شناور بادی روی آب طرح تمساح بست وی

bestway 41010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
499,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح تمساح بست وی از شناور های محبوب کودکان می باشد . این شناور بادی توسط شرکت بست وی در سال 2018 روانه ی بازار های جهانی شد که به سرعت محبوبیت زیادی در میان کودکان پیدا کرد . این شناور به رنگ سبز می باشد که در جلوی آن و در قسمت پشت گردن تمساح یک دستگیره ی حفظ تعادل وجود دارد که کودک می تواند توسط آن تعادل خود را بر روی آب حفط کند . جنس این محصول وینیل می باشد که با ضخامت 0.24 میلی متر از کیفیت قابل قبولی در میان شناور های روی آب کودک برخوردار است . عرض این محصول 89 سانتی متر و طول آن 168 سانتی متر می باشد . این محصول برای کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد . بهمراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در مواقع بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل به وجود آمده استفاده کرده و از ادامه ی روز خود لذت ببرید . بسته بندی این محصول شیک و قابلیت حمل راحت را دارد که به همین دلیل می تواند گزینه ی  بسیار مناسبی برای سفر و یا حتی استفاده در استخر های خانگی نیز باشد .

 نوع تمساح
 طول 168 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع -
 تحمل وزن 15 کیلو گرم
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل
 پمپ خیر
نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب رده ی سنی 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی روی آب طرح تمساح بست وی ساخته شده به صورت عروسکی می باشد که برای سنین کودکان بسیار مناسب بوده و می تواند یک وسیله سرگرم کننده برای آن ها در تفریحات آبی باشد . همواره شناور ماندن بر روی آب برای تمامی سنین جذاب بوده و به همین علت نیز تولید کنندگان محصولات بادی سعی بر این داشته تا با تولید محصولات بادی و شناور های بادی ، لوازم شنا تفریحات آبی را برای بازی ها و تفریحات کودکان و بزرگسالان ایجاد کنند که در این زمینه نیز موفق بوده و فروشگاه تهران اینتکس نیز با توجه به محبوبیت بسیار بالا ، این محصولات را در فروشگاه موجود کرده است تا بتوانید از آن ها برای تفریحات خود استفاده کنید . 

فروشگاه تهران اینتکس همواره سعی کرده است تا بهترین مدل های محصولات بادی را در فروشگاه موجود کند که از نظر طراحی و نوع ساختاری عالی باشند و البته کیفیت بسیار خوبی داشته و بتوانند طول عمر بالایی را داشته و وزن های بالا را نیز به خوبی تحمل کند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، شناور بادی روی آب طرح تمساح بست وی دارای طراحی عروسکی شبیه به تمساح می باشد که ساختار عروسکی آن به همراه طراحی چاپی و رنگی که دارد ، باعث شده است تا این شناور جلوه واقعی تر و بسیار زیبایی را به خود بگیرد . این طراحی بزرگ می تواند به کودکان اجازه دهد تا در پشت شناور بادی بنشینند . 

همچنین توجه داشته باشید که این شناور بادی تعادل عالی را نیز بر روی اب دارد ، همواره در خرید شناور بادی روی آب ، حتما به چگونگی طراحی محصول توجه داشته باشید ، زیرا در حفظ تعادل بسیار موثر است . به عنوان مثال شناور بادی روی آب طرح تمساح بست وی با توجه به پاهایی که در طرفین خود دارد ، به خوبی می تواند سطح وسیعی را داشته باشد ، همچنین طراحی با طول زیاد این شناور و داشتن دم بلند و کشیده می تواند تعادل عالی را برای شناور بادی ایجاد کند . هر چند که برای حفظ تعادل بهتر کودکان ، یک دستگیره نیز در پشت گردن شناور بادی قرار داده شده است که می توانند از آن بگیرند . 

طراحی پشت این شناور بادی مواج بوده که علاوه بر زیبایی ظاهری می تواند باعث نرمی و انعطاف پذیری بسیار خوب شناور بادی شود ، تا کودکان در نشستن های طولانی مدت خسته نشوند . همچنین توجه داشته باشید که این شناور وزن سبکی داشته و کودکان به سادگی می توانند آن را جابجا کنند . در هنگام بسته بندی نیز ، حجم آن بسیار کوچک شده و از این بابت در طول سفر ها نیز به سادگی می توانید از شناور بادی استفاده کنید . چرا که این خاصیت تمامی شناور ها و محصولات بادی است . 

برند تولید کننده شناور بادی روی آب طرح تمساح بست وی همانطور که در نام محصول نیز ذکر شده است ، شرکت BESTWAY می باشد که یکی از بهترین شناور های بادی برای ساخت محصولات بادی است . بست وی یک برند آمریکایی است که تولیداتش در چین انجام می شود به همین دلیل نیز تولیدات آن با همان کیفیت اصلی ولی با قیمت ارزان تر میسر است . البته فروشگاه اینتکس نیز با فروش بدون واسطه این شناور های بادی ، قیمت آن را تا حد زیادی کاهش داده است که می توانید با هزینه ای کمتر شناور بادی روی آب طرح تمساح بست وی را خریداری کنید . 

برای تولید و ساخت این شناور بادی از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است . لایه های پی وی سی در برابر رطوبت مقاوم بوده و وزن های زیاد نیز به آن صدمه ای وارد نمی کند . انعطاف پذیری بسیار خوب پی وی سی می تواند سبب منعطف شدن محصول بادی گردد و تا حد زیادی طول عمر شناور را افزایش دهد . این لایه ها عایق در برابر رطوبت نیز بوده و ایجاد حساسیت در پوست نمی کند . ولی توجه داشته باشید که این جنس در برابر ضربه و برخورد جسم های نوک تیز و برنده به سادگی آسیب می بیند ، لذا بایستی توجه داشته باشید که برخورد یا ساییدگی در بدنه تشک بادی به وجود نیاید . 

با نگهداری صحیح شناور بادی و توصیه های مهم در رابطه با نگهداری این محصولات به کودکان می توانید از بروز مشکل جلوگیری کنید . شما می توانید در صورت بروز مشکل ، نسبت به تعمیرات این محصولات اقدام کنید که یکی از این راه ها تعمیرات شناور بادی با استفاده از برچسب تعمیرات است و دیگری ، تعمیرات شناور بادی توسط فروشگاه تهران اینتکس می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...