شناور بادی بزرگسال طرح طاووس

bestway 41101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی بزرگسال طرح طاووس یکی از محصولات جدید و خاص کمپانی بست وی می باشد که در سال 2018 در بازار عرضه شد. جنس این محصول از وینیل براق بوده و مقاومت بالایی دارد. ضخامت آن 0.45 میلی متر و وزن آن نیز 4.4 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل و جابجایی ست. همینطور به دلیل حجم کم آن می توان به سرعت آن را باد کرد. حد اکثر تحمل وزن ان شناور 90 کیلو گرم می باشد که مناسب استفاده کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است. در دوطرف گردن این طاووس دو عدد دستگیره تعادل تعبیه شده تا شما هنگامی که سوار بر آن هستید بتوانید با گرفتن دستگیره ها تعادل خود را بر روی آب حفظ کنید. یک عدد جا لیوانی نیز در قسم عقبی این شناور قرار گرفه شده، برای اینکه هنگامی که روی آب هستید بتوانید نوشیدنی خو را به همراه داشته و دیگر از روی شناور پایین نیایید. زاویه گردن این طاووس بادی به گونه ای طراحی شده که شما میتوانید به پشت روی آن دراز بکشید و استراحت کنید. قسمت دُم یا پَر های انتهایی این طاووس نیز محل قرار گیری پاهای شما می باشد همینطور یک قسمت بسیار جالب برای حفظ تعادل شناور است. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 164 سانتی متر
 شرکت سازنده بست وی
 جنس بدنه وینیل براق
 وزن 4.4 کیلو گرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپدستی سوزنی
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و بزرگسالان
دارای دستگیره تعادل
دارای جا لیوانی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات
دفترچه راهنما

شناور بادی بزرگسال طرح طاووس یکی از پر طرفدار ترین لوازم شنا تفریحات آبی فروشگاه تهران اینتکس می باشد که به واسطه ساختاری بسیار زیبا و دوست داشتنی که دارد ، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است . شناور های بادی می توانند به خوبی برای تفریحات آبی مورد استفاده قرار بگیرند و لحظات شاد و دوست داشتنی را برای آن ها رقم بزنند .

به عنوان مثال شناور بادی بزرگسال طرح طاووس که طراحی پرنده طاووس را داشته و بسیار شیک و زیباست . این محصولات برای رده های سنی مختلف تولید شده اند که شناور بادی بزرگسال طرح طاووس همانطور که از نامش مشخص است ، برای استفاده برزرگسالان طراحی و تولید شده است . البته در ادامه با نقد و بررسی کامل محصول شما را با ویژگی های بیشتر آن آشنا خواهیم کرد . 

تولید و طراحی شناور بادی بزرگسال طرح طاووس

شرکت سازنده شناور بادی بزرگسال طرح طاووس ، برند بزرگ بست وی می باشد که این برند یک شرکت آمریکایی است که البته خط تولید خود را در کشور چین قرار داده است ، تا بدین ترتیب بتواند فروش خود را بیشتر کرده و همچنین تولیدات خود را ارزان تر انجام دهد و اینچنین قیمت مصرف کننده محصولات بادی شرکت بست وی نیز کاهش یابد . بنابراین می بینیم که امروزه بسیاری از شرکت های مطرح دنیا برای به کار گیری نیرو کار مقرون به صرفه تر در کنار تهیه مواد اولیه ارزان ، تولیدات خود را انجام می دهد .

شرکت بست وی با استفاده از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی شناور بادی بزرگسال طرح طاووس را تولید کرده است . بنابراین می توان گفت که تمامی بخش های این محصول از جنس پی وی سی استفاده شده است . این جنس به خوبی می تواند در هر فرمی تولید شود و به همین دلیل است که شما یک شناور بادی بسیار زیبا را با طراحی عروسکی پرنده طاووس مشاهده می کنید . این جنس انعطاف پذیر بوده و کاملا ضد آب است .

در تصویر نیز مشاهده می کنید که ساختار شناور بادی بزرگسال طرح طاووس چگونه است . این محصول از یک بخش گرد که تشک محصول می باشد تشکیل شده است و با توجه به ساختار قطوری که دارد به خوبی می تواند وزن بالایی افراد را تحمل کند . وجود باله ها و دم انتهایی این شناور بادی عروسکی ، می تواند برای حفظ تعادل هر چه بهتر شناور بادی بزرگسال طرح طاووس منجر شود . 

ویژگی های شناور بادی بزرگسال طرح طاووس

از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به تحمل وزن بسیار بالا تا 90 کیلوگرم اشاره کرد که به واسطه داشتن تشک قطور و بزرگ می توان اشاره نمود . شناوری این محصول بسیار خوب بوده و در اب های نسبتا خروشان نیز به خوبی می تواند تعادل خود را حفظ کند . از سوی دیگر برای حفظ تعادل هر چه بهتر شما ، شرکت بست وی در بخش گردن طاووس دو دستگیره قرار داده است که با گرفتن آن می توانید مانع از افتادن به درون آب بشوید . 

راه اندازی ویژگی های شناور بادی بزرگسال طرح طاووس

برای راه اندازی ویژگی های شناور بادی بزرگسال طرح طاووس شما نیاز به یک پمپ باد دارید تا بتوانید با سرعت خوبی محصول را راه اندازی کنید . برای اینکه راه اندازی ساده و بی دردسری را داشته باشید ، توصیه می کنیم که از پمپ های باد دستی سایز متوسط یا بزرگ استفاده کنید که نیازی به برق نداشته و به خوبی می تواند در هر جایی کارایی داشته باشد . برای راه اندازی نیاز است تا از طریق دریچه ای که بر روی بدنه قرار داده شده است اقدام کنید .

گاهی بعضی از محصولات به دلیل طراحی چند تکه خود ، دارای چندین دریچه باد هستند که نیاز است تا تمامی آن ها را باد کنید . توجه داشته باشید که در هنگام راه اندازی و استفاده از محصول ، صدمه ای به آن وارد نشود زیرا همانطور که می دانید این محصولات ساختار بادی داشته و بدنه آن ها نازک است و در برخورد اجسام تیز و برنده به سادگی صدمه خواهند دید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...