سبد بسکتبال بادی شناور بست وی

bestway 52190

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
425,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سبد بسکتبال بادی شناور بست وی یک محصول بسیار جذاب و دوست داشتنی شرکت بست وی می باشد که جنس این کالا از وینیل براق بوده و تعادل بسیار خوبی بر روی آب دارد. این محصول دارای یک توپ بسکتبال، یک سبد بسکتبال و تعدادی میله ی بادی در اطراف و تعدادی حلقه ی بادی است که می توان علاوه بر بسکتبال حلقه ها رو به سمت میله ها پرتاب کرد و بازی و سرگرمی مشغول شد. در واقع شما با یک تیر 2 نشان میزنید ی. این وسیله قابل استفاده برای کودکان و همچنین بزرگسالان می باشد. از این سبد بسکتبال بادی می توانید در استخر های پوشیده و رو باز استفاده کنید. البته کودکان می توانند علاوه بر داخل استخر، از آن در خارج از استخر نیز استفاده کنند. این محصول نشاط آور را می توانید از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل کنید.

  نوع  تفریحی
  قطر 61 سانتی متر
  رنگ ترکیبی از آبی و قرمز
 نوع توپ بادی
 جنس بدنه وینیل
  وزن 0.36 کیلوگرم
 شرکت سازنده      بست وی
  پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین مختلف
دارای توپ بسکتبال سبک
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ ، دفترچه راهنما، حلقه پرتاب

سبد بسکتبال بادی شناور بست وی از نمونه سبد های بازی بسکتبال برای بازی و لوازم شنا تفریحات آبی می باشد که شرکت بست وی آن را تولید کرده است . مدل های مشابهی از این محصول را برند اینتکس نیز تولید کرده است که طراحی و ساختار آن ها متفاوت از یکدیگر می باشند . این محصول برای بازی و تفریحات کودکان در آب و یا در خشکی می باشد که با توجه به ساختار بادی محصول ، می تواند بر روی آب شناور بماند ، به همین دلیل می توان از آن روی آب استخر بادی و ... استفاده کرد . در این بخش به نقد و بررسی کامل سبد بسکتبال بادی شناور بست وی می پردازیم .

ساخت و طراحی سبد بسکتبال بادی شناور بست وی

سبد بسکتبال بادی شناور بست وی از دو حلقه بادی و سه ستون تشکیل شده است که یک حلقه آن به صورت پایه در بخش پایینی قرار داده شده است که قطر بیشتری نسبت به حلقه بالایی دارد . همچنین ستون های بادی این محصول ، دو حلقه را به یکدیگر متصل کرده است . یک توری نیز در مرکز سبد بسکتبال بادی شناور بست وی قرار داده شده است که می تواند جلوه واقعی تری را به این سبد بسکتبال ببخشد . 

برای بازی با این محصول ، همچنین توپ بادی بسکتبال نیز قرار داده شده است که طراحی چاپی بدنه توپ ، آن را مشابه به توپ بسکتبال کرده است . این محصول همچنین دارای سه استوانه نیز می باشد که می تواند محلی برای پرتاب حلقه های بادی کوچک باشد تا بتوانید علاوه بر هدف گیری سبد و پرتاب توپ ، این حلقه ها را نیز پرتاب کرده و امتیاز کسب کنید . این ابزار های بازی به خصوص برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی بوده و می تواند یک بازی گروهی برای چندین کودک باشد .

جنس سبد بسکتبال بادی شناور بست وی

از مهم ترین دلایل و فاکتور های کیفیت و دوام سبد بسکتبال بادی شناور بست وی ، جنسی است که برای تولید محصول استفاده شده است . بست وی برای تولید بخش های مختلف این سبد بسکتبال بادی شناور ، اعم از حلقه ها و توپ محصول از پی وی سی استفاده کرده است . pvc یا وینیل یک نوع پلاستیک طبیعی منعطف است که برای ساخت محصولات بادی بسیار مناسب و پر استفاده می باشد . از ویژگی های عالی پی وی سی می توان به ضد آب بودن آن اشاره نمود . 

راه اندازی سبد بسکتبال بادی شناور بست وی

دریچه های بادی در بدنه سبد بسکتبال بادی شناور بست وی قرار داده شده است که این اجازه را به شما می دهد تا با هر روشی و حتی با استفاده از پمپ باد بتوانید محصول را راه اندازی کنید . برای استفاده از این محصول تنها کافیست تا بدنه و توپ را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . برای راه اندازی حتما سعی کنید که از پمپ های باد متوسط و با قدرت پایین استفاده کرده و میزان باد محصول را خیلی زیاد در نظر نگیرید .

تعمیرات سبد بسکتبال بادی شناور بست وی

در برخی از موارد آسیب دیدگی شما می توانید به راحتی محصول را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید . برای اینکار می توانید از برچسب تعمیراتی یا همان لیبل استفاده کنید . بسته های تعمیراتی شامل برچسب و چسب مایع می باشد که با استفاده از این دو می توانید نسبت به پنچرگیری سبد بسکتبال بادی شناور بست وی اقدام کنید . اما توجه داشته باشید که اگر بدنه محصول بر اثر حرارت ذوب شده است و یا مقدار پارگی آن زیاد است ، نمی توانید محصول را آنطور که مناسب است ، تعمیر کنید . شما می توانید در صورت نیاز به برچسب تعمیرات بیشتر ، آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

توصیه های نگهداری از سبد بسکتبال بادی شناور بست وی

بهتر است از پمپ های باد مناسب و با قدرت متوسط سبد بسکتبال بادی شناور بست وی را راه اندازی کنید . پس از هر بار استفاده آن را جمع آوری کنید . اگر بدنه سبد بسکتبال بادی شناور بست وی خیس است آن را خشک کرده و سپس بسته بندی کنید . از برخورد اجسام تیز ، ساییدگی بدنه محصول به سطوح زبر و موارد اینچنینی پرهیز کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...