زیبا استفاده کنند . ظرفیت آب این استخر 16805 لیتر است که می توانید با استفاده از یک پمپ آب قوی آب را به داخل استخر پمپاژ کنید و آن را در کمترین زمان پر کنید . اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که اگر این حجم از آب پس از مدتی کثیف شد چه کاری باید کرد ؟ آیا باید آب استخر را تعویض کرد ؟ آیا باید پمپ تصفیه آبی تهیه کرد ؟ تعویض این حجم از آب به صورت مداوم و مرحله ای کاری کاملا نامعقول ، زمان بر و هزینه بر است پس نمی توان آب را تعویض کرد ، اما در رابطه با تهیه پمپ تصفیه آب استخر بایستی گفت که شرکت اینتکس در کنار محصول یک پمپ تصفیه شنی بسیار قدرتمندی قرار داده است تا به راحتی بتوانید حتی کثیف ترین و کدر ترین آب را در مدت زمان کم تصفیه کنید . در کنار این محصول نیز دیگر لوازم مانند زیر انداز ، نردبان ، روکش و ... قرار گرفته است که می توانید از آن ها برای مراقبت بهتر استخر استفاده کنید .

 

استخر طرح چوب ارتفاع 107 با پمپ فیلتری

استخر طرح چوب ارتفاع 107 با پمپ فیلتری نمونه دیگری از استخر های پیش ساخته طرح چوب است ، این استخر بسیار زیبای طرح چوب نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که توسط شرکت بست وی ساخته و پرداخته شده است ، بست وی یکی از رقبای اصلی و قدیمی کمپانی اینتکس است که همواره در یک رقابت سالم اقدام به تولید استخر های جدید تر ، با کیفیت تر و در عین حال زیبا تر می کنند که این محصول نیز یکی از آن هاست ، برخلاف نمونه قبلی این استخر از بدنه برزنت و pvc ساخته شده است و از از فایبرگلاس برای لایه بیرونی محصول استفاده نشده است ، در رابطه با خصوصیات ، مقاومت ، طول عمر و ... برزنت و pvc در محصول قبل گفته شد ، اما طرح چوب این محصول برخلاف محصول قبل که بر روی بدنه فایبرگلاسی آن نقش بسته بود در این استخر بر روی بدنه برزنتی استخر نقش بسته است . این استخر نیز بسیار مقاوم است و می تواند به خوبی استخر قبلی استحکام لازم را داشته باشد ، این استخر دارای پایه هایی از جنس آلومینیوم است که با سوار شدن بدنه برزنتی بر روی پایه ها فرم اصلی یک استخر ایده آل گرد را به خود می گیرد . این پایه ها بسیار سبک و در عین حال مقاوم هستند چرا که از آلومینیوم استفاده شده است ، این جنس همچنین خاصیت ضد زنگ دارد و می تواند سال های سال در مجاورت و برخورد با آب استحکام لازم را از خود نشان دهد . این استخر در ابعاد ( قطر : 427 سانتی متر و ارتفاع : 107 سانتی متر ) تولید شده که در مقایسه استخر پیش ساخته طرح چوب اینتکس کمی کوچک تر و عمق آن کمتر است . شما می توانید به راحتی این محصول را در هر محلی راه اندازی کنید ، بست وی در کنار این محصول نیز یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده است تا به راحتی بتوانید حجم بالای 15232 لیتری آب را بدون هدر رفتن قطره ای از آب تصفیه کنید ، این نوع پمپ ها نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند و می توان پس از چندین بار استفاده فیلتر آن را تعویض کرد .

این دو استخر پیش ساخته طرح چوب همانطور که گفته شد از بهترین استخر های آماده طرح دار دو برند مطرح اینتکس و bestway می باشد که طرفداران بسیاری را به سمت خود کشانده است چرا که در مقایسه با دیگر استخر ها بسیار شیک و زیبا هستند . این استخر ها را می توان در کمتر از 1 ساعت راه اندازی کرد ، همچنین شما می توانید این استخر ها را به عنوان استخر های صنعتی نیز استفاده کنید ، از جمله مصارف دیگر می توان به استفاده از استخر به عنوان استخر پرورش ماهی و نیز استخر کشاورزی بهره برد . همچنین شما می توانید به صورت دلخواه این استخر ها را به صورت روکار ( بر روی زمین ) و توکار ( داخل زمین ) راه اندازی کنید ، شما عزیزان می توانید برای خرید استخر پیش ساخته طرح چوب خود از طریق فروشگاه اینتکس اقدام کنید و محصولات را با قیمت ارزان و با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید ، همچنین می توانید روند ارسال ، نصب و راه اندازی استخر را به نصاب های با تجربه این فروشگاه بسپارید .