شناور بادی بزرگ 4 نفره با سایبان

bestway 43134

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی بزرگ 4 نفره با سایبان یکی از محصولات معرفی شده توسط بست وی در سال 2017 می باشد که از طراحی ویژه و متفاوتی بهره می برد. این محصول به نوعی دومین شناور بزرگ بادی این شرکت به حساب می آید که از بدنه بسیار ضخیم با لایه های 0.6 میلی متری بهره می برد که باعث می شود استفاده از این محصول در دریاچه های بزرگ نیز میسر باشد. بخش اصلی بدنه به صورت U بوده و فضای قرار گیری برای 4 نفر را به صورت همزمان دارد.بخش های کناری چهار عدد جا لیوانی و دستگیره پلاستیکی برای استفاده هر نفر به صورت جداگانه داشته و قسمت میانی نیز دارای یک حفره برای استفاده به عنوان یخچال می باشد. که فوق العاده کاربردی بوده و می تواند در فصل تابستان کاربرد بسیاری داشته باشد. علاوه بر موارد فوق سایبان با جنس پارچه شمعی استخر که با روش عصایی تولید می شود نیز می تواند برای این محصول یک مزیت بزرگ به حساب آید. 

 نوع تفریحی
 طول 272 سانتی متر
 عرض 196 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.60 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 27.4 کیلوگرم
 تحمل وزن 360 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای سایه بان
دارای اسپیکر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی بزرگ 4 نفره با سایبان

شناور بادی بزرگ 4 نفره با سایبان از شناور های بسیار دوست داشتنی و بسیار جالب فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس می باشد که شما می توانید با استفاده از آن برای مدت های طولانی بر روی آب نشسته و تفریح کنید . این محصول یک محصول تفریحی می باشد که به صورت بادی طراحی شده است و به همین منظور قابل استفاده در فضاهای باز بوده و شما می توانید از آن برای استفاده بر روی آب کمک بگیرید و بر روی آن بنشینید . این شناور بادی از بزرگترین شناور های بادی طراحی شده است که شما می توانید آن را خریداری و استفاده کنید . با توجه به بزرگ بودن محصول ، چهار فرد بزرگسال به راحتی می توانند در کنار یکدیگر از شناور استفاده کرده و نهایت لذت را ببرند . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر شناور بادی بزرگ 4 نفره با سایبان ، با سایر ویژگی ها و خصوصیت های این محصولات آشنا خواهید شد .

شناور بادی بزرگ 4 نفره با سایبان در واقع طراحی دو لایه دارد و اگر به آن توجه داشته باشید ، این شناور بادی یک تشک بزرگ در قسمت زیرین خود دارد که به صورت بادی است . در بخش بالایی آن نیز یک بدنه دیگر وجود داد که شبیه به تشک زیرین بوده ولی طراحی آن متفاوت است . به طوریکه کناره های آن بالا تر و خمیده می باشد ، تا اینچنین یک تکیه گاه بسیار خوبی برای استراحت کردن باشد . شما می توانید در هنگام استفاده کردن از شناور بادی بزرگ 4 نفره با سایبان ، به دیواره های کناری تکیه داده و در یک شرایط ایده آل تر و بهتر از شناور بادی استفاده کنید . این شناور های بادی دوست داشتنی و بسیار کاربردی بوده و بیشتر از آن ها در آب های آرام و دریاچه ها استفاده می شود . 

تعادلی که شناور بادی بزرگ 4 نفره با سایبان بر روی آب دارد بسیار عالی است . از آن جا که طراحی این محصول پهن و بسیار بزرگ است می تواند بر روی آب نیز شرایط ایده آل تری را برای شناوری بهتر ایجاد کند و به همین دلیل شما می توانید با خیالی راحت تر بر روی شناور نشسته و استراحت کنید . این شناور مناسب برای ریلکس کردن است و می تواند برای شما یک فضای آرامی را ایجاد کند . برای اینکه شما در هنگام نشستن و استراحت کردن بتوانید از شناور به خوبی استفاده کنید ، چندین دستگیره برای هر فرد در بدنه شناور بادی قرار داده شده است که می توانید از آن ها گرفته و بسیار بهتر و راحت تر از شناور استفاده کنید و در زمان هایی که آب پر تلاطم است باز هم بتوانید به راحتی بتوانید تعادل خود را حفظ کنید . این شناور بادی یک ویژگی بسیار خوب دیگری دارد که می توان به سایبان شناور اشاره کرد . 

وجود یک سایبان بزرگ و جالب برای شناور بادی بزرگ 4 نفره ، می تواند شرایط را برای نشستن راحت تر شما و تفریحات بهتر شما نقش بسزایی داشته باشد . برای اینکه در بیشتر مواقع ممکن است شرایط برای استفاده از شناور های بادی در استخر های روباز رو یا دریاچه ها باشد که عموما می تواند تابش نور خورشید اذیت کننده باشد و شما را اذیت کند . سایبان شناور بادی بزرگ 4 نفره با سایبان بادی نیست و چه بسا این لایه به صورت پارچه ای بوده و پایه های سایبان نیز فلزی می باشد . ولی بخش کف شناور بادی از جنس پی وی سی ساخته شده است و طراحی آن به صورت بادی می باشد . این محصول تک رنگ بوده و شما می توانید آن را تنها در رنگ جذاب آبی انتخاب و خریداری کنید . برای اینکه در هنگام نشستن بر روی شناور بادی احساس راحتی بیشتری داشته باشید ، سطح این شناور به صورت برجسته و مواج طراحی شده و می تواند شرایط ایده آل تری را برای استراحت کردن شما فراهم کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...