شناور بادی بزرگ طرح پلیکان

69548

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی بزرگ طرح پلیکان یکی از منحصر به فرد ترین محصول تولید شده در سال جدید میلادی توسط کمپانی اینتکس بوده که در سال جدید میلادی برای استفاده تمام رده های سنی به بازاز های جهانی عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که سطح نشیمنگاه ان کاملا مواج بوده به همین دلیل از تعریق بدن شخص مصرف کننده اجتناب خواهد کرد. برای تولید بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم با انعطاف پذیری و دوام بالا استفاده شده به همین دلیل به سادگی می توانید در فضای باز و اب های ارام نیز از این محصول استفاده نمایید. این محصول از وزن بدنه کمی برخوردار بوده اما قادر است به راحتی وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول از امکان حمل و راه اندازی اسانی برخوردار بوده به همین دلیل یک انتخاب استاندارد برای استفاده در سفر به شمار می رود. این محصول دارای بدنه ای به رنگ سفید بوده که ساختاری مانند پرنده ماهی پلیکان با ظاهری جذاب دارد. در دو سمت گردن این پرنده دو عدد دستگیره تعبیه شده تا شخص با استفاده از ان بتواند تعادل خود را حفظ نماید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوع تفریحی
 طول 218 سانتی متر
 عرض 211 سانتی متر
 ارتفاع 136 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.1 کیلوگرم
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی بزرگ طرح پلیکان

شناور بادی بزرگ طرح پلیکان یکی از متفاوت ترین نمونه های تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استفاده تمام رده های سنی طراحی و عرضه می شود. این محصول دارای طول عمری بسیار بالا بوده و طراحی بدنه منحصر به فرد دارد. به همین دلیل در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و تجربه یک خرید مطمئن پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار این گروه از محصولات شناور باقی نگه داشتن افراد بر روی سطح اب با حفظ ایمنی کامل می باشد. از سوی دیگر با توجه به تنوع بالای محصولات تولید شده در این گروه نیاز به نمونه ای با بدنه نواورانه و جذاب وجود دارد. زیرا افراد اغلب از خرید محصولات کلیشه ای دوری می کنند. شرکت بزرگ اینتکس با اتکا به این نیاز جامعه اقدام به طراحی شناور بادی بزرگ طرح پلیکان کرده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل بوده که رنگی کاملا سفید دارد. در بخش ابتدایی ان می توانید سر و گردن این پرنده دریایی زیبا را مشاهده نمایید. بر روی گردن این محصول دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان بتوانند تعادل خود را حفظ نمایند. در دو طرف این محصول بال های پلیکان طراحی شده که می توانید به عنوان جای پایی مناسب از ان استفاده کنید. سطح رویه این محصول دارای خطوط دواری بوده که موحب مواج شدن این سطح می شود. با توجه به امکان ایجاد گردش ازادانه بین بدن افراد و رویه محصول می توان گفت و این کالا از تعریق بدن اجتناب خواهد کرد. این محصول با طراحی بدنه ای جذاب و استاندارد برای استفاده تمام رده های سنی در آب های آرام توصیه می شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید به دنبال تهیه محصولی با طول عمری بالا هستند تا اسودگی خاطر بابت تهیه ان داشته باشند. با توجه به تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر ان شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم با ساختاری نرم و دوامی بالا تولید می کند. کف این محصول با سطح اب همواره در تماس بوده و تمامی وزن وارده به این کالا را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه می باشد. این ساختار مقاوم را می توانید با اسودگی خاطر در فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 5.1 کیلوگرمی و امکان حملی اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل این محصول دارای طولی برابر 218 سانتی متر و عرضی معادل 211 سانتی متر می باشد. ارتفاع 136 سانتی متری این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سر این پرنده بوده که کف ان تنها 14 سانتی متر ارتفاع دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای صاف باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از 150 کیلوگرم به بدنه محصول خودداری کنید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

شناور بادی بزرگ طرح پلیکان محصولی با ساختار پرتابل بوده که طول عمری بسیار بالا دارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...