ست مبل شنی

MBl-55704

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست مبل شنی

ست مبل شنی اینتکس از سری محصولات زیبا و با کیفیت این برند می باشد که به تازگی و در رنگبندی های متنوع روانه بازارهای جهانی شده است و به توجهبه ماهیت استفاده ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی باز کند . این ست شامل 5 عدد مبل شنی در رنگبندی مورد نظر شما می باشد که دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل است و با توجه به تست های انجام شده بر روی آن به خوبی توانسته است از خود مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه نشان دهد . هر یک عدد به قیمت ذکر شده میباشد

از سوی دیگر در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت خرد شده استفاده شده است که کیفیت و مقاومت بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم می آورد و از همین رو به خوبی با بدن فرد حالت می گیرد که این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . همچین قابلیت تحمل وزن در این مبل شنی بالغ بر 150 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت استاندارد آن دارد . لازم به ذکر است که این محصول شامل گارانتی دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیال شما را از بابت طول عمر این مبل شنی راحت می کند . ست مبل شنی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

راهنمای خرید مبل شنی

مبل های شنی در واقع محصولات جدیدی هستند که شاید بسیاری از مشتریان اطلاعات کافی از این محصولات نداشته باشند ، به همین منظور قصد داریم تا راهنمای شما در خرید مبل شنی محبوبتان شویم . عمدتا مبل های شنی به صورت تکی فروخته می شوند و هر یک از آن ها برای استفاده یک نفره می باشد ، اما فروشگاه اینترنتی اینتکس به دلیل محبوبیت این محصولات ، برای کسانی که قصد خرید بیش از یک مبل شنی را دارند ، ست مبل شنی راحتی را در رنگبندی های مختلف و با تخفیف و قیمت بسیار ارزان تر برای فروش گذاشته است ، بدین منظور اگر قصد خرید چند مبل شنی دارید ، این ست 5 نفره می تواند گزینه بسیار عالی برای شما باشد .

در هنگام خرید مبل شنی باید به ابعاد محصول ، نوع طراحی و ساختار بدنه ، جنس محصول ، وزن ، جنس محتوای داخلی ، کیفیت ، برند سازنده و ... توجه داشته باشید تا اینچنین بتوانید با خیال راحت تر مبل شنی خود را خریداری کنید . در بخش نقد و در بخش جدول مشخصات ، جنس رویه و محتوای شنی این محصول به همراه ابعاد و وزن ، طراحی و ساختار و همچنین نحوه تولید این مبل شنی توضیحاتی ارائه شده است که می توانید آن ها را مطالعه کنید . این مبل شنی در واقع با داشتن سطح انعطاف پذیر و نشیمنگاه نرم می تواند بستری طبی را برای شما به همراه داشته باشد . سطح گود محصول می تواند به خوبی نشیمنگاه شما و همچنین کمر را پوشش دهد تا از وارد شدن فشار به اندام ها بکاهد .

نگهداری و استفاده صحیح از مبل شنی

مبل های شنی را نیز به مانند هر محصول دیگری باید به درستی استفاده کنید و به نگهداری و مراقبت از آن اهمیت بدهید . از سری رفتار هایی که ممکن است به مبل شنی آسیب وارد کند می توان به وارد کردن فشار بیش از حد به بدنه مانند پریدن بر روی آن و یا پرت کردن مبل اشاره کرد . این رفتار ها می تواند منجر به پارگی پوسته و یا آستری آن ها شود . اگر سیستم گرمایشی خانه شما شومینه ذغالی است و یا از هیتر ها برای گرم کردن خانه استفاده می کنید بهتر است مبل را بیش از حد به آن نزدیک نکنید چرت که این مبل ها اشتعال زا هستند . بهتر است این مبل های شنی را در آب و هوای بسیار شرجی و یا در کنار استخر ها و ... استفاده نکنید چرا که در صورت خیس شدن آب به لایه های داخلی مبل رفته و می تواند پس از مدتی باعث بوی بد مبل شود .

با توجه به جنس پارچه مخملی که این مبل شنی دارد در صورت چرک شدن می توانید آن را بشویید . در قسمت پشتی مبل ، زیپی قرار دارد که می توانید با باز کردن آن ، پوسته را از آستری جدا کرده و آن را بشویید . برای شستن رویه می توانید از مواد شوینده نیز استفاده کنید ، البته شوینده های قوی و اسیدی می تواند موجب رنگ پریدگی در پارچه شود . شما می توانید حتی برای شست و شو از ماشین لباسشویی استفاده کنید . پودر رختشویی نیز آسیبی به رویه وارد نخواهد کرد . زمانی که مبل شنی شما خیس شده و آب به لایه های داخلی نفوذ کرده است بهتر است لایه ها را جدا کرده و محتوای یونولیتی را در معرض نور خورشید و باد قرار دهید تا خشک شود .

تعمیرات مبل شنی

با توجه به امکان آسیب دیدن مبل شنی ، پس از پارگی شما می توانید محصول را تعمیر کنید . از آن جا که بدنه و همچنین آستری مبل های شنی از پارچه می باشد اگر مهارت خیاطی دارید می توانید خودتان محصول را بدوزید و یا پوسته را به هر نوع خیاط لباس و ... بدهید تا بدنه را تعمیر کند . همچنین شما می توانید جهت تعمیرات مبل شنی خود را برای فروشگاه ارسال کنید . راه دیگری نیز برای تعمیرات مبل شنی وجود دارد که آن هم تعویض رویه یا آستری و همچنین محتوای شنی می باشد . شما می توانید در صورت نیاز حتی رویه مبل خود را از فروشگاه سفارش دهید و آن را بدون نیاز به تعمیر ، تعویض کنید .

محتوای شنی نیز ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت و پس از چند سال ، فشرده شده و موجب افت مبل شود ، از این رو وجود فضای خالی در مبل موجب اذیت شدن شما شود ، بنابراین می توانید با شارژ مجدد مبل شنی ، مبل خود را به مانند روز اول پر و انعطاف پذیر کنید . بسته به خودتان می توانید تمامی محتوا را تعویض کنید . در صورت خراب شدن زیپ نیز می توانید زیپ قدیمی را شکافته و زیپ جدید را جایگزین آن کنید . البته فروشگاه اینتکس این محصولات را تا دو سال ضمانت کرده است ، نبابراین هیچگونه رنگ پریدگی و یا افت کیفیت را از این محصول نخواهید داشت .

نقد و بررسی ست مبل شنی

مبل های شنی از دوست داشتنی ترین و پر فروش ترین مبل های روز دنیا هستند که به واسطه انعطاف پذیری بسیار عالی و رنگ بندی متنوعی که دارند بسیاری از افراد این محصولات را جایگزین مبل های خشک و سفت دیگر می کنند . مبل های شنی عمدتا به صورت یک نفره یا دو نفره طراحی شده اند که در عمده فروشگاه ها به صورت تک به فروش می روند ، اما فروشگاه اینترنتی اینتکس ست مبل شنی را با 5 عدد مبل شنی در رنگ بندی های مختلف با ابعاد و ساخت یکسان به فروش می رساند که می توانید آن ها را برای تمامی اعضای خانواده خریداری کنید . مبل های شنی قابل استفاده در محل کار نیز می باشند ، شما می توانید با خرید مبل شنی ، تغییر بزرگی در دیزاین خانه و حتی دفتر کار خود بدهید و آن جا را متمایز کنید . در این مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و خصوصیات مبل های شنی آشنا کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

ویژگی مبل شنی

مبل های شنی ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی دارند که شاید از بسیاری از آن ها اطلاعی نداشته باشید . مبل های شنی به واسطه محتوای شنی و انعطاف پذیری که دارد به خوبی می تواند فرم بدن را بگیرد . شما می توانید با دست به مبل های شنی ، آنگونه که دوست دارید فرم بدهید . به همین دلیل به مبل های شنی مبل های طبی نیز می گویند . وزن مبل های شنی بسیار پایین است بنابراین این محصولات را در دسته مبل های پرتابل و قابل حمل قرار می دهند . وزن هر یک از مبل ها به تنهایی 5 کیلوگرم است که به راحتی می توانید این وزن را بلند کرده و جابجا کنید .

ساختار لایه های مبل شنی

مبل های شنی از سه لایه تشکیل شده اند که بیرونی ترین لایه آن رویه می باشد . رویه یا بدنه یا پوسته مبل های شنی را معمولا از پارچه تولید می کنند ، بنابراین ممکن است جنس آن متنوع باشد . برای ساخت رویه ، خیاط ها و کارگاه های تولیدی خود ، با استفاده از الگو ها و شابلون ها ، برش هایی را به پارچه زده و سپس تکه های بریده شده را به یکدیگر می دوزند تا در نهایت پوسته مبل های شنی را ایجاد کنند . فرم این محصولات و ساختار آن ها کاملا به نوع برش ها و الگو ها خواهد داشت . همین موضوع نیز موجب شده تا در مبل های شنی انواع مبل های توپی و گرد ، بلند و گلابی شکل و ... را داشته باشیم . و اما در لایه های داخلی ، آستری و محتوای شنی قرار دارد که در بخش بعدی با جنس هر یک از لایه ها آشنا خواهید شد .

جنس مبل شنی

در بخش قبل اشاره شد که معمولا برای ساخت رویه مبل شنی از پارچه استفاده می شود . برای ساخت ست مبل شنی فوق از پارچه مخمل استفاده شده است . این پارچه یکی از بهترین و مقاوم ترین پارچه ها هستند که علاوه بر دوام بسیار عالی ، رنگبندی و ظاهر بسیار شیکی داشته و سطح لطیف آن موجب می شود تا مبل های شنی نیز بسیار لطیف باشند . این جنس بر خلاف بسیاری از پارچه های دیگر می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند . به عنوان مثال از پارچه های چرمی ( مصنوعی و طبیعی ) ، جیر ، کتان ، لی ، پلی استر و ... نیز استفاده می شود که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند .

جنس بخش های داخلی

و اما آستری مبل های شنی نیز از پارچه می باشد و روند تولید آن نیز به مانند تولید رویه است ، ابعاد آن نیز همینطور چرا که آستری باید به اندازه پوسته باشد تا بتواند دوام آن را نیز بیشتر کند . آستری می تواند محتوای شنی را در داخل خود نگه دارد تا در زمانی که قصد شست و شو و خارج کردن بدنه را دارید محتوای شنی پخش نشود . این محتوا در واقع یونولیت های خرد و دانه دانه هستند که به واسطه شکل شن شده و ریزی که دارد با این نام شناخته می شود و دلیل نام گذاری مبل های شنی نیز استفاده از این محتوا می باشد . یونولیت های ریز و دانه دانه خاصیت اسفنجی داشته و از آن ها که به هم متصل نیستند شناور بوده و همین موضوع به شما اجازه خواهد داد تا به مبل فرم بدهید . علت اصلی سبک بودن مبل های شنی نیز استفاده از یونولیت برای پر کردن مبل می باشد .

طول 110 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل بدون محدودیت سنی
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
قابلیت شستشو پارچه رویه
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-
آیلین بتویی

هنوز دریافت نکردم راضی هستید

446 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...