شناور بادی بست وی طرح شترمرغ

bw 261166

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی بست وی طرح شترمرغ محصولی با طراحی متفاوت و رنگ های شاد و زیبا می باشد که به تازگی در راهی و به بازارهای جهانی عرضه شده است. جنس این محصول از پی وی سی در نظر گرفته شده است تا علاوه بر افزایش زیبایی آن، در برابر پوسیدگی و آسیب دیدگی در برابر نور خورشید و دیگر عوامل محیطی دیگر از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نپذیرد. شما می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی آن را در کمترین زمان ممکن راه اندازی نموده و در صورت عدم نیاز، به سرعت هوای داخل آن را تخلیه نمایید. این محصول کاملا شبیه به یک شترمرغ طراحی شده است که در قسمت های کناری دارای دو بال و در قسمت پشتی دارای یک دم می باشد که برای ایمنی بیشتر شما درنظر گرفته شده است. همچنین در قسمت گردن این شترمرغ دو عدد دستگیره تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید ایمنی خود را افزایش داده و تعادل خود را در حین تفریح حفظ نمایید. وزن این محصول بسیار اندک و در حدود 1.8 کیلو گرم می باشد که شما قادر خواهید بود آن را به راحتی حمل و جا به جا نمایید. برای تهیه این شناور بادی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نموده و آن را با کیفیت عالی و قیمت استثنایی دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 96 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.8 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 پمپ ندارد 
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره 
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی بست وی طرح شترمرغ محصولی کاربردی با طراحی جذاب می باشد که قادر است شما را ساعت ها سرگرم نماید. این محصول که به تازگی طراحی شده دارای زنگ هایی شاد و متنوع بر روی بدنه بوده که مورد پسند بسیاری از افراد با سلایق متفاوت می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید شناور بادی و تشک روی آب بزرگسال همراهی می نماییم...

 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که می دانید اولین نکته ای که در نگاه اول نظر ما را به خود جلب می نماید، شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر می باشد. این شناور بادی به شکل شترمرغ با طرحی فانتزی تولید شده که علاوه بر کودکان مورد استقبال بسیاری از بزرگسالان قرار گرفته است. این محصول با دارا بودن رنگ هایی شاد و متنوع بر روی بدنه از جذابیت بالایی برای افراد با سلایق متفاوت برخوردار می باشد. بر روی گردن این شترمرغ دو عدد دستگیره تعببه شده که با استفاده از آن می توانید در حین تفریح، تعادل خود را حفظ نمایید. در کناره ها و قسمت پشت آن بال و دم قرار داده شده که علاوه بر زیبایی، نقش لبه های شناور را داشته و مانع از خروج شما در حین استفاده خواهد شد. همچنین برای این محصول یک دریچه هوا درنظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید به سرعت آن را راه اندازی نموده و یا هوای داخل آن را تخلیه نمایید. 

 

جنس بدنه 

 

یکی از مهم ترین موارد در ساخت محصولات بادی، جنس بدنه آن می باشد تا به سادگی و با کوچک ترین برخورد دچار آسیب دیدگی نشود. بدنه این محصول نیز از جنس پی وی سی درنظر گرفته شده که از استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم می باشد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

از دیگر موارد حائز اهمیت می توان به ابعاد و حجم مناسب محصول اشاره نمود که می بایست متناسب با ویژگی های هر گروه سنی درنظر گرفته شود. با توجه به اینکه این محصول مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و تولید شده است، دارای طول 142 سانتی متر، عرض 137 سانتی متر و ارتفاع 96 سانتی متر می باشد که از فضای کافی برای استفاده بزرگسالان برخوردار بوده و در حالت خالی از هوا، از حجم بسیار اندکی برخوردار می باشد. وزن آن در حدود 1.8 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد و قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که ذکر شد جنس این محصول از پی وی سی درنظر گرفته شده و بسیار مقاوم می باشد. اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا خودداری نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

شناور بادی بست وی طرح شترمرغ از سری شناور های پرفروش و محبوب شرکت بست وی بوده که مورد توجه تمامی گروه های سنی قرار گرفته است. این محصول با دارا بودن رنگ هایی جذاب بر روی بدنه قادر است شما را در محیطی شاد قرار دهد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و از طریق نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...