شناور بادی روی آب طرح تمساح سبز

bestway 41011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح تمساح سبز از شناور های محبوب کودکان می باشد . این شناور بادی توسط شرکت بست وی در سال 2018 روانه ی بازار های جهانی شد که به سرعت محبوبیت زیادی در میان کودکان پیدا کرد . عرض این محصول 117 سانتی متر و طول آن 192 سانتی متر می باشد. این محصول برای کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد . بهمراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در مواقع بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل به وجود آمده استفاده کرده و از ادامه ی روز خود لذت ببرید . این شناور به رنگ سبز می باشد که در جلوی آن و در قسمت پشت گردن تمساح یک دستگیره ی حفظ تعادل وجود دارد که کودک می تواند توسط آن تعادل خود را بر روی آب حفط کند . جنس این محصول وینیل می باشد که با ضخامت 0.24 میلی متر از کیفیت قابل قبولی در میان شناور های روی آب کودک برخوردار است .بسته بندی این محصول شیک و قابلیت حمل راحت را دارد که به همین دلیل می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفر و یا حتی استفاده در استخر های خانگی نیز باشد .

 نوع تمساح
 طول 192 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع -
 تحمل وزن 15 کیلو گرم
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل
 پمپ خیر
نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب رده ی سنی 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی روی آب طرح تمساح سبز از منحصر به فرد ترین و خاص ترین شناور های بادی طراحی شده برای تفریحات آبی می باشد که کودکان می توانند با استفاده از آن بر روی آب شناور مانده و به بازی و تفریح بپردازند . این محصولات بادی به سبب ساختار بادی خود دارای حجم بسته بندی بسیار کوچک بوده و وزن سبک می باشد ، به همین دلیل به سهولت می توانید آن را حتی در سفر ها به همراه ببرید . شناور های بادی از بهترین شناور ها هستند که می توان آن ها را از شناور های فومی و ... نیز برتر دانست . در ادامه مطلب با نقد و بررسی کامل محصول شما را با ویژگی های آن مانند نوع طراحی و ساختار ، جنس استفاده شده برای ساخت ، نحوه راه اندازی ، مراقبت و نگهداری آشنا خواهید شد .

طراحی و تولید شناور بادی

شناور بادی فوق همانطور که از نام آن مشخص است و تصاویر آن را در بالا مشاهده می کنید ، دارای طراحی عروسکی تمساح می باشد که استفاده از آن در داخل آب استخر می تواند منظره ای بسیار جذاب و تقریبا ترسناک را ایجاد کند که کودکان مخصوصا پسران علاقه زیادی به این قبیل شناور های بادی دارد . ابعاد این شناور بادی در طول 192 سانتی متر و عرض 117 سانتی متر ساخته شده است که مناسب برای سنین بالای 3 سال می باشد ، از این رو بزرگ تر ها و جوانان نیز می توانند از آن استفاده کنند .

طراحی عروسکی و ایجاد پاها و دم در این محصول و همچنین استفاده از بدنه طرحدار چاپی سبب شده این شناور بادی جلوه بسیار واقعی تر و جذاب تری را به خود بگیرد . در دو طرف این شناور بادی دو دستگیره پلاستیکی قرار گرفته است که با گرفتن آن می توانید تعادل خود را به خوبی بر روی آب حفظ کنید و از افتادن به داخل آب جلوگیری کنید . نحوه طراحی پهن و ایجاد پاهای بادی موجب شده تا این شناور به خودی خود تعادل خوبی را داشته باشد .

جنس شناور بادی

برای ساخت شناور بادی روی آب طرح تمساح سبز از جنس پر کاربرد وینیل استفاده شده است ، وینیل یکی از بهترین مواد برای ساخت محصولات بادی به خصوص محصولاتی که مرتبط با آب هستند ، می باشد چرا که وینیل ضد آب بوده و در استفاده طولانی مدت نیز آسیبی ندیده و پوسیدگی نخواهد داشت . همچنین این جنس در برابر اشعه های مضر خورشیدی نیز مقاوم بوده و تاثیری بر کیفیت و خاصیت لاستیکی و انعطاف پذیری محصول نخواهد گذاشت . بیشترین شرکت هایی که در تولید و فروش شناور بادی نقش دارند بیشتر از این مواد برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند .

وینیل با نام های دیگری مانند پی وی سی یا پلاستیک طبیعی شناخته می شود که علت طبیعی بودن آن نیز عدم استفاده از مواد شیمیایی و سمی می باشد ، به همین دلیل نیز کاملا سازگار با سلامت پوست انسان و طبیعت می باشد . جنس دستیگره های کناری محصول نیز از پلاستیک منعطف می باشد که به خوبی به بدنه متصل شده و هیچگونه درزی میان آن وجود نداشته و در صورت کشیده شدن نیز آسیبی به بدنه وارد نخواهد کرد .

راه اندازی شناور بادی

راه اندازی این شناور بادی کودک چندان دشوار و سخت نیست اما بهتر است برای راه اندازی سریع تر در ابتدا آن را به طور کامل بر روی زمین پهن کرده و با استفاده از پمپ های باد دستی مخصوص محصولات بادی آن را راه اندازی کنید . البته با فوت کردن نیز می توانید آن را راه اندازی کنید که شاید کمی زمانبر و خسته کنند باشد . توجه داشته باشید که باد زیاد می تواند به محصول آسیب وارد کند ، همچنین باد کم نیز شناوری محصول را کمتر خواهد کرد .

توصیه های مهم در نگهداری و مراقبت

 توجه داشته باشید که پریدن بر روی محصول مخصوصا در خشکی می تواند به آن آسیب وارد کند . برخورد هر گونه جسم سفت و سخت یا تیز می تواند به شناور بادی آسیب بزند . بهتر است لباس های نرم و بدون سگک بپوشید . استفاده از پمپ باد برقی به دلیل قدرت بالا در صورت عدم کنترل و قطع کردن به موقع به محصول آسیب وارد کند . بهتر است زمان هایی که از محصول استفاده نمی کنید آن را خشک کرده و جمع کنید . اگر استخر روباز بوده و یا در سواحل از این محصول استفاده می کنید ، آن را پس از مصرف و پس از خشک شدن در معرض طولانی مدت نور آفتاب قرار ندهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...