ست بین بگ

MBl-55698

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست بین بگ

ست بین بگ چهار عددی اینتکس یکی از مجموعه بین بگ هایی می باشد که به منظور پذیرایی و یا استفاده در اتاق های خواب مورد استفاده قرار می گیرد و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران بین بگ ها باز کند . این ست شامل چهار عدد بین بگ در رنگبندی مختلف و یا در صورت درخواست شما در رنگ یکسان می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است . رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی با کیفیت می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . همچنین ساختار داخلی این محصول از نوع فوم خرد شده مخصوص می باشد که علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل است و به همین خاطر قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را داراست . این ست بین بگ دارای ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد که از این رو خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . همچنین قابلیت تعویض ساختار داخلی و رویه این محصولات توسط زیپی که در بخش کف آن ها تعبیه شده است وجود دارد که نکته ای مهم می باشد . ست بین بگ اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی ست بین بگ

ست بین بگ چهار عددی اینتکس از سری محصولات مرغوب و پرطفدار اینتکس می باشد که به دلیل طراحی زیبا و رنگبندی زیبا توانسته در لیست پرفروش ترین بین بگ ها قرار گیرد . این محصل دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد که علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا از کیفیت و مقاومت چشمگیری برخوردار می باشد . در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ چرمی همراهی نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

اغلب ما در هنگام خرید قبل از هر چیز ، به شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر توجه نشان می دهیم . زیرا زیبایی منزلمان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . این محصول از چهار عدد بین بگ با رنگ های مختلف تهیه شده که در صورت تمایل می توانید همه را به یک رنگ سفارش دهید . این بگ ها ظاهری زیبا و شبیه به مبل را دارند که به دلیل این نوع طراحی قابل استفاده در پذیرایی و اتاق خواب می باشند . هر یک از این بین بگ ها دارای یک تکیه گاه بوده که بدن شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد وخستگی در بدن شما می شود . همچنین در دو طرف آن ها دو عدد جایگاه دست تعبیه شده که دست های شما را نیز در وضعیت مناسبی قرار خواهد داد . در قسمت بالایی نیز یک دست گیره درنظر گرفته شده است که به سهولت در امر جا به جایی کمک می نماید . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید محتویات داخل آن را تعویض و یا تخلیه نموده و همچنین رویه را از آستر جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید .

جنس بدنه

همه ما خواستار محصولی هستیم که مدت زمانی طولانی آن را در اختیار داشته باشیم و از آن لذت ببریم . به عبارت دیگر طول عمر محصولات از نکاتی می باشد که مستلزم توجه ویژه ای است . شرکت اینتکس به جهت جلب رضایت مصرف کنندگان همواره از مرغوب ترین متریال برای تولید محصولات خویش بهره گرفته است . این محصول با رویه ای از جنس چرم مصنوعی دارای مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و ساییدگی می باشد . حتویات داخل آن نیز از یونولیت خرد شده تشکیل شده است که بسیار نرم و منعطف بوده و نیز در برابر ضربه و فشار های وارده از استقامت بالایی برخوردار می باشد .

ابعاد و وزن

علاوه بر کیفیت و نوع طراحی ، وزن و حجم محصول مورد نظر نیز بسیار مهم می باشد . این بین بگ ها با طول 110 سانتی متر ، عرض 100 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی متر کاملا مطابق با استاندارد های جهای طراحی و تولید شده است که با دارا بودن وزن اندک در حدود 5 کیلوگرم به راحتی قابل حمل وجا به جایی می باشد . همچنین با توجه به حجم مناسب می توانید به راحتی در کم ترین فضای موجود از آن بهره ببرید . با توجه به کیفیت بالای آن قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده بزرگسالان نیز بسیار ایده آل می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

علاوه بر کیفیت و مقاومت محصول نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیر قابل توجهی بر طول عمرمحصول دارد . به منظور مراقبت از این محصول فقط کافیست آن را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید . در صورت بروز آسیب دیدگی نیز این محصول قابل تعمیر بود و شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصان بسپارید . همچنین در صورت تمایل می توانید رویه را به طور کامل تعویض نمایید .

جمع بندی

ست بین بگ چهار عددی محصولی با طراحی و رنگ بندی زیبا بوده که در مدت زمانی کوتاه توانست به فروش فوق العاده ای دست یابد . جنس رویه آن از چرم مصنوعی بوده که بسیار مقاوم و در عین حال منعطف می باشد . این محصول از وزن اندکی برخوردار بوده و می توانید به راحتی آن را جا به جا نمایید . شرکت اینتکس در حین خریداری این بین ست بین بگ ضمانت نامه ای 2 ساله در اختیار شما قرار خواهد داد که تضمینی بر کیفیت آن می باشد . برای تهیه این محصول می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس و به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به خرید نمایید .

طول 110 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل بدون محدودیت سنی
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...