سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس

intex 57167

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس از محصولات بادی بسیار جذاب و دوست داشتنی شرکت اینتکس می باشد که فروشگاه اینترنتی اینتکس ، این محصول را به عنوان یک سرسره بادی جدید در فروشگاه موجود کرده است تا کودکان علاقه مند به تفریحات آبی و همچنین محصولات بادی تفریحی بتوانند محصولات دوست داشتنی خود را به سادگی و به راحتی از فروشگاه تهران اینتکس به صورت حضوری ، اینترنتی و تلفنی خریداری کنند . سرسره بادی را می توان از پر طرفدار ترین اسباب بازی بادی کودک به شمار آورد .

این محصول همانطور که از نامش پیداست ، به عنوان یک سرسره بادی می باشد که البته با وجود آب و رطوبتی که توسط آبپاش ها می توانید سطح سرسره را خیس کنید ، کودک می تواند با سوار شدن بر روی تشک های بادی که طراحی آن ها شبیه به ماشین است ، به پایین سرسره سر خورده و با دوستان خود به تفریح و مسابقه بپردازند . با توجه به طراحی بادی که سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس دارد ، ایمنی این محصولات برای بازی بسیار بالا بوده و به سادگی می توانند از این سرسره بادی استفاده کنند . طول بیش از 5.5 متری این سرسره می تواند مسافت زیادی را برای سر خوردن کودکان ایجاد کند .

راهنمای خرید سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس

توجه داشته باشید که هر محصول بادی طراحی شده توسط شرکت های سازنده از نظر رده سنی به گروه های مختلفی تقسیم و دسته بندی شده اند که در هنگام خرید محصولات بادی خود بایستی به آن توجه داشته باشید . سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس برای استفاده کودکان طراحی شده است و رده سنی آن کودکان بالای 6 سال است که البته کودکان سنین پایین تر نیز می توانند با نظارت والدین به بازی و تفریح بپردازند . همچنین استفاده از سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس برای بزرگسالان توصیه نمی شود . چرا که محصول سایز کوچکی داشته و برای بالغین مناسب نیست .

همچنین در خرید های خود بهتر است که به برند تولیدی محصولات بادی ، جنس بدنه محصول ، نوع طراحی و ساختار آن توجه داشته باشید . مدل فوق یعنی سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس توسط برند خارجی intex تولید شده است که کیفیت ساخت بسیار خوبی داشته و از بهترین جنس تولید شده است . در رابطه با جنس محصول در بخش نقد و بررسی توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه کرده ایم .

باید ها و نباید ها در هنگام استفاده از سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس

هر محصول بادی نیازمند مراقبت و نگهداری است تا از آسیب دیدن به دور باشد . باید ها و نباید ها در هنگام استفاده از سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس مطرح است که بهتر است به آن ها توجه داشته باشید . از نکات مهم در هنگام استفاده از سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس این است که از زیرانداز های پارچه ای یا تاتامی ها و ... برای جلوگیری از آسیب دیدن بخش کف سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس استفاده کنید . همچنین نباید اجسام تیز و برنده با بدنه محصولات بادی برخوردی داشته باشد ، زیرا سبب سوراخ شدن و پارگی آن ها خواهد شد . نباید باد محصولات بادی را بیش از اندازه در نظر بگیرید زیرا سبب وارد شدن فشار به بدنه به خصوص در لایه های محصولات بادی باشد .

آسیب ها و تعمیرات سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس

عمدتا آسیب هایی که ممکن است به محصولات بادی وارد شود ، ایجاد سوراخ های ریز یا درشت و پارگی می باشد که اگر پارگی وسیع باشد غیر قابل تعمیر خواهد بود ، اما اغلب آسیب ها قابلیت تعمیر شدن را دارند و شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی به بهترین شکل تشک های بادی روی آب را تعمیر کرده و از محصولات استفاده کنید . شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی در خانه نیز تعمیرات را انجام دهید و حتی محصول را برای تعمیرات تخصصی توسط نمایندگی به فروشگاه اینتکس ارسال کنید .

سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس از نمونه محصولات بسیار جذاب و دوست داشتنی برای بازی ها و تفریحات کودکان می باشد که توسط برند اینتکس تولید شده است . این محصول از جدید ترین تولیدات برند اینتکس می باشد که برخلاف استخر های بادی به صورت سرسره طراحی شده است که طول زیادی داشته و می تواند محلی ایمن و بسیار خوب برای سر خوردن و بازی های شاد کودکان در حیاط خانه باشند . اگر با سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس آشنا نیستید ، در این بخش به صورت کامل به بررسی سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس خواهیم پرداخت و به ویژگی ها و خصوصیات این محصول پر فروش اشاره خواهیم کرد . 

طراحی و تولید سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس

همانطور که از نام سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس مشخص است ، طراحی آن به صورت یک سرسره می باشد که طول بالایی نیز دارد . این سرسره بادی دارای عرضی 119 سانتی متری و همچنین طول 561 سانتی متری می باشد که می توان گفت ابعاد بزرگی بوده و می تواند مسافت زیادی را برای سر خوردن کودکان ایجاد کند . تنها بخش های ابتدایی و مرتفع این سرسره و همچنین لبه های آن به صورت بادی طراحی شده است ، اما قسمت مرکزی آن غیر بادی طراحی شده است که بر روی زمین پهن می شود . ابتدای این سرسره برای اینکه بتواند محرکه خوبی برای حرکت رو به جلو کودکان باشد از ارتفاع بالایی برخوردار است . در کنار سرسره بادی 2 تشک بادی نیز قرار دارد که این دو تشک بادی با طراحی شبیه به ماشین مسابقه طراحی شده است که می تواند به کودکان حس رانندگی ایجاد کند .

عرض بسیار خوب سرسره بادی می تواند به کودکان اجازه دهد تا در کنار هم بر روی تشک بادی طرح ماشین به مسابقه بپردازند . این دو تشک بادی طرح ماشین دارای رویه مواج هستند تا کودکان در هنگام استفاده احساس راحتی داشته باشند ، زیرا طراحی رویه مواج و برجسته می تواند انعطاف پذیری بیشتری به آن ببخشد . تحمل وزنی که این سرسره بادی دارد ، 100 کیلوگرم می باشد که می تواند بیانگر دوام بسیار عالی سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس باشد . این سرسره بادی دارای آبپاش بوده که می تواند به خوبی فوران آب ایجاد کرده و سطح سرسره را نیز لغزنده تر کند تا بهتر کودکان بتوانند سر بخورند . قسمت انتهایی سرسره می تواند نقش یک استخر را ایفا کند که مقداری آب در آن قسمت تجمع کرده و می تواند به مانند یک ترمز عمل کند . 

جنس سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس

جنس سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس از pvc می باشد . پی وی سی موادی لاستیکی می باشد که از نظر ظاهری خیلی شبیه به مواد لاستیکی نیست ، زیرا مواد اولیه تشکیل دهنده آن طبیعی بوده و از مواد شیمیایی استفاده نشده است ، به همین دلیل نیز حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نمی کند . پی وی سی استفاده شده در تولید این محصول از ضخامت 0.40 میلی متر می باشد که ضخامت بسیار عالی برای سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس می باشد تا اینچنین دوام و استحکام آن افزوده شود . 

راه اندازی سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس

برای استفاده از سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس نیاز است تا آن را راه اندازی کنید ، در بدنه سرسره بادی دو نفره با تشک اینتکس دریچه های بادی قرار دارد که می توانید از آن طریق بخش های بادی سرسره را راه اندازی کنید . بهتر است که سرسره را بر روی چمن راه اندازی کنید و در غیر اینصورت با استفاده از زیرانداز از آسیب دیدن احتمالی کف سرسره جلوگیری کنید . زیرا اینکار می تواند از ساییدگی  کف سرسره جلوگیری کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...