شناور بادی سایه بان دار قورباغه

intex 56584EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
365,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی سایه بان دار قورباغه از جدید ترین شناور های بادی شورتی با سایه بان بادی سرخود بوده که در رنگ و طرح کودک پسندانه ای تولید شده است. این کالا ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم بوده که از مقاومت خوبی در برابر نور و گرمای آفتاب و همچنین دمای آب بهره مند خواهد بود. این شناور دارای یک سایه بان بادی سرخود بوده که روی بدنه متصل شده است. همچین دو جای مخصوص قرار گرفتن پا در این محصول طراحی شده تا امکان ایجاد تعادل بیشتر برای مصرف کننده فراهم باشد. از دیگر ویژگی های این شناور بادی می توان به داشتن حجم و وزن کم و راه اندازی توسط کوچکترین پمپ های باد اشاره نمود تا امکان استفاده و حمل آسوده تری را فراهم سازد.

 نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس بدنه PVC وینیل
 وزن 300 گرم
 تحمل وزن 15 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر 2 سال
دارای سایه بان بادی
دارای دو جای مخصوص پا
 اقلام همراه-

شناور بادی سایه بان دار غورباقه از شناور های بسیار دوست داشتنی موجود در بازار می باشد که فروشگاه تهران اینتکس به واسطه علاقه مشتریان خود به اینگونه از شناور های بادی عروسکی ، مدل های مختلفی از آن ها را موجود کرده است که می توانید آن ها را با نازل ترین قیمت و با هزینه بسیار کم خریداری کنید . این محصولات برای رده های سنی مختلف تولید شده اند که شما می توانید با در نظر داشتن این موارد خرید های خود را انجام دهید . 

شناور بادی سایه بان دار غورباقه با توجه به ساختار و تحمل وزنی که دارد ، مناسب برای کودکان زیر 2 سال می باشد و بهتر است بگوییم که برای نوزادان طراحی شده است ، و اما در ادامه این مطلب به نقد و بررسی کامل شناور بادی سایه بان دار غورباقه پرداخته و این لوازم شنا تفریحات آبی کودکان را به شما همراهان گرامی معرفی خواهیم نمود.

طراحی و جنس ساخت شناور بادی سایه بان دار غورباقه

طراحی شناور بادی سایه بان دار غورباقه در واقع متشکل از یک تشک یا شناور بادی روی اب است که شرکت اینتکس در واقع از یک حلقه بادی استفاده کرده است که کف آن پوشیده شده تا اینچنین کودک بتواند در درون شناور بادی بنشینید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، بخش نشیمنگاهی این محصول گود بوده و لبه های حلقه بادی بلند در نظر گرفته شده است ، این طرحی می تواند مانع از افتادن کودکان به درون آب شود . به همین دلیل مناسب برای سنین کودکان و خردسالان بوده و می تواند فضای خوبی را برای بازی های آن ها ایجاد نماید .

شناور بادی سایه بان دار غورباقه با استفاده از پی وی سی طرحدار ساخته شده است که استفاده از پی وی سی های رنگی در بدنه در کنار طراحی بادی ، دست و پاهای قورباغه شکل و شمایل بسیار بهتر و جذاب تری را به محصول بخشیده است  همچنین ایجاد برجستگی در چشم ها و طراحی چاپی این محصول عروسکی را واقعی تر جلوه داده است . همچنین این محصول دارای یک سایه بان بادی می باشد که در انتهای شناور بادی سایه بان دار غورباقه قرار داده شده است و طراحی آن نیز به شکل برگ گل است .  pvc کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و استفاده از این جنس برای بخش های مختلف بدنه محصولات بادی ، توانسته است ، طول عمر بالا و کیفیت عالی را برای آن ها به وجود آورد .

pvc به صورت لایه ای تولید شده است که ضخامت لایه های آن بسته به نوع محصول بادی می تواند متفاوت باشد ، ولی برای ساخت شناور بادی سایه بان دار غورباقه از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است . این جنس کاملا ضد آب بوده و هیچ صدمه و آسیب پوستی به کودکان وارد نخواهد کرد . طراحی بسیار خوب بدنه و عریض بودن محصول به همراه داشتن دست و پای عروسکی موجب شده است تا این محصول به خوبی بتواند تعادل خوبی را بر روی آب داشته باشد . 

نحوه استفاده و مراقبت از شناور بادی سایه بان دار غورباقه

برای استفاده از این محصول ، پس از خارج کردن آن از جعبه ، شناور بادی سایه بان دار غورباقه را بر روی زمین پهن کنید و توجه داشته باشید که تمامی بخش های تا شده را باز کنید و محصول را بر روی یک سطح تمیز  و نرم راه اندازی کنید تا صدمه ای در هنگام راه اندازی به آن وارد نشود . پس از آن می توانید با استفاده از پمپ های باد و یا هر روش دیگری ، محصول را به سادگی راه اندازی کنید . از نکته های مهمی که بایستی در راه اندازی شناور بادی سایه بان دار غورباقه دقت داشته باشید ، میزان باد محصول بوده و البته بایستی پس از راه اندازی ، دریچه باد را چک کنید که بسته باشد .

همچنین پس از استفاده بایستی بدنه این محصول را خشک کرده و سپس آن را جمع آوری کنید . زیرا رطوبت باقی مانده بر روی بدنه می تواند در طی مدت ها استفاده ، تاثیر خود را بر روی کیفیت بدنه بگذارد . همچنین اگر به صورت موقتی نیازی به شناور بادی سایه بان دار غورباقه نبوده و کودک از آن استفاده نمی کند ، حتما آن را در یک سایه قرار دهید تا طول عمر مناسب تر و بیشتری را داشته باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...