شناور بادی با طرح پنگوئن

intex 56558

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
460,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی با طرح پنگوئن برای سنین کودکان محصولی بسیار با کیفیت و مقاوم از شرکت اینتکس. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و بسیار با کیفیت می باشد. این شناور از ارگونومی بسیار مناسبی بهره برده به همین دلیل تعادل لازم را فراهم می کند. علاوه بر این وجود دو دستگیره پلاستیکی در این کالا در حفظ تعادل بسیار کاربردی است.

 نوع تفریحی
 طول 124 سانتی متر
 عرض 62 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 4 کیلوگرم
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دو دستگیره
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی با طرح پنگوئن

شناور بادی با طرح پنگوئن یک شناور بسیار جالب با طراحی شبیه به یک پنگوئن می باشد که کودکان می توانند بر پشت پنگوئن بادی سوار شده و بر روی آب شناور بمانند . هدف از طراحی این شناور نیز بازی کودکان در آب بوده و شما می توانید برای بازی بیشتر و جالب تر کودکان شناور بادی با طرح پنگوئن را برای آن ها خریداری کرده تا در روز های گرم تابستانی بتوانند از شناور بادی با طرح پنگوئن استفاده کنند . این محصول بیشتر برای استفاده در استخر ها ساخته شده است و بیشتر توصیه میشود که از آن در آب هایی استفاده شود که کم عمق هستند و جریان ندارند . بدین ترتیب استفاده از این شناور در رودخانه ها مناسب نبوده و گاها شاید با نظارت بزرگتر ها بتوانند در سواحل دریا یا دریاچه ها از آن استفاده کنند . 

شرکتی که شناور بادی با طرح پنگوئن را تولید کرده است ، شرکت اینتکس می باشد و محصول با توجه به آن یک شناور بادی اورجینال و اصل محسوب می شود . تولیداتی که شرکت اینتکس دارد ، کاملا از نظر کیفیت و نوع طراحی تضمین شده می باشد و با توجه به اینکه فروشگاه اینتکس نیز نمایندگی فروش شناور بادی برند اینتکس و سایر محصولات بادی این برند است ، بیشتر محصولات خود را با این برند عرضه کرده است و شما می توانید با ضمانت فروشگاه آن را خریداری کنید . در صورتی که کودکان بتوانند به خوبی از این محصولات استفاده کنند و از شناور بادی نگهداری کنند ، طول عمر بالایی را از شناور بادی با طرح پنگوئن شاهد خواهند بود . 

برای ساخت شناور بادی با طرح پنگوئن از پی وی سی استفاده شده است تا این محصول کاملا ضد آب شود ، برای همین است که اگر کودکان برای مدت های طولانی از شناور بادی استفاده کنند ، باز هم مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . نکته دیگر این است که این شناور بادی قابل تعمیر است . این شناور بادی با طرح پنگوئن علاوه بر اینکه ضد اب است ، برای پوست کودکان نیز اصلا مضر نبوده و همچنین اگر از آن در استخر های روباز و در معرض نور خورشید استفاده کنید ، مشکلی باز هم برای شناور بادی پیش نخواهد آمد .

این شناور بادی علاوه بر اینکه ظاهر بسیار دوست داشتنی برای کودکان دارد ، یک شناور بسیار عالی بر روی آب است که می تواند حفظ تعادل بسیار خوبی را بر روی آب داشته باشد تا کودک بتواند به راحتی بر روی آب از آن سواری گرفته و بازی کند . شرکت اینتکس به صورت کاملا خلاقانه برای این شناور بادی طرح پنگوئن دو بال برای این پرنده بسیار زیبا و بامزه در نظر گرفته است تا علاوه بر زیبایی بتواند تعادل خوبی را به شناور بادی ببخشد . زیرا این بال ها در طرفین بدن پنگوئن بادی قرار دارد و می تواند از چرخیدن شناور بادی جلوگیری کند . 

همچنین شناور بادی با طرح پنگوئن دارای دو دستگیره بر روی خود است که کودکان می توانند برای اینکه تعادل بهتری را در هنگام بازی کردن و شناور ماندن بر روی آب داشته باشند ، از دستگیره ها گرفته و تعادل خود را به خوبی حفظ کنند . شناور بادی با طرح پنگوئن اینتکس دارای 124 سانتی متر طول و 62 سانتی متر عرض با ارتفاع 60 سانتی متری می باشد که تمامی این ارقام نشان از بزرگ بودن شناور بادی با طرح پنگوئن داشته و می تواند برای کودکان بالای 4 سال قابل استفاده باشد . 

محدودیت وزنی که شناور بادی با طرح پنگوئن دارد ، تحمل وزن 60 کیلوگرمی آن می باشد که تحمل وزن بالایی محسوب شده و کودکان سنین بالا و حتی سنگین وزن نیز می توانند به راحتی از شناور بادی با طرح پنگوئن استفاده کنند .  وزن شناور بادی با طرح پنگوئن 4 کیلوگرم است که با توجه به ابعادی که دارد بسیار سبک می باشد . برای حمل این محصول به دلیل وزن سبکی که دارد به مشکل نخواهید خورد ، به خصوص که حجم محصول در هنگام بسته بندی بسیار کوچک خواهد بود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...