شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار

intex 57537

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی با طرح هواپیما ملخ دار یکی از محصولات تفریحی آبی مخصوص کودکان بوده که در میان جدیدترین نوع لوازم های شنا اینتکس قرار می گیرد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که در برابر فشار آب و همچنین دمای مختلف آب مقاوم خواهد بود. این محصول از ابعادی بهره برده که می تواند برای کودکان بالای 3 سال بسیار مناسب باشد. باله های بادی آن به گونه ای طراحی شده اند که می توانند تعادل لازم را برای فرزندان شما فراهم سازند. این شناور از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار بوده که از مهمترین آنها می توان به داشتن یک آبپاش سرخود به شکل تفنگ اشاره کرد. همچنین وجود یک دستگیره متصل به بدنه نیز می تواند در ایجاد تعادل مصرف کننده بر روی آب موثر باشد. این محصول بیشتر برای استفاده در سطح آب های کم عمق و آرام مانند استخر های استفاده می شود اما در صورتی که در سواحل آرام و کم عمق نیز استفاده شود هیچ مشکلی نخواهد داشت.

  • شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار
  • طول: 132 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
  • تحمل وزن: 40 کیلوگرم
  • دارای دستگیره تعادل سرخود
  • دارای آبپاش تفنگی سرخود
  • کد محصول: intex 57537

شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار از جذاب ترین شناور های بادی طراحی شده در بازار می باشد که با ساختاری متفاوت و بسیار دوست داشتنی ساخته شده است . این محصولات به دلیل اینکه طراحی بادی دارند و همچنین بدنه آن ها ضد آب است ، به خوبی می تواند بر روی آب شناور باقی بماند تا از این طریق بتواند تا وزن هایی را بر روی خود نگهداری کند . شناور ها برای رده های سنی مختلفی تولید شده اند که شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار برای کودکان بالای 4 سال تولید شده است و می تواند تا 40 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند ، بنابراین با در نظر داشتن این موارد ، می توانید این لوازم شنا تفریحات آبی را با قیمت ارزان از فروشگاه تهران اینتکس برای کودکان خود خریداری کنید . 

تولید و ساخت شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار

طراحی این محصول برگرفته از هواپیما می باشد که با ساختاری بسیار عالی تولید شده است ، استفاده از باله های بادی و البته ملخ یا همان پروانه جلویی هواپیما در کتار طراحی چاپی بدنه ، جلوه بسیار زیبا و واقعی تری را به محصول بخشیده است . این طراحی بی نظیر به کودک اجازه خواهد داد تا به راحتی بر پشت هواپیما نشسته و بر روی آب شناور بماند . نوع طراحی بدنه و استفاده از بال های بلند بادی ، سبب شده است تا محصول به خوبی بتواند تعادل خود را بر روی آب حفظ کند . ابعاد بزرگ محصول نیز باعث شده است تا وزن های بالا را به خوبی بتواند تحمل کند . 

ویژگی های شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار

از ویژگی های بسیار خوب شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار می توان به پرتابل بودن و قابلیت حمل آسان محصول اشاره نمود ، به همین دلیل نیز شما می توانید به سادگی محصول را برداشته و با خود به سفر ها ببرید . در کنار حجم بسیار کم محصول ، این محصول وزن سبکی نیز دارد . از سایر ویژگی ها و خصوصیات محصول میتوان به طول عمر بالای آن البته قابلیت حمل محصول اشاره نمود .

معرفی جنس شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار

برای ساخت بخش های مختلف شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار به جز تفنگ آبپاش آن ، از جنسی به نام pvc استفاده شده است که نقش پر رنگ این جنس را حتی در سایر محصولات بادی نیز مشاهده می کنیم ، زیرا کیفیت این جنس بوده و ویژگی های بسیار خوب آن باعث شده است که شرکت های بزرگی همچون اینتکس و بست وی برای تولیدات خود از لایه های پی وی سی استفاده کنند . یکی از نیاز هایی که شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار بایستی دارا باشد ، ضد آب بودن محصول است که به واسطه این جنس ، این ویژگی عالی را کسب کرده است . این لایه ها قابلیت تعمیر داشته و در صورت بروز مشکل می توانید به راحتی محصول را تعمیر کنید تا کودکان بتوانند دوباره از محصول استفاده کنند .

راه اندازی شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار

برای راه اندازی و استفاده از شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار در مرحله اول نیاز است تا بخش بادی محصول را راه اندازی کنید . اگر دوست دارید که سریع تر و راحت تر محصول بادی راه اندازی شود می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . شما می توانید از پمپ های باد دستی که بهترین پمپ باد برای راه اندازی شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار بوده و نیازی به برق ندارد استفاده کنید . در ابتدا محصول را بر روی زمین پهن کرده و از طریق محفظه و دریچه باد آن را راه اندازی کنید .

برخی از بخش های این محصول از جمله پروانه جلو هواپیما یا همان ملخ هواپیما به صورت مجزا قابل راه اندازی خواهد بود . پس از آن نیاز است تا تفنگ آبپاش را نیز به بدنه شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار وصل کنید . سپس کودک می تواند داخل تفنگ آب پاش را با آب پر کرده و به دوستان خود شلیک کند . توجه داشته باشید که در هنگام راه اندازی ، شناور بادی با طرح هواپیمای ملخ دار را به زمین نکشید زیرا اینکار می تواند سبب آسیب دیدن بدنه محصول بادی شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...