شناور بادی شورتی طرح لاک پشت

sh 05921

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی طرح لاک پشت محصولی جدید ، تولید شده از پی وی سی می باشد . استفاده از پی وی سی در محصولات بادی مرسوم می باشد و دلیل آن استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد . همچنین بدنه این محصول به طور کامل ضد حساسیت می باشد و به بدن کودکان شما آسیبی وارد نخواهد کرد . ابعاد مناسب این محصول نیز به کودک شما کمک می کند تا تفریح لذت بخشی داشته باشند . تحمل وزن 30 کیلوگرمی این محصول نیز کمک می کند تا بدون نگرانی از آن برای کودکان خود استفاده کنید . در صورت داشتن سوال درباره محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 63  سانتی متر
 عرض 42 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1
 تحمل وزن 30 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
بدنه مقاوم
بدنه ضد حساسیت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی شورتی طرح لاک پشت

شناور بادی شورتی طرح لاک پشت از شناور های بسیار دوست داشتنی برای کودکان است که طراحی آن به صورت شورتی است . شناور های بادی شورتی برای کودکان خردسالی است که تعادل خیلی خوبی را بر روی خود ندارند ، چرا که این طراحی می تواند ایمنی شناور بادی را بسیار بیشتر از سایر شناور ها کرده و آن ها را به بهترین شکل ممکن بر روی آب شناور قرار دهد تا کودکان نیز می توانند در استخر هایی که نسبتا عمق زیادی دارند ، در کنار والدین خود به بازی و تفریح بپردازند . این شناور بادی طراحی بسیار زیبایی دارد و شبیه به یک لاکپشت است که قرار دادن آن در داخل آب می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد . در ادامه با نقد و بررسی کامل شناور بادی شورتی طرح لاک پشت ، بیشتر با ویژگی های آن آشنا خواهید شد . 

شناور بادی شورتی طرح لاک پشت دارای طول 63 سانتی متری است و عرض آن نیز در حدود 42 سانتی متر می باشد . اگر این ابعاد را با سایر شناور های بادی مقایسه کنیم ، می توان گفت که شناور بادی شورتی طرح لاک پشت ابعاد کوچکی دارد و برای همین است که برای استفاده سنین کودکان ساخته شده است . ارتفاع شناور بادی شورتی طرح لاک پشت همچنین به 38 سانتی متر می رسد که در واقع تا بالای سر لاکپشت اندازه گیری شده است . ولی این محصول با ابعاد کوچکی که دارد ، باز هم می تواند به راحتی تا 30 کیلوگرم وزن را تحمل کند که یک تحمل وزن فوق العاده خوبی بوده و کودکان زیر سن 3 سال به راحتی می توانند از آن استفاده کنند . البته فروشگاه اینتکس نیز رده سنی شناور بادی شورتی طرح لاک پشت را برای کودکان زیر 3 سال در نظر گرفته است . 

اگرچه قصد خرید شناور بادی برای کودکان سنین بالاتر را دارید ، بهتر است که وارد دسته بندی لوازم شنا تفریحات آبی شده و در آنجا شناور های بادی را مشاهده و انتخاب کنید که رده سنی مناسب با رده سنی کودک شما داشته باشد . برای ساخت و تولید شناور بادی شورتی طرح لاک پشت از لایه های بسیار خوب و ضخیم پی وی سی استفاده شده است . پی وی سی موادی است که برای ساخت بسیاری از محصولات بادی استفاده شده و از آن به عنوان بهترین مواد برای ساخت شناور بادی یاد می شود . شما نیز می توانید به بهترین شکل ممکن از شناور های بادی بزرگسال استفاده کرده و لحظه های شادی را داشته باشید . 

بدنه شناور بادی شورتی طرح لاک پشت ضد حساسیت بوده و مشکلی را برای بدن و پوست کودکان به وجود نمی آورد . همچنین این جنس کاملا ضد آب است و همانطور که می دانید این شناور ها با آب در تماس هستند و می بایست حتما شناور های بادی از بدنه ضدآب برخوردار باشد . چیزی که در پی وی سی ها وجود دارد . این جنس در صورت آسیب دیدن نیز قابلیت تعمیر داشته و شما می توانید برای تعمیر کردن آن از برچسب تعمیرات استفاده کرده و در مدت زمان کوتاهی محصول را تعمیر کنید . 

برای راه اندازی شناور بادی شورتی طرح لاک پشت نیز شاید نیازی به پمپ باد نباشد ، ولی ما برای راه اندازی ساده تر و آسان تر شناور های بادی کوچک به شما پیشنهاد می کنیم که از پمپ های باد دستی استفاده کنید که به راحتی و بدون نیاز به برق کار می کند و می تواند محصولات بادی به ویژه محصولات بادی کوچک را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کند تا شما بلافاصله بتوانید از محصول استفاده کنید . در هنگام راه اندازی شناور بادی شورتی طرح لاک پشت باید حواستان باشد که بدنه شناور را خیلی بیش از اندازه پر نکنید ، چرا که این کار می تواند به محصول آسیب وارد کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...