سرسره بادی جدید اینتکس

intex 58849

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سرسره بادی جدید اینتکس با الگو برداری از محصول قدیمی این شرکت تولید شده است و با تغییرات ابعادی و کیفیتی بدنه آن باعث شده است تا استقامت و پایداری بیشتر از گذشته داشته باشد و طول عمر آن نیز افزایش یابد. بدنه به صورت کلی از وینیل ضخیم ساخته شده و لایه های آن نیم میلی متری می باشند که در محصولات رده بالا از این نوع لایه ها استفاده می شود. بخش اصلی بدنه این کالا دارای 5 محفظه باد جداگانه می باشد و 6 دستگیره ساخته شده از پلاستیک نرم نیز بر روی آن قرار داده شده تا در صورت نیاز به حمل این کار را به سادگی انجام دهید. از ویژگی های منحصر به فرد این کالا می توان امکان استفاده از این سرسره در کنار تمامی استخر های قدیمی و جدید اشاره کرد. به علاوه در قسمت بالایی آن نیز یک خروجی آبپاش قرار داده شده است که با استفاده از آن و اتصال شلنگ به آن می توانید به سادگی آن را آماده استفاده کنید.

 نوع تفریحی، مسافرتی
 طول 333 سانتی متر
 عرض 206 سانتی متر
 ارتفاع 117 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.5 میلی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو آبپاش
 قابل استفاده بر روی آب
 استفاده در لبه استخر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

سرسره بادی جدید اینتکس از سرسره هایی با طراحی بسیار زیبا و کاربردی برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان می باشد که شرکت اینتکس آن را در دسته بندی لوازم شنا تفریحات آبی قرار داده است . این محصول برای سنین کودکان طراحی شده و قابل استفاده توسط آن ها می باشد ، به همین دلیل بهتر است که بزرگترها از آن استفاده نکنند . در ادامه مطلب با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که سرسره بادی جدید اینتکس دارد ، آن ها را به شما عزیزان در قالب یک نقد و بررسی کامل معرفی خواهیم کرد . 

طراحی و تولید سرسره بادی جدید اینتکس

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، سرسره بادی جدید اینتکس در واقع یک سرسره با ساختار بادی است که بخش کناره آن دیواره بلند تری داشته و بخش مرکزی آن که به رنگ سفید است ، دارای رویه مواج می باشد . رویه مواج باعث نرمی و انعطاف پذیری سرسره شده است تا اینچنین فشاری به اندام های کودکان وارد نشود . از ویژگی های ساختاری این محصول می توان به طراحی دو قسمتی آن اشاره کرد که بخش انتهای سرسره به صورت متحرک بوده که این طراحی به شما اجازه خواهد داد تا کودکان بتوانند آن را در لبه کناری استخر های بادی نیز قرار بدهند تا پس از سر خوردن به داخل آب استخر بیوفتند .

همچنین می توانند بر روی زمین نیز از آن استفاده کرده و باز هم به همان شیوه به بازی و تفریح بپردازند . داشتن دیواره های کناری ، می تواند به عنوان یک محافظ عمل کرده و از افتادن کودکان جلوگیری کند . بخش های داخلی بدنه سرسره بادی جدید اینتکس به صورت لایه لایه ساخته شده است که آن را از حالت تو خالی بودن خارج کرده است . این محصول همچنین تعادل خوبی را بر روی زمین داشته و لرزشی در هنگام بازی ندارد . 

جنس بدنه سرسره بادی جدید اینتکس

بخش های مختلف بدنه سرسره بادی جدید اینتکس اعم از دیواره ها ، کف و خود سرسره بادی محصول ، از جنس پی وی سی ساخته شده است . پی وی سی ها از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد ، زیرا این ماده انعطاف پذیر است و از آن مهم تر دوام بسیار بالا و طول عمر زیادی دارد ، به همین دلیل نیز محصولاتی که از پی وی سی تولید می شوند ، طول عمر بالایی خواهند داشت . از ویژگی های بسیار عالی این جنس ، دوام بسیار خوب در برابر رطوبت می باشد ، چرا که ضد آب است . 

راه اندازی سرسره بادی جدید اینتکس

با توجه به ابعاد بزرگی که سرسره بادی جدید اینتکس دارد ، شاید بهتر باشد که برای راه اندازی آن از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد در تنوع ساختاری بسیار زیادی تولید شده اند که با مراجعه به دسته بندی پمپ باد اینتکس می توانید مدل های مختلف را مشاهده کرده و آن ها را با قیمت هی ارزان و مناسب خریداری کنید .

برای راه اندازی نیز تنها کافیست که محصول را از جعبه خود خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید ، سپس از طریق دریچه باد ، محصول را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که اگر از پمپ های باد قدرتمند و کمپرسور های باد برای راه اندازی محصول استفاده می کنید ، حتما به میزان باد محصول توجه داشته و زیاد آن را باد نکنید که آسیبی به بدنه وارد شود . 

نگهداری و مراقبت از سرسره بادی جدید اینتکس

بهترین محل برای راه اندازی سرسره بادی جدید اینتکس زمین های چمنی می باشد که سطحی نرم را داشته و از آسیب رسیدن به کف محصولات بادی جلوگیری می کند . اما در صورتی که قرار است از سرسره بادی جدید اینتکس در فضای باز و بر روی زمین حیاط و ... استفاده کنید ، بهتر است از قبل زمین را تمیز جارو بزنید و از زیرانداز نیز برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کف محصول بادی استفاده کنید . 

بهتر است که کودکان در هنگام بازی از لباس های نرم استفاده کرده و لباس هایی را بپوشند که سگک یا دکمه های فلزی تیز نداشته باشد . همچنین توصیه می شود که کودکان خیلی بر روی سرسره بادی نپرند ، زیرا فشار بسیار زیاد و ناگهانی ممکن است به بدنه آسیب وارد کند . کودکان می توانند با رعایت نکات نگهداری ، از محصول خود سال های سال استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...