شناور بادی خمیده جدید اینتکس

intex 58822

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی خمیده اینتکس یکی از جدیدترین شناور های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که از طراحی بسیار جالب و مهیجی بهره می برد. این شناور طراحی شده برای سنین بزرگسالان بوده که از ظرفیت 2 نفره بهره مند است. کالایی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که از ضخامت بسیار خوبی بهره مند است. این بدنه از مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی مختلف، فشار و دمای متفاوت آب داشته و به دلیل داشتن دو اهرم بادی در قسمت های کناری خود به خوبی این محصول را بر روی آب شناور نگه می دارد. این کالا دارای 8 دستگیره پلاستیکی سرخود بوده که چهار تای آن ها در قسمت لبه شناور و چهار تای دیگر نیز در داخل بدنه این کالا قرار داده شده است. اما یکی از ویژگی های بسیار خوبی که این محصول داشته قابلیت استفاده از آن به صورت صندلی یا مبل دو نفره بر روی آب است. برای این کار کافیست یکی از اهرم های بادی گرد سمت راست و یا چپ را باد نکنید تا این حالت مورد نظر بر روی آب شکل گیرد. علاوه بر نشستن روی این شناور می توان در آن دراز کشیده و نهایت لذت را بر روی آب برد.

  • شناور بادی خمیده جدید اینتکس
  • طول: 173 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای 8 دستگیره برای حفط تعادل
  • قابلیت استفاده به عنوان مبل یا صندلی
  • کد محصول: intex 58822

شناور بادی خمیده جدید اینتکس

شناور بادی خمیده جدید اینتکس از شناور های بسیار محبوب و دوست داشتنی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که ظاهر آن کاملا متفاوت با سایر شناور های بادی بوده و ساختاری خمیده دارد . شرکت اینتکس که تولید کننده این شناور بادی خمیده است ، همواره با ایده هایی نو ، شناور های بادی جدید و با طراحی های بی نظیر و متفاوت را تولید می کند که بسیاری از مشتریان را به خود علاقه مند می کند . شما می توانید متنوع ترین شناور های بادی را در محصولات بادی اینتکس مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید . از نظر کیفیتی نیز شناور های بادی برند اینتکس حرف اول را می زنند و بسیار از کیفیت بالایی برخوردار هستند . به همین دلیل است که توصیه می شود از محصولات این برند خریداری کنید . 

در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر شناور بادی خمیده جدید اینتکس ، شما را با ویژگی ها و خصوصیت های کامل آن آشنا خواهیم کرد . پس در ادامه همراه ما باشید . شناور بادی خمیده جدید اینتکس همانطور که در تصویر قابل مشاهده است ، به صورت خمیده طراحی شده است و شما می توانید در مرکز آن نشسته و استراحت کنید . این طراحی می تواند به شما کمک کند که در یک شرایط ایده آل و بسیار خوب از شناور استفاده کنید . چرا که تعادل آن به خوبی حفظ شده و می تواند در یک جا ثابت بماند و واژگون نشود . برای حفظ تعادل بهتر شناور بادی خمیده جدید اینتکس بر روی آب ، شرکت اینتکس دو بخش بادی را در لبه های تشک بادی طراحی کرده است که می تواند به خوبی تعادل را برقرار کند و مانع از برعکس شدن شناور بادی شود . 

بدین ترتیب شما می توانید به راحتی در هر لبه آن نشسته و از محصول استفاده کنید . عریض بودن شناور بادی اینتکس شرایط را برای استفاده دو نفر به صورت همزمان مناسب کرده است. شما می توانید شناور بادی خمیده جدید اینتکس را به صورت دو نفره استفاده کنید ، به طوریکه هر دو نفر در کنار یکدیگر نشسته و از محصول استفاده خواهند کرد . برای همین ، در بدنه شناور بادی ، 4 عدد دستگیره برای حفظ تعادل قرار گرفته است که می توانید در هنگام استفاده کردن از محصول ، از این بخش ها گرفته و شرایط را برای استفاده خود راحت تر کنید . گاها ممکن است ، موج هایی در آب شکل بگیرد که باعث برهم خوردن تعادل شما بشود ، بنابراین با گرفتن این دستگیره ها می توانید به خوبی از بر هم خوردن تعادل خود جلوگیری کنید . 

طول شناور بادی خمیده جدید اینتکس 173 سانتی متر است و عرض آن نیز 150 سانتی متر با ارتفاع 60 سانتی متر می باشد . ارتفاع بلند تکیه گاه شناور بادی می تواند شرایط بهتری را برای شما به وجود آورد تا راحت تر از شناور استفاده کرده و بتوانید به خوبی بر روی آن ریلکس کنید . وزنی که شناور بادی خمیده جدید اینتکس می تواند تحمل کند به 180 کیلوگرم می رسد . با توجه به ابعاد و تحمل وزنی که شناور بادی خمیده جدید اینتکس دارد ، گفته می شود که دو نفر می توانند به راحتی از شناور بادی استفاده کنند . این شناور بادی در واقع می تواند وزن دو فرد 90 کیلوگرمی را به سادگی تعمیر کند . 

توجه داشته باشید که شما می توانید از شناور بادی خمیده جدید اینتکس به عنوان یک مبل یا صندلی نیز استفاده کنید . با این تفاوت که آن را بر روی زمین راه اندازی کرده و از آن استفاده خواهید کرد . ولی توجه داشته باشید که از شناور بادی خمیده جدید اینتکس به خوبی استفاده کنید و از برخورد اجسام تیز و برنده با بدنه شناور بادی جلوگیری شود ، زیرا این اتفاق می تواند باعث سوراخ شدن شناور بادی خمیده جدید اینتکس شود . البته این محصولات قابلیت تعمیر داشته و شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات مخصوص شناور بادی خمیده جدید اینتکس را تعمیر نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...