شناور بادی روی آب با طرح طوطی

62398

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب با طرح طوطی از جمله متفاوت ترین نمونه های شناور روی اب بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با ساختار متفاوت و فانتزی خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. ساختار بدنه این محصول برگرفته از یک طوطی بوده که رنگ بدنه ای قرمز و کف ابی دارد. رویه این محصول ساختار مواج داشته و به دلیل گردش ازادانه هوا بین بدن مصرف کننده و رویه محصول از تعریق بدن جلوگیری خواهد کرد. بر روی گردن طوطی دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده تا افراد بتوانند با استفاده از ان تعادل خود را حفظ نمایند. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی استفاده شده که ساختاری نرم و با دوام دارد. به همین دلیل این محصول مناسب استفاده در اب های ارام در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. این محصول از وزن بدن کم و امکان راه اندازی اسانی برخوردار بوده و یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر به شمار می رود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفتی مناسب خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 96 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.8 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 پمپ ندارد 
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره 
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی روی آب با طرح طوطی

شناور بادی روی آب با طرح طوطی یکی از نمونه تجهیزات تفریحات ابی بوده که برای استفاده تمام رده های سنی در سال جدید میلادی توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از طراحی بدنه ای زیبا و متفاوت برخوردار بوده و دوام بالای ساختار بدنه دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی اعتماد مصرف کنندگان محترم را به خود جلب کند. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار اینمحصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای تجربه خریدی مطمئن و اشنایی با این محصول زیبا توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

افراد همواره در زمان انتخاب هر محصولی به دنبال کالایی با ساختار بدنه نواورانه و متفاوت هتسند و اغلب تمایلی به خرید محصولاتی با ساختار کلیشه ای ندارند. از سوی دیگر اساس کار شناور های بادی روی اب حفظ ایمنی افراد بر روی سطح اب و جلوگیزی از غرق شدن ان ها بوده که نیاز به طراحی بدنه ای استاندارد دارد. شرکت اینتکس با توجه با این نکات توانسته شناور بادی روی آب با طرح طوطی را به بازار معرفی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که ساختار بدنه ای مانند طوطی دارد. در رنگبندی ظاهری محصول می توانید قرمز و ابی و زرد را مشاهده کنید که به ظاهر کالا تضاد چشم نوازی می بخشند. در بخش ابتدایی این محصول سر طوطی وجود داشته که بر روی گردن ان دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان بتوانند ایمنی خود را حفظ کنند. نشیمنگاه بیضی شکل محصول ساختاری مواج داشته که از تعریق بدن اجتناب می کند. زیرا به راحتی موجب گردش هوا بین بدن فرد و رویه محصول می شود. این ساختار استاندارد مناسب استفاده در اب های ارام بوده و برای تمام رده های سنی توصیه شده است.

جنس بدنه

برای رسیدن به محصولی با طول عمر حداکثری نیاز به استفاده از جنش بدنه باکیفیت می باشد. زیرا افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. شرکت اینتکس با اتکا به نیاز مصرف کنندگان بدنه این محصول را از نوع پی وی سی بادوام که ساختاری انعطاف پذیر دارد تولید می کند. کف این محصول همواره با سطح اب در تماس بوده و وزن وارده به ان را تحمل خواهد کرد. به همین دللی از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این ساختار بادوام را می توانید در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل دارای طولی برابر 142 سانتی متر و عرضی برابر 137 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سر طوطی بالغ بر 95 سانتی متر بوده تا از غوطه ور شدن افراد در داخل اب اجتناب می کند. این محصول با توجه به وزن 1.8 کیلوگرمی خود و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در سفر به شمار می رود. البته این وزن کم توامایی تحمل وزنی در مقیاس 80 کیلوگرم را دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

بر روی بدنه این محصول مجموعا سه دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی اسان تعبیه شده است. کافی ست ان را از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و این دریچه اقدام به راه اندازی محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از 80 کیلوگرم به بدنه بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول خودداری کنید. در راستای خدمات پس از فروش اارئه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

شناور بادی روی آب با طرح طوطی محصولی با ساختار پرتابل بوده که طراحی بدنه ای شاد و منحصر به فرد دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...